Salibandymailan pituus

Aloittelija

Auttakaahan lajin taitajat pulmassani. Mikä on salibandymailan varren oikea pituus? Onko olemassa laskentakaavaa tyyliin 0,jotain kertaa pelaajan pituus (kuten esim. sauvoissa)?

Aloittelija

9

10333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Mailan varren pituus riippuu täysin sun pituudesta...mut semmonen pikkuhelpotus on olemassa,et oikea pituus olis n.5-10 cm navan yläpuolella.Siitä sit vaan sahaileen,jos on tarpeen.

• kingi tässä

Salibandy mailan hyvä pituus on noin nyrkin verran navan yläpuolella. itselläni ei kuitenkaan ole kuin puoli nyrkkiä, lyhyt maila - > helpompi käsitellä

• Tontsa

Kokeile mikä tuntuu parhaalta.Useimmat(aikuiset) pelaa 99 cm mailoilla,mikä on suurin sallittu pituus.

• ewwdasa

suurin sallittu pituushan on 101 cm..

• apzyhtorb

Ostappa semmonen maila,mikä ylettyy kainaloihin asti.Se on mulla ainakin ihan hyvä mailan pituus

• hockeyman

mulla ainaki on semmonen nenään asti ylettyvä lätkämaila jolla pelaan säbää ja vedotki lähtee niin helevetin hyvin

• odetervo

mailan sopiva pituus on n. 10cm navan yläpuolella

• FATPIPE

Asiahan on täysin henkilö kohtainen , mutta yleensä noin 10 cm navan yläpuolella on aika hyvä pituus. Liiän lyhyellä mailalla pelaamisesta tulee selkä kipeäksi ja nuorena liiän pitkällä mailalla harjoiteltu tekniikka on hankala opetella uudestaan aikuisena. Myös syöttäminen, laukominen jne jne vaikeutuvat...

• jaakko pappa

osta semmone maila joka ylettyy lapa luiden väliin nii sit on hyvä pelata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      45
      1081
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      41
      942
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe