apua, hiukset lähtee!!

Kuka osais auttaa mua, mulla on jo pitemmän aikaa lähteny hiuksii aivan kauheesti! Etenki pesun yhteyessä. Oon vaihtanu shampoota, hoitoainetta, syöny kaikenmaailman vitamiineja mutta ei oo vaikutusta. Kyllä kai tässä kohta ollaan kaljuja, AUTTAKAA HYVÄT IHMISET!!!
5678
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

...mullakin lähti hulluna hiuksia vielä kolme kuukautta sitten, nyt käytän Bioteekin Silica tonicia ja pääni on täynnä pientä sänkeä ja hiuksia ei tipu normaalia enempää!...siispä mene kipin kapin luontaistuotekauppaan! (keskikok. pullo maksaa noin 50 mk).

Äänestä
  • Kiitos vinkistä. Häivynki tästä samantien ettimään sitä silica tonicia, toivottavasti auttaa... kuulostaa kyllä hyvältä!

    Äänestä

Kevät ja syksy on aikoja jolloin hiuksia lähtee. Oletko laihduttanut tai syönyt yksipuolisesti? Vilkastuta päänahan verenkiertoa hieromalla päänahkaa. Mielellään silloin kun on hoitoaine hiuksissa. Liian kuuma vesi hiustenpesussa ei ole hyväksi...Stressi on yksi syy hiusten lähtöön. Toivottavasti oli jotain apua. On myös olemassa hiustenlähtöön hiusvesiä ja shampoita. Käy kysymäss kampaamoista.

Äänestä

silikonishampiden käyttö. Kaikki aineet, joiden tuoteselosteessa mainitaan -cone päätteinen sana esim. dimethicine, amodimethicone jne. sisältävät silikonia, joka tukkii päänahan huokoset ja voi aiheuttaa hiustenlähtöä. (Xz tuotteissa ei ole silikonia ja ne on vieläpä suomalaisia) Suosi suomalaista myös ruuassa. Ja lopeta lisä- ja säilöntäaineiden käyttöä. Tutki ruokien selosteita.

Äänestä

Mulla on tukka ohentunut hiljalleen jo vuosia. Vuosi sitten marssin lekuriin ja pyysin sellaista lääkettä kuin Regaine. Se on liuos, jota joutuu laittamaan päähän kahdesti päivässä, mutta ajattelin että mitäpä sitä ei tekisi, että saisi hiukset takaisin. N. 3 kk käytön jälkeen alkoi uusia hiuksia kasvaa ja puolen vuoden käytön jälkeen ystävätkin huomasivat, että tukkani näyttää paljon vahvemmalta. Mulle vain kävi niin kurjasti, että aine aiheutti kamalaa kutinaa ja raavin päätäni jatkuvasti. Lopulta jouduin lopettamaan sen käytön. Lopettamisen jälkeen tukka alkoi taas lähteä ja nyt olen taas samassa jamassa. Jos tätä kutinaa ei olisi tullut, olisin kyllä käyttänyt ainetta loppuikäni, vaikka se maksaakin lähes 300 markkaa kuussa. Kaikki eivät varmaan saa iho-oireita Regainesta, mutta mulla on atooppinen ja tosi kuiva iho. Jos sulla ei oo tällaista ongelmaa, se saattaisi sopia sulle.

Jos olet mies, voit kysyä lääkäriltä myös finasteridia. Se estää miestyyppistä kaljuuntumista ja on helpompi käyttää, mutta kallista on sekin.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


jossu kirjoitti:

Kuka osais auttaa mua, mulla on jo pitemmän aikaa lähteny hiuksii aivan kauheesti! Etenki pesun yhteyessä. Oon vaihtanu shampoota, hoitoainetta, syöny kaikenmaailman vitamiineja mutta ei oo vaikutusta. Kyllä kai tässä kohta ollaan kaljuja, AUTTAKAA HYVÄT IHMISET!!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu