Kysymys teille jotka olette yli 30v iässä löytäneet uuden ystävän

Anonyymi

Kuinka olette moisessa onnistuneet?
Mitä siinä tarkalleen tapahtui, että kohtaamisesta syntyi ystävyyssuhde?
Kuinka pidätte tätä suhdetta yllä ja millaisia asioita teette arkisin ystävän/kaverin kanssa?

5

147

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun ystävä arvostelee mua aika kovin sanoin kun hän on juonut olutta muutaman tuopin... esim hän tuomitsi mun mieskaverin näin että: karvat nousee pystyyn kun näkee hänet... no viimeisin veto oli että: hoida ittes kuntoon... olen suht säyseä, ehkä hän ei vaan halua että mulla on tämä mies, koska hän on alkanut sättimään mua juurikin sen jälkeen kun löysin tämän miehen... mun tuttavamies kysyi taannoin että onko tämä nainen kateellinen kun mulla on mies en heti huomannut mut nyt kun on ollut puhetta niin joo, kadetta se voi olla

• Anonyymi

No meille tulee eripuraa vain oluttuopin ääressä, olemme jo vanhoja, pian 70 v mut se kateus ei katso ikää... mulla on miehiä tarjolla, yksi nyt jonka kanssa olen koska hän jaksaa rakastella... edellinen oli harvemmin seksiä tarvitseva, hyvännäköinen ja tämän miehen mun ystävänu haluaisi mulle, ihan hyvä niin. Koetetaan ymmärtää toisiamme että ei tulisi isompia säröjä, olemme lähdössä reissuun ja olemme samassa hytissä, olisi kauheata jos riitautuisimme nyt ennen matkaa...

• Anonyymi

Kannattaa muistaa ettei uudesta ihmisestä saa välttämättä edes kaveria. Ystävyyskin on hyvin suhteellinen asia!

• Itellä nää ystävyydet on syntyneet töiden kautta. On vain löytynyt yhteinen kemia, se on itseasiassa ollut hyvin selvää jokseenkin ekalla kohtaamisella, sitten sille on vain pitänyt antaa tilaa.

Ylläpito ainakin nykyisellään tapahtuu isosti arkena töiden kautta, mutta samalla myös ollaan kontaktissa siviilissä, mm. käydään yhdessä leffassa tai vaikka syömässä, sellaista vanhojen ihmisten seesteistä kohtaamista. Aika väljäkseltään kohtaillaan siviilissä, kaikilla on kuitenkin omat elämät ja tohinat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      90
      14114
    2. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      16
      5820
    3. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      154
      5541
    4. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      136
      5342
    5. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      200
      5109
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      287
      3682
    7. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      87
      3591
    8. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      1
      3497
    9. Vanhat miehet eivät muista

Niinistö muistaa vain Marinin hölmistyneen ilmeen, mutta ei miksi möllötti sen näköisenä. Vanhanen taas ei muuten vaan
      Maailman menoa
      18
      3463
    10. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      110
      3088
    Aihe