Tinder tykkäykset kasvaa...

Anonyymi

Mutta mätsien väärä on vähäistä.
Siis yli 140 tykkäystä keski-ikäsellä miehellä mutta kunnite vetelee swaippii oikeelle niin ei kyllä osu yhteenkään mielenkikntoseen naiseen.

Siis tou algoritmi tai suora kusetus koko applikaatioilla.

Heh, melkosta touhua.

12

1397

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No huh huh. Minä sain 2 tunnissa 1500 tykkäystä ja määrittelemättömän määrän super tykkäyksiä. Homma loppu minun osalta siihen.

    • Anonyymi

      Ei tuo ole merkki kusetuksesra. On ihan normaalia että tykkäyksiä on enemmän kuin mätsejä. Paljon tykkäyksiä mutta vähän mätsejä on ihan mahdollinen ja jopa yleinen tilanne.

      Mätsihän syntyy vain jos kumpikin tykkää toisesta. Ilmeisesti ne 140, jotka tykkäävät sinusta, ovat enimmäkseen niitä jotka itse olet pyyhkinyt vasemmalle . Naiset, jotka miellyttävät ja kiinnostavat sinua, eivät vuorostaan kiinnostu sinusta vaan pyyhkivät sinut enimmäkseen vasemmalle. Kurja juttu, mutta minkäs sille voi.

    • Anonyymi

      Tykkäiletkö itseäsi vanhemmista naisista? Minulla ainakin ne harvat osumat joita tulevat ovat 5-10 vuotta itseäni vanhempia naisia. Kai se on pelin henki nykyään.

      • Anonyymi

        Sinä siis itse olet pyyhkinyt nuo 5-10 itseäsi vanhemmat naiset oikealle, kun heidän kanssaan kerran tulee mätsejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis itse olet pyyhkinyt nuo 5-10 itseäsi vanhemmat naiset oikealle, kun heidän kanssaan kerran tulee mätsejä.

        Lisäys edelliseen.

        Jos et halua mätsejä itseäsi vanhempien naisten kanssa, niin älä hyvä mies pyyhi ainuttakaan itseäsi vanhempaa naista oikealle! Mätsi tulee vain jos kumpikin pyyhkii toisen oikealle. Vai oletko niin laiska että pyyhit naisen oikealle pelkän kuvan perusteella viitsimättä lukea hänen profiilitekstiään?

        Ihmettelen tätä miesten laiskuutta, ettei vaivauduta tutkimaan toisen profiilia ennen päätöstä. Minä olen joskus saanut mätsin miehen kanssa joka kysyi ensimmäisessä viestissään mitä harrastan. Siis täh??? Harrastukseni on lueteltu profiilitekstissäni! Äijä ei siis vaivautunut lukemaan tekstiä edes siinä vaiheessa kun tuli mätsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäys edelliseen.

        Jos et halua mätsejä itseäsi vanhempien naisten kanssa, niin älä hyvä mies pyyhi ainuttakaan itseäsi vanhempaa naista oikealle! Mätsi tulee vain jos kumpikin pyyhkii toisen oikealle. Vai oletko niin laiska että pyyhit naisen oikealle pelkän kuvan perusteella viitsimättä lukea hänen profiilitekstiään?

        Ihmettelen tätä miesten laiskuutta, ettei vaivauduta tutkimaan toisen profiilia ennen päätöstä. Minä olen joskus saanut mätsin miehen kanssa joka kysyi ensimmäisessä viestissään mitä harrastan. Siis täh??? Harrastukseni on lueteltu profiilitekstissäni! Äijä ei siis vaivautunut lukemaan tekstiä edes siinä vaiheessa kun tuli mätsi!

        Jos vaikka yksi tykkäys sadasta tuottaa osuman niin ei niitä jaksa alkaa lukemaan. Ihan hukkaan heitettyä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos vaikka yksi tykkäys sadasta tuottaa osuman niin ei niitä jaksa alkaa lukemaan. Ihan hukkaan heitettyä aikaa.

        Et JAKSA lukea? No ei ihme ettei tule osumia jos pyyhit ihmisiä oikealle summamutikassa! Millä perusteella sitten valitset ketkä pyyhit oikealle? JAKSATKO panostaa omaan profiiliisi aan? Vai onko sinulla kännykkäkameralla peilin edessäotettu kuva josta ei näe mitään, ei profiilitekstiä ollenkaan vaan pelkästään muutama emoji? Sellaiset pyyhitään vasemmalle. Et saa yhtään tykkäystä jos noin on.

        Noin laiska vetelys ei ansaitse parisuhdetta! Et varmaan JAKSAISI millään tavalla panostaa parisuhteeseesi. Et JAKSAISI tutustua kunnolla, keskustella, harrastaa ja touhuta yhdessä, suunnitella yhteistä viikonloppumatkalle jne. Et JAKSA. Voi reissua.

        Yksin jäät, ja se on oma syyksi.


    • Anonyymi

      Kyl se on naisten helppo huudella kun lähes jokainen painallus oikealle on match:D

      En usko, että naisetkaan jokaista profiilia lukee. Rumat ja tavikset pyyhitään surutta vasuriin ja komeiden miesten kohdalla luetaan profiilit, mutta osa naisista pyyhkäisee komeat miehet oikealle vaikka komean miehen profiilitekstissä olisi jotain negatiivistä ja sitten alkaa kepin kerjääminen ja komean miehen miellyttäminen seksillä, että saatais tapaaminen. Tapaamisen jälkeen sitten komean miehen tavoittelua parisuhteeseen vaikka komea mies on halunnut vain ja ainoastaan seksiä.

    • Anonyymi

      Näinhän se Tinderissä menee että 40-50 naiset etsii siellä nuorempaa miestä mutta sen ikäisenä mies etsii samanikäistä tai nuorempaa naista. Ei ymmärretä että siinä vaiheessa joku mies voi vielä toivoa perustavansa perheen ja etsii siksi nuorempaa, se on kuitenkin se tärkein valtti millä nainen saa miehen sitoutumaan parisuhteeseen.
      Toinen on sitouttaja on seksi (ei todellakaan pitkät syvälliset keskustelut) ja nainen ikävä kyllä rupsahtaa 40 kympin korvilla todella nopeasti mieheen verrattuna se on myös yksi syy miksi miehet vaihtavat siinä iässä kumppania.
      Naisen tärkeimmät 'ominaisuudet' ovat parinhaussa luonne, nuoruus ja ulkonäkö, ihan kuin naisillakin on omat kriteerit miehille. Ero on vain se että me miehet hyväksymme pelin hengen.

    • Anonyymi

      Ei kukaan mies joka tietää saavansa sadasta selatusta naisesta muutaman hassun mätsin käytä 3 tuntia siihen, että lukee jokaisen sadan naisen profiilin. Mies katsoo vain kuvan/kuvat, painaa naisen joko oikealle tai vasemmalle ja lukee profiilin vasta sitten kun mätsi on tullut ja jos profiiliteksti on pska, niin mies poistaa naisen mätseistä.

      Komeat miehet ja naiset omasta tasosta riippumatta tottakai lukevat profiilit, koska heillä on kysyntää ja he voivat hyvinkin saada kymmenestä selatusta profiilistä kymmenen matchia.

      • Anonyymi

        Tämä totta. Naiset on sillä tavalla tyhmiä, että ne ei osaa asettua toisten asemaan. Varmaan sanovat pyörätuolissa istuvillekin, että kävele nyt.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      147
      2547
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      415
      2204
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2084
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      121
      1382
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1320
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1189
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1133
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1097
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1074
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe