Naiset on tylsää seuraa treffeillä

Anonyymi

Oletteko huomanneet saman. Miehen pitää hoitaa puhuminen ja nainen on enemmän hiljaa. Yritin olla myös tylsä ja katsoa miten nainen reagoi joten puhuin naiselle sähkön ja bensan hinnasta. Kysyin että luuleeko että bensan hinta nousee vielä. Nainen näytti sitten aika tylsistyneeltä eikä osannut oikein vastata.
Sitten vaihdoin aihetta ja sanoin että mennäänkö rannalle kävelemään. No ei nainen jaksanut joten treffit loppuikiin sitten naisen tylsyyteen.

45

595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos ei ole samoja elämäarvoja, kiinnostuksia, eikä harrastuksia, niin miksi pitäisi uhrata aikaa sellaisiin. Tärkein harrastus näyttää olevan somessa roikkuminen.

    • Anonyymi

      Niinhän siinä voi käydä, jos ei ole mitään yhteistä. Itse kyllä pystyn puhumaan lähes mistä tahansa, mutta ei se tylsyyttä poista, jos aiheet eivät oikeasti kiinnosta. En mä kauhean kauaksi aikaa keksisi sanottavaa hintojen taivastelusta. Tueha siihen on kauaa aikaa tuhlata, jos jutunaihetta pitää väkisin vääntää.

    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus yleisesti ottaen naisten treffailusta.
      Itse en ole miehenä mikään ekstroverttisuupaltti joten on vähän kummallista, että joutuu itse olemaan vastuussa keskustelusta ja mietin usein että missä on naisten käytöstavat ja huomaavaisuus.
      Jos itse en ylläpitäisi keskustelua niin olisiko nainen ihan täysin hiljaa?
      Ja mikä on tämä naisten asenne että tullaan treffeille puhumaan itsestään? Eihän tuossa opi tutustumaan toiseen. Ymmärrän jos aina ei kiinnosta mutta voihan sitä sen tunnin silti tutustua toiseen edes platonisesti.

    • Anonyymi

      Oikeassa seurassa hiljaisuuskaan ei haittaa. En kuulu niihin ihmisiin, joita hiljausuus ahdistaa ja kaikki hiljaisuus pitäisi täyttää vaikka sitten tyhjänpäiväisellä puheella. Elämäni parhaat ja onnistuneimmat treffit olivat varsin vähäpuheiset.

    • Anonyymi

      Miehen pitää keksiä mistä puhutaan. Naiset on hiljaa eivätkä vie juttelua eteenpäin.
      Mistä mies tietää mistä nainen haluaa puhua.

    • Anonyymi

      Mihin perustuu naisten väite, että hyvä mies on sellainen, joka kuuntelee naista.
      Miten naista kuuntelee, jos nainen ei mitään puhu vai onko tässäkin naisten suosima lause, sisäinen kauneus on tärkeämpi, ei ulkonäkö.
      Siis miehen pitää kuunnella naisen sisäistä ääntä, niinkö????

    • Anonyymi

      Jaa, en ole koskaan huomannut tällaista. Hyvin on aina keskustelu sujunut molemmilta osapuolilta, huoh!

    • Anonyymi

      Sen takia naiset eivät varmaan ehdotakaan treffejä. Kun he tulevat ikäänkuin kutsuttuna paikalle niin heidän ei tarvitse ottaa tilanteesta myöskään vastuuta.

    • Anonyymi

      Muistan kun nainen ryhtyi treffeillä räpläämään känykkää.

    • Anonyymi

      Voit kai sinä kysyä häneltä, että mistä haluaisit keskustella.

    • Anonyymi

      Treffeille naiselle pitää juottaa alkoholia niin ei ole tylsä eikä pihtaa.

    • Heh, voin uskoa että aika moni nainen tylsistyy noilla jutuilla. :D

      • Itse en kyllä ole tuppisuu, mutta pyrin puhumaan sen verran rauhassa, että toinenkin ehtii saamaan suunvuoron. Tai vaikka halutessaan täydentämään puheen lomassa omalla heitollaan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Itse en kyllä ole tuppisuu, mutta pyrin puhumaan sen verran rauhassa, että toinenkin ehtii saamaan suunvuoron. Tai vaikka halutessaan täydentämään puheen lomassa omalla heitollaan.

        Joskus on ollut hauska tilanne, kun on kumpikin aloittanut pujumaan samaan aikaan toistensa puheen päälle. Sitten kumpikin toteaa vielä samaan aikaan, niin sano vaan ensin. Sitten alkaa naurattaa molempia, että kumpiko nyt sanoo ensin. :P

        Se on hauska tilanne.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joskus on ollut hauska tilanne, kun on kumpikin aloittanut pujumaan samaan aikaan toistensa puheen päälle. Sitten kumpikin toteaa vielä samaan aikaan, niin sano vaan ensin. Sitten alkaa naurattaa molempia, että kumpiko nyt sanoo ensin. :P

        Se on hauska tilanne.

        Huumorilla selvii hyvin hassuista hetkistä. Ei tarvi vaivaantua yhtään.


    • Anonyymi

      Jännä juttu, kun oma kokemukseni taas on, että miehet tuppaavat olemaan ihan tuppisuita. Heistä saa melkein nyhtämällä nyhtää jokaisen sanan ulos.

      Tuota se kai on, jos temperamenttit ja persoonallisuudet ei oikein osu yksiin ja kiinnostuksen kohteetkin on erit.

      Ite olen temperamentiltani nopea ja vilkas, vaikka introvertti olenkin. Joskus tuntuu, etten temperamenttiltani oikein kolahda monenkaan suomalaisen miehen mielenmaisemaan. He eivät aina oikein meinaa pysyä tahdissani mukana ja musta taas tuntuu joskus kuin olisi hidastetussa filmissä. :P

      • Anonyymi

        Onkohan sinulla ADHD?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sinulla ADHD?

        Ei. En ole lainkaan häslä, vaan hyvin rauhallinen ja kuuntelevainen introvertti. Olen vain temperamentiltani hyvin nopea, nopea älyinen ja näppärä toimimaan. Aivan eri asia kuin adhd.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. En ole lainkaan häslä, vaan hyvin rauhallinen ja kuuntelevainen introvertti. Olen vain temperamentiltani hyvin nopea, nopea älyinen ja näppärä toimimaan. Aivan eri asia kuin adhd.

        Sitten kun on oikeanluontoinen juttukumppani, niin juttu luontuu nopeaan tahtiin. Hitaampi sivustakuuntelija on vasta ehtinyt sisäistä ensimmäisen lauseen, kun keskustelu on jo käyty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. En ole lainkaan häslä, vaan hyvin rauhallinen ja kuuntelevainen introvertti. Olen vain temperamentiltani hyvin nopea, nopea älyinen ja näppärä toimimaan. Aivan eri asia kuin adhd.

        Kysymyksiä ei siis tule viittä putkeen sillä aikaa kun vastaaja erehtyy imaisemaan happea vastatakseen siihen ensimmäiseen kysymykseen? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksiä ei siis tule viittä putkeen sillä aikaa kun vastaaja erehtyy imaisemaan happea vastatakseen siihen ensimmäiseen kysymykseen? :)

        Ei, kaukana tuosta. En ylipäänsä harrasta kyselemistä, vaan keskustelemista. Noissa on vissi ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kaukana tuosta. En ylipäänsä harrasta kyselemistä, vaan keskustelemista. Noissa on vissi ero.

        Kun innostun tai selitän jostain mua kiinnostavasta asiasta, niin puhenopeus saattaa kieltämättä olla osalle hengästyttävä. En vain ole temperamentiltani ihan tyypillisin suomalainen. Mä pysty kyllä halutessani tietoisesti pudottamaan puhenopeutta. Sen on oppinut, kun töissä on aina välillä pakko pitää erilaisia "esitelmiä. Pitäähän kuulijoiden tajuta mitä puhun. Vaan ominta minulle se ei todellakaan ole ja spontaanissa keskustelussa se on vaikeampaa. :)


    • Enpä olisi uskonut, että palstan miehiltä on jutun aiheet loppu.

      Yrittäkää tätä: "Nainen, suostuisitko, jos mies kosisi sinua käsillä seisten" :P

    • Anonyymi

      Etsin miestä, joka osaa olla luontevasti myös hiljaa. En kaipaa jatkuvaa tyhjänkälättäjää, jonka on pakko aina täyttää jokainen tauko puheella.

    • Anonyymi

      miehen pitää käyttäytyä kuin nainen, niin nainen ymmärtää sitten

      nainen ei ymmärrä miesten kieltä, joten vaikeaksi kommunikaatiosta tulee

      mies ei ole nainen

      niin paljon kuin mies omaksuu homon naiskielen, niin paljon ymmärrystä syntyy

      muuten miestä leimataan tylsäksi

      mutta kerron salaisuuden, että tylsyys on aidon heteron ominaisuus

      homot muuttuvat naisiksi, mutta hetero jää mieheksi

      hyväksy siis luonnontieteellinen sääntö, että mies ei ole nainen

      olkoon se keskustelu huono, mutta juuri sellainen on aito treffi

    • Anonyymi

      Kyllä sähköstä pitää puhua. Ensi talvena kaikille ei ole sähköä niin nainen voi tulla miehen luokse lämmittelemään.

      • Anonyymi

        naisilla onkin aina kylmää ilman miestä


    • Anonyymi

      Jos ei nainen kostu miehestä treffeillä, niin nainen tylsistyy.

    • Jos tarpeen tulee puhun vaikka bensan hinnasta. 😂 Mutta, jos se on treffien ykkösaihe, niin kuva miehen sosiaalisista taidoista ja tilannetajusta on aika heikko. En ole treffiasiantuntija,edellisistä on 10 vuotta. 😆Vastaan siis vain omalta osaltani. Keväällä risteilyllä juttelin tuntemattoman miehen kanssa moottoritekniikasta ja energiapolitiikasta. En ehkä ollut ihan omalla kiinnostus ja mukavuusalueella, mutta se että edes yrittää on peruskäytöstapoja.

      Keskustelu sujuu, kun aaltopituus on sama eikä kumpikaan ole jännityksen takia ihan jumissa. Se ettei mitään sanottavaaa ole, kertoo että yhteinen pinta on ohut. Hyvä treffikumppani kysyy toiselta kysymyksiä, osoittaa että toinen kiinnostaa. Jos vastaus on yksi sana eikä toista kiinnosta esittää vastakysymysksiä, ei keskustelua synny.

    • Parikymppisenä, silloin kun tapailin naisia, ohjasin keskustelun melko nopeasti naisen mieltä luotaavaksi. Keskustelin hänen tunteista ja ajatuksista, kysyin ja esitin oletuksia ja kumma kyllä, he kertoivat oikein mielellään itsestään.

      • Anonyymi

        En kyseenalaista tarinaasi. Ihmettelen vain, kun kuulostaa itselleni todella oudolta. Mulla alkaisi hyvin nopeasti nyppiä tuollainen keskustelu. Meitä on kyllä tosi moneksi. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyseenalaista tarinaasi. Ihmettelen vain, kun kuulostaa itselleni todella oudolta. Mulla alkaisi hyvin nopeasti nyppiä tuollainen keskustelu. Meitä on kyllä tosi moneksi. 🙂

        Voi olla että kaksikymppinen nainen suhtautuu asiaan mutkattomammin kuin elämää nähnyt vanhempi nainen. Myös keskustelun sävy vaikuttaa siihen, onko tilanne hermostuttava.

        Keskustelin samalla tyylillä myös miesten kanssa ja kuulin monenlaisia avautumisia,


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Voi olla että kaksikymppinen nainen suhtautuu asiaan mutkattomammin kuin elämää nähnyt vanhempi nainen. Myös keskustelun sävy vaikuttaa siihen, onko tilanne hermostuttava.

        Keskustelin samalla tyylillä myös miesten kanssa ja kuulin monenlaisia avautumisia,

        Kuvitteletko, etten olisi koskaan ollut parikymppinen 😁? Silloin juuri olisin kokenut tollasen vielä oudommaksi ja se olisi hypoinyt hyvin nopeasti. Nykyään sitä jaksaa enemmän "outouksiakin" ja antaa asioiden enemmän mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Voi olla että kaksikymppinen nainen suhtautuu asiaan mutkattomammin kuin elämää nähnyt vanhempi nainen. Myös keskustelun sävy vaikuttaa siihen, onko tilanne hermostuttava.

        Keskustelin samalla tyylillä myös miesten kanssa ja kuulin monenlaisia avautumisia,

        Enkä tarkottanut, että tollanen tilanne olisi mitenkään hermostuttava. Pikemmin rasittava, kun joku alkaa noin johdatellen kysellä. Mä olen aina kaivannut molemminpuolista avautumista, sitten voin jutellakin. Yksipuolisesti se loppuu hyvin nopeasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkä tarkottanut, että tollanen tilanne olisi mitenkään hermostuttava. Pikemmin rasittava, kun joku alkaa noin johdatellen kysellä. Mä olen aina kaivannut molemminpuolista avautumista, sitten voin jutellakin. Yksipuolisesti se loppuu hyvin nopeasti.

        Niissä keskusteluissa kerroin myös itsestäni. Pointtini oli se, että minua kiinnosti toisen ihmisen psyyke ja ohjasin keskustelua niin, että toinen ihminen avautui.


      • Anonyymi
        Carl-Gustaf kirjoitti:

        Niissä keskusteluissa kerroin myös itsestäni. Pointtini oli se, että minua kiinnosti toisen ihmisen psyyke ja ohjasin keskustelua niin, että toinen ihminen avautui.

        Kuten sanoin jo, niin en mä epäile sun kokemustasi. Mä vain koen sen itse todella oudoksi. En tiedä johtuuko sitten siitä, että olen itsekin hyvin herkillä aistimilla varustettu ja tuollainen saisi mut heti reagoimaan negatiivisesti. Sekään että oma ystäväpiirini ei käy todisteena mistään, sillä jokainen meistä kerää oman kuplansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanoin jo, niin en mä epäile sun kokemustasi. Mä vain koen sen itse todella oudoksi. En tiedä johtuuko sitten siitä, että olen itsekin hyvin herkillä aistimilla varustettu ja tuollainen saisi mut heti reagoimaan negatiivisesti. Sekään että oma ystäväpiirini ei käy todisteena mistään, sillä jokainen meistä kerää oman kuplansa.

        Ehkä sä koet sen oudoksi, että joku on kiinnostunut muustakin kun perseestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sä koet sen oudoksi, että joku on kiinnostunut muustakin kun perseestäsi?

        Mistä oletat kenenkään koskaan olleen kiinnostunut edes perseestäni?


    • Anonyymi

      Tapailet vääränlaisia naisia, jos sinun pitää hoitaa puhuminen. Jos jokin todella kolahtaa, niin silloin juttua kyllä riittää meillä introverteilläkin.

    • Anonyymi

      Tylsää olisi istua jossain kahvilla naamat vastakkain ja keksiä väkisin jotai puhuttavaa. Paremmat treffit olisi kun menis vaikka johonkin tapahtumaan tai konserttiin tai vaikka rannalle uimaan niin ei olisi niin väkinäistä yrittämistä vaan rentoa olemista. Mutta naiset ei vaan lähde tapahtumiin eikä rannalle. Naiset haluaa surkeat pikatreffit jossain kahvilassa eikä nainen sitten näytä edes kiinnistuneelta tutustua mieheen.

      • En ole treffeillä käynyt yhtään, mutta juuri tuon takia minua ei sinne saakaan, kun mielikuva on valmiina juuri tuollaisesta väkinäisestä naamat vastakkain pöydän ääressä jutustelusta. Ahdistavaa, kuin työhönottohaastattelussa.


    • Anonyymi

      Yrität liikaa.olet yli innokas. Epätoivoinen. Se kaikki paistaa läpi. Nainen jolla menekkiä on ei tuollaista jaksa. Blääh.

    • Anonyymi

      Kannattaisi ottaa ennakkoon selvää onko naisella esimerkiksi koira.
      Pari päivää ennen treffejä voi lainata kasan kirjoja ja opiskella.
      Pennun kasvatus, koirien maailma, koirien käyttäytyminen, koirien temput ja viimeisenä se tärkein, puhutaanko koiraa.
      Valmistautuminen on hyvä tehdä huolella, wuh wuh, voi sitten vaikka istua ja läähättää anova katse päällä, ja pää kallellaan. Voi päästä vaikka käskystä vierelle.

      AV

    • Anonyymi

      "Yritin olla myös tylsä ja katsoa miten nainen reagoi joten puhuin naiselle sähkön ja bensan hinnasta."

      Miksi joillain miehillä on tollanen tarve aika ihmeellisiinkin testailuihin (varmaan joillain naisillakin, mutta itse en ole sellaisiin törmänny)? Mitä te ajattelette tollasista hyötyvänne?

      Ite esimerkiksi törmäsinnseuraavaan tilanteeseen joku aika sitten. Mies alkoi ihan yhtäkki kirjotella "jee mä voitin", "sä hävisit", 💪, 🎉, 🏆 jne. Mä en tajunnut yhtään mistä se puhuu. Mä en ollut nähnyt siinä keskustelussa mitään, jonka joku olis voinu ees kuvitella "voittavansa". Yritin kysyä ja toinen vaan jatkaa tollasta. Pohdin, että sekosko se vain mitä hittoa. Sanoin sit vaan ok ja lopetin kirjottamisen. Sit hetken päästä toinen kirjottaa, että tää oli vaan tällanen peli ja testasin, että osaatko hävitä. Et näköjään osaa jne. En tienny mitä siihenkin olis reagoinut. Joo okei ja aha. 🤔

    • Ei vaan kemiat kohdanneet. Siitähän tuossa vain on kyse. Voihan se olla ettei siinä kovin rentoutuneesti ja vapautuneesti pysty olemaan, kun ei toista tunne vielä yhtään ekoilla treffeillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1809
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1187
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      73
      1083
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      939
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      35
      779
    Aihe