Agnoskepo miksi pidät mahdollisena luomisen?

Luomisesta ei ole mitään todisteita. Näyttö puuttuu kokonaan. Miksi pidät sitä mahdollisena? Miksi et pidä mahdollisena Lentävää Spagettihirviötä vai pidätkö?

Pidätkö mahdollisena luomani jumalan? Se on noin 30-vuotias ja 100 kg painava juoppo mies, jonka hiusten väri on kalju. Hän on luonut ensin itsensä ja sitten tämän universumin sekä lukuisia muita universumeja, joissa ei ole aikaa ja avaruutta eikä tietenkään materiaa, mutta ne ovat silti fyysisiä maailmoja.

Tämän luojamiehen nimi on Flatus. Hän asuu planeetalla, jonka nimi on Nihilo. Niinpä kaikki on luotu "ex Nihilo à la Flatus".

Nyt kun olen kertonut sinulle, että keksin tämän jumalan ja luomistarun omasta päästäni, niin pidätkö sitä mahdollisena, niin että se olisi totta?

Jos et pidä, niin miksi pitäisit mahdollisena Lentävän Spagettihirviön ja muut parodiat? Etkö olekaan agnostinen näiden suhteen? Oletko varma?

Tiedät sen, että positiivinen ateisti on agnostinen näiden kaikkien suhteen ja pitää niitä täysin mahdollisena, toisin kuin heitä järkevämmät agnostikot, jotka tietävät ne fiktioksi. Oletko yhtä tyhmä kuin possari?

Jos olet tosi agnostikko, niin uskallat sanoa varmaksi ne asiat, jotka tiedät varmasti epätosiksi (esim. Lentävä Spagettihirviö ja Flatus). Mutta minäpä tiedän sinut feikiksi: et ole todellinen agnostikko. Olet possari. Häpeä, sinä valehteleva sika! :)

Olet tosiaan häpeäksi meille tosi agnostikoille, kun saivartelet. Oletko pedantti pilkunviilaaja? Et parka tiedä edes sitä, miten erottaa hyvä pahasta. Ei saatana!

Pois palstalta tuollainen rupikonna! ;:=)

6

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tietoteorian kannalta pidän myös Russelin Aurinkoa kiertävää teepannua mahdollisena, joskin erittäin epätodennäköisenä. Yhtä epätodennäköisenä pidän maailman luomista tai kuvitteellista jumalaasi. Asioiden todistaminen mahdottomiksi on vähintäänkin ongelmallista.
      Tieteellinen metodi edellyttää pilkun viilaamista. Etkö tiennyt? Vasta viittä ysiä voidaan sanoa todennäköiseksi tulokseksi ja esimerkiksi Higgsin bosonin kohdalla tutkijat ilmoittivat vielä viiden ysin jälkeen löytäneensä Higgssin bosonin kaltaisen hiukkasen.
      Tietenkin ole myös Hänen Lonkeroisuutensa suhteen agnostikko. Epilen suuresti, ettei maailmankaikkeutta luotu männätorstakin vastaisena yönä, mutta paukut eivät riitä sen todistamiseen.

      Sinua taas pidän turhana palstapellenä, jolla ei ole juurikaan järkevää sanottavaa ikinä mistään. Pelkkää lapsellista koohotusta, jota itse varmaan pidät jopa humoristisena. Mutta palsta on avoin kaikille, myös turhille palstapelleille.

      Terveisin: Agno.

      • Auts, nyt sattuu hihhulia kun entiseltä saarnamieheltä putoaa viiltävää ja nappiin osuvaa kommenttia.


      • Voi sinua reppanaa possaria. Miksi valehtelet olevasi agnostikko, kun et sitä selvästikään ole? Raukka valehtelija. Häviä tältä palstalta, jotta minä saan hallita Moseksen tavoin! :)


      • Aliyah_Bet kirjoitti:

        Auts, nyt sattuu hihhulia kun entiseltä saarnamieheltä putoaa viiltävää ja nappiin osuvaa kommenttia.

        Siis mitä vittua? Et tiedä paskaakaan yhtään mistään ja esiinnyt taas asiantuntijana.

        Ei saatana! :)


    • Anonyymi

      Kyllä hessu tuntee lehmät ja lypsykoneet.
      Kehmät jopa erittäin syvällisesti.
      Niissä ainakin on asiantuntija, ei tällä palstalla.

    • Anonyymi

      Papilta pääsi väkevä flatus ja seurakunta kaikkosi paikalta henkeään haukkoen .
      Pyhä henki on puhunut 🤣

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4019
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1218
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1100
    Aihe