Me palstan agnostikot sanomme suoraan, että Jahve on fiktiivinen olento. Sitä Jumlaa ei ole olemassa. Tiedämme riittävän paljon voidaksemme olla varmoja tästä asiasta, mutta mitä sanovat palstan positiiviset ateistit, agnoskepo ja Moses?
He ovat sitä mieltä, että Jahve voi olla todellinen, joten se on todellinen! Jos jokin on mahdollista, niin se on! Tämä on ateismin ensimmäinen sääntö: jos jokin on mahdollista, niin se on! Sen vuoksi ei ole mahdollista pitää mahdollisena sängyn alla lymyävää mörkä tai universumin luojaa, koska jos se on mahdollinen , niin se on!
Hah ! ;)
Miksi Jahve on mahdoton ollakseen todellinen?
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
jos tietäisit oikean nimeni niin joutuisin sinut piip 🤣
- Anonyymi
Jos Jumalaa ei olisi, ei olisi yhtään mitään, mutta koska on, silloin jumala on olemassa, aina ollut olemassa!
- Anonyymi
Kuka on Jahve? En tunne.
Varma Tieto- Anonyymi
Jahve kirjoittaa tälle palstalle nimimerkeillä Vanha_Vihtahousu ja Moses_Zuckerkandl.
On syntyperäinen juutalainen ja taisteli kuuden päivän sodassa voitokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797