Me palstan agnostikot sanomme suoraan, että Jahve on fiktiivinen olento. Sitä Jumlaa ei ole olemassa. Tiedämme riittävän paljon voidaksemme olla varmoja tästä asiasta, mutta mitä sanovat palstan positiiviset ateistit, agnoskepo ja Moses?
He ovat sitä mieltä, että Jahve voi olla todellinen, joten se on todellinen! Jos jokin on mahdollista, niin se on! Tämä on ateismin ensimmäinen sääntö: jos jokin on mahdollista, niin se on! Sen vuoksi ei ole mahdollista pitää mahdollisena sängyn alla lymyävää mörkä tai universumin luojaa, koska jos se on mahdollinen , niin se on!
Hah ! ;)
Miksi Jahve on mahdoton ollakseen todellinen?
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
jos tietäisit oikean nimeni niin joutuisin sinut piip 🤣
- Anonyymi
Jos Jumalaa ei olisi, ei olisi yhtään mitään, mutta koska on, silloin jumala on olemassa, aina ollut olemassa!
- Anonyymi
Kuka on Jahve? En tunne.
Varma Tieto- Anonyymi
Jahve kirjoittaa tälle palstalle nimimerkeillä Vanha_Vihtahousu ja Moses_Zuckerkandl.
On syntyperäinen juutalainen ja taisteli kuuden päivän sodassa voitokkaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937568
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662