Kymmenelle ensimmäiselle annan nuolla halkeavia kantapäitäni

Anonyymi

Hei
minulla on hyvä tarjous
kymmenelle ensimmäiselle innokkaalle
annan nuolla halkeavia kantapäitäni.

Miltä se kuulostaa?

5

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin eilen juonut jaloviinaa ja olutta, lähdin ulos ja tapasin ystäväni... hän haukkui mua koko illan, niinkuin aiemminkin on tehnyt... lähdin siitä sitten sanomatta mitään kotiin, hän ei pysynyt mukana kun hänellä on lonkissa vikaa... no nyt hän oli laittanut mulle viestiä että hoida ittes kuntoon... olinkohan liian juovuksissa...

• Anonyymi

Mikä vika minussa on kun saan aina haukut niskaani... taas tuli ryöppy haukkumista eilen... jos ei muuta niin hän haukkuu (arvostelee) mun miesystävääni

• Anonyymi

Onko neuvoja mulle eli mä tarviin terapiaa kun mun ystävä haukkuu eli arvostelee mua negatiiviseen sävyyn... en ole aina niin jurrissa että se olisi siitä johtuvaa... eilen olin joten otan sen piikin vastaan... mutta olikohan tämä piikki nyt kohdistettu mun juopunutta ulkonäköä kohtaan, ehkä... muut aiemmat arvostelut ovat kohdennettu mun miesystävääni kohtaan...

• Anonyymi

Mun kantapäät on hyvässä kunnossa, ehjät... syy tähän on kun lapsena juoksin avojaloin ja ei siinä ehtinyt katsoa mihin astuu... lehmänläjään... olen kyllä muutenkin hyväihoinen...

• Anonyymi

Jos sinua ei haittaa minun vuotava huuliherpes niin olisin valmis nuolemaan sinua. Olisiko mahdollista saada kuva sinun kintuista? Ja voinko ottaa mukaani akvaariosta imukuppi monnin se tykkää vähän vanhempien ihmisten kuolleesta ihosta. Sen imuttelun jälkeen jalkasi on kuin 15 kesäisen finnihirviön. Ter. Kantapäät ilmassa yhteen Miksei kahteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe