Minkälaiset hiukset teillä on?
Hiu sasiaa
35
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkät, kiharat, paksut ja punaiset.
- Anonyymi
Kaljuuntuva malli.
- Anonyymi
Haluan uudet hiukset. Pahamieli kun ei voi suojella itseään vahingnoittumiselta!
Kapea ja korkea, otsalla, korvat näkyvissä, kiharat, kiharuuden säde 30 mm,
Kammataan kerran vuorokaudessa.Pirpanan lyhyeksi parturoimat
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mutta kun ne kasvaa, on sulla ihana kihartuva rokkitukka.
Talvella sitten, pipo pitää järjestyksessä
pujotteIija kirjoitti:
Talvella sitten, pipo pitää järjestyksessä
Niin .. mä pääsen upottamaan sormeni sinun tuuheaan tukkaasi ja laitan ne ihan epäjärjestykseen..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin .. mä pääsen upottamaan sormeni sinun tuuheaan tukkaasi ja laitan ne ihan epäjärjestykseen..
Voinkin sitten taas kokeilla lettisi kestävyyttä, tai no, tietää kokeilemattakin että aikamoinen vetolujuus on
pujotteIija kirjoitti:
Voinkin sitten taas kokeilla lettisi kestävyyttä, tai no, tietää kokeilemattakin että aikamoinen vetolujuus on
Mulla oli saparoletit edellisellä treffikerralla .. eli pari päivää sitten. Etkä kiskonut kertaakaan. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin ;)
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulla oli saparoletit edellisellä treffikerralla .. eli pari päivää sitten. Etkä kiskonut kertaakaan. Kyllä minä nyt mieleni pahoitin ;)
Mutta joskus kuitenkin olen kiskonut, varovaisesti
pujotteIija kirjoitti:
Mutta joskus kuitenkin olen kiskonut, varovaisesti
Aika hellästi, kyllä.
Yritin löytää sitä lällyä, minkä laitoit mulle.. valitettavasti en löytänyt.
Mitens lenkki sujui helteessä?Pikku-pirpana kirjoitti:
Aika hellästi, kyllä.
Yritin löytää sitä lällyä, minkä laitoit mulle.. valitettavasti en löytänyt.
Mitens lenkki sujui helteessä?Tässähän se, pirun hyvä biisi mielestäni.
https://www.youtube.com/watch?v=59NoqP02ZYM&list=RD59NoqP02ZYM&start_radio=1
Hyvin sujui lenkki, rauhallisesti ajelinpujotteIija kirjoitti:
Tässähän se, pirun hyvä biisi mielestäni.
https://www.youtube.com/watch?v=59NoqP02ZYM&list=RD59NoqP02ZYM&start_radio=1
Hyvin sujui lenkki, rauhallisesti ajelinOn hyvä biisi. Ei minulle ihan tutuinta Bon Jovia. Kiitos biisistä.
Mä yritän kans joku päivä löytää sulle biisin. Mutta kyllä sä tiedät miten onneton musiikkitietäjä mä olen. Joten suo minulle anteeksi jos en onnistu.Pikku-pirpana kirjoitti:
On hyvä biisi. Ei minulle ihan tutuinta Bon Jovia. Kiitos biisistä.
Mä yritän kans joku päivä löytää sulle biisin. Mutta kyllä sä tiedät miten onneton musiikkitietäjä mä olen. Joten suo minulle anteeksi jos en onnistu.Muistelisin että hyviä lällyjä olet joskus laittanut
pujotteIija kirjoitti:
Muistelisin että hyviä lällyjä olet joskus laittanut
Noh.. pienen etsinnän jälkeen.. tässä olisi...
Olisi löytynyt naisartistin esittämänäkin, mutta tämä ehkä hitusen parempi.
https://youtu.be/puHnU1tMNqsPikku-pirpana kirjoitti:
Noh.. pienen etsinnän jälkeen.. tässä olisi...
Olisi löytynyt naisartistin esittämänäkin, mutta tämä ehkä hitusen parempi.
https://youtu.be/puHnU1tMNqsSelvästi olet panostanut hyvän sanoituksen löytämiseen, minäkin tajusin paremmin kun sanoitus näkyi videolla, tykkäsin kyllä
Ruotsi- Belgia puoliajalla 0-0pujotteIija kirjoitti:
Selvästi olet panostanut hyvän sanoituksen löytämiseen, minäkin tajusin paremmin kun sanoitus näkyi videolla, tykkäsin kyllä
Ruotsi- Belgia puoliajalla 0-0Onko yhtä mukava peli kuin edellinen?
Noh .. olisin ehkä hieman yllättynyt, jos pelin katselukokemus olisi miellyttävämpi.
Tosin voinhan olla väärässäkin.. ; )
Nyt hyvää yötä. Suukon myötä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Onko yhtä mukava peli kuin edellinen?
Noh .. olisin ehkä hieman yllättynyt, jos pelin katselukokemus olisi miellyttävämpi.
Tosin voinhan olla väärässäkin.. ; )
Nyt hyvää yötä. Suukon myötä.Kyllähän edellisen pelin katselukokemus oli miellyttävämpi, ja kutkuttavampi.
Hyvää yötä, halin myötä
- Anonyymi
Päässähän ne kasvaa.
- Anonyymi
Paksut pitkät ja brunetit aaltoilevat hiukset.
Onhan ne.
- Anonyymi
Hiukset on off.
- Anonyymi
Paksut hiukset. Pitkät. Mitä sitten?
- Anonyymi
Kampaajan sanoin: tyypillinen suomalainen hento, mutta paljon. Taipuisat.
- Anonyymi
Tavis maantie olkapäille, kesällä kannattaa tehdä nokkosista tai keittämällä jotain 5 min hiushuuhdetta, hoitoaineen jälkeen kaadetaan hiuksiin, ei huuhdota. Säilyy noin viikon jääkaapissa. Nokkonen tummentaa, ei vaaleille. Kehäkukka tais olla vaaleille. Näitä on kaupan luomuaineissakin.
- Anonyymi
Paksut, pitkät puoliselkään tummanruskea hieman punertava oma väri jossa vaaleita raitoja enemmän ne vaaleita näyttää. Pehmeä ja silkkiset kauniit sekä tuoksuvat hyvälle 🤭
- Anonyymi
Onko ongelmia? 🤫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ongelmia? 🤫
No on ne välillä takussa.
- Anonyymi
siniset
Semmoiset toisesta päästään päässä kiinni olevat.
- Anonyymi
Pitkät tummat punaruskeat, hullun lailla kasvavat
- Anonyymi
Tummat, hiukan yli hartioden. Vielä hetki sitten ne olivat alaselkään asti.
Ruskeat,suht pitkät,luonnon kiharoilla.
Oon vittu kalju kuin Kekkonen konsanaan. Onko muuta kysyttävää?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti6610786Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312292Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori681838Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141625- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1811426- 541156
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2201123- 311045
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric285981