Nyt on töitä tarjolla työttömille heti hakemaan
Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta talotekniikasta tai myyntityöstä, sillä tekemällä oppii ja me perehdytämme sinut huolella
Sovit poppooseemme hyvin, jos olet:
- kunnianhimoinen ja positiivinen luonteeltasi
- kiinnostunut myyntityöstä ja haluat kehittyä ammatillisesti
- viihdyt ihmisten parissa ja pystyt mukautumaan erilaisiin tilanteisiin
- olet sinnikäs ja valmis laittamaan persoonasi peliin
- sinulla on sopivan rento ote työntekoon
Meillä on muutakin annettavaa työpaikan lisäksi:
- MAHTAVA TYÖYHTEISÖ: Tiivis ja kannustava tiimi tukenasi.
- KOULUTUS JA TYÖVÄLINEET: Hyvät työkalut ja toimivat järjestelmät onnistumiseen työssäsi.
- REILU PALKKAUS: Myyntiedustajan keskimääräinen kuukausiansio on 3 500-5 000 euroa.
Myyntiedustaja putkiremontit, Renoa Group Oy, Lappeenranta
5
848
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kaikki työttömät hakemaan työtä jos ette hae niin karenssia pukkaa ja toimeentulotukea alennetaan. Jos ette asu kyseisellä paikkakunnalla niin sitten muutatte sinne, se että työ on toisella paikkakunnalla ei ole syy jättää hakematta. Ne on vain pelkkiä tekosyitä semmoset.
T. työvoimatoimiston virkailija. - Anonyymi
Myyntityö perustuu huoraamiseen, kusetukseen ja epämääräisiin sopimuksiin ihmeellisellä provisiosysteemillä!
- Anonyymi
Vättäkää tätä ilmoitusta, kyseessä on iso kusetus!!!! Kukaan ei tule tienaamaan 3000-5000 euroa puhelimen kautta tapahtuvalla myyntityöllä
- Anonyymi
Toimivat järjestelmät ja hyvä
- Anonyymi
Paska firma. Kauhea kusetus pulju. Myyvät niin ylihintaista palvelua että miten edes kehtaavat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713869- 1013485
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah773320Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362628- 1141522
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361496Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221104Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181066Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181006