Nyt on töitä tarjolla työttömille heti hakemaan
Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta talotekniikasta tai myyntityöstä, sillä tekemällä oppii ja me perehdytämme sinut huolella
Sovit poppooseemme hyvin, jos olet:
- kunnianhimoinen ja positiivinen luonteeltasi
- kiinnostunut myyntityöstä ja haluat kehittyä ammatillisesti
- viihdyt ihmisten parissa ja pystyt mukautumaan erilaisiin tilanteisiin
- olet sinnikäs ja valmis laittamaan persoonasi peliin
- sinulla on sopivan rento ote työntekoon
Meillä on muutakin annettavaa työpaikan lisäksi:
- MAHTAVA TYÖYHTEISÖ: Tiivis ja kannustava tiimi tukenasi.
- KOULUTUS JA TYÖVÄLINEET: Hyvät työkalut ja toimivat järjestelmät onnistumiseen työssäsi.
- REILU PALKKAUS: Myyntiedustajan keskimääräinen kuukausiansio on 3 500-5 000 euroa.
Myyntiedustaja putkiremontit, Renoa Group Oy, Lappeenranta
5
760
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt kaikki työttömät hakemaan työtä jos ette hae niin karenssia pukkaa ja toimeentulotukea alennetaan. Jos ette asu kyseisellä paikkakunnalla niin sitten muutatte sinne, se että työ on toisella paikkakunnalla ei ole syy jättää hakematta. Ne on vain pelkkiä tekosyitä semmoset.
T. työvoimatoimiston virkailija. - Anonyymi
Myyntityö perustuu huoraamiseen, kusetukseen ja epämääräisiin sopimuksiin ihmeellisellä provisiosysteemillä!
- Anonyymi
Vättäkää tätä ilmoitusta, kyseessä on iso kusetus!!!! Kukaan ei tule tienaamaan 3000-5000 euroa puhelimen kautta tapahtuvalla myyntityöllä
- Anonyymi
Toimivat järjestelmät ja hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232