Kumpi parempi

Anonyymi

Ottaisitko mielummin kumppaniksi palstalaisen vai seksinuken?

26

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Öhöm.. tottakai palstalaisen. Ilman muuta.

• Anonyymi

Entä jos on palstalainen JA seksinukke?

• Palstan naiset ovat aika varautuneita. Saattaisin tulla paremmiin juttuun nuken kanssa.

• Anonyymi

Seksinuken. Naispuolisen. Olen hetero nainen.

• Olen jo ottanut seksikkään palstalaisen, tai sitten minut on otettu

• Nallet puhuu kun niitä painaa vatsasta.
      Kai näissä nukeissa on sama toiminta. Tissiä puristelemalla kuulisi "Aah sä olet ihana..."

• Anonyymi

Tietenkin on!

• Anonyymi kirjoitti:

Tietenkin on!

Sehän kuulostaa hyvältä!

• Hmm, Lilliksen.

• Anonyymi

Paha sanoa kun kumpaisestakaan vaihtoehdosta ei ole kokemusta, tarvisko pyytää joku koeajolle?

• Anonyymi

Todennäköisesti en kumpaakaan. Nukke ei kiinnosta lainkaan, eikä palstalaisista kukaan ole sillä tasolla kolahtanut.

• Jokseenkin kaikka palstalaiset, etenkin rekut, on tuomittu boteiksi, joten on lienee paikallaan olettaa noiden bottien olevan tekoä.yjä, jolloin ne voisivat hyvin sijaita mm. seksinuken muistissa. Eli miksi turhaan sotkea näitä kahta, kun ne saattavat hyvinkin olla yhtä ja samaa?

• Anonyymi

Toisenlaisissa olosuhteissa ja elämäntilanteessa voisin vaikka yhden E:llä alkavan saippuoida:)

AV

• Hyvä lisäys mikä minulta unohtuikin, toisessa elämäntilanteessa. Tosiaan, in my dreams mutta anyway. Ihmisellä on hyvä olla unelmia. 😂

• Hah hah! Ovulaatio on liian lähellä, enkä kestä räjähtämättä mitään saippua-juttuja kiitos. Olen liian herkillä…. Taidat vähän härnätä tahallaan?

Elämäntilanteet ja olosuhteet on otettava vain huomioon! Sinusta hehkuu se, että halut antaa aikasi nuorimmalle lapsellesi ja veikkaan, että myös hieman hänen äidilleen, eikä kuviossa ole tilaa uusille ihmisille, ainakaan vakituisesti.

Toinen asia on, että tapaamatta ei voi tietää, kolahtaako irl vai ei. Vaikka aivojen tasolla kolahtaa, ei se takaa että oikeassa elämässä saippuat käy edes mielessä. Ihmisten välinen kemia, ihon tuoksu ja silmien pilke näkyy vasta kun kohtaa irl. Aivojen kolahdus on hyvä pohja sekä ystävyydelle että rakkaudelle, mutta myös se toinen puoli tarvitaan.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Hah hah! Ovulaatio on liian lähellä, enkä kestä räjähtämättä mitään saippua-juttuja kiitos. Olen liian herkillä…. Taidat vähän härnätä tahallaan?

Elämäntilanteet ja olosuhteet on otettava vain huomioon! Sinusta hehkuu se, että halut antaa aikasi nuorimmalle lapsellesi ja veikkaan, että myös hieman hänen äidilleen, eikä kuviossa ole tilaa uusille ihmisille, ainakaan vakituisesti.

Toinen asia on, että tapaamatta ei voi tietää, kolahtaako irl vai ei. Vaikka aivojen tasolla kolahtaa, ei se takaa että oikeassa elämässä saippuat käy edes mielessä. Ihmisten välinen kemia, ihon tuoksu ja silmien pilke näkyy vasta kun kohtaa irl. Aivojen kolahdus on hyvä pohja sekä ystävyydelle että rakkaudelle, mutta myös se toinen puoli tarvitaan.

No en meinannut uskaltaa lukea vastaustasi, mutta tiedän jo että osaat suhteuttaa ja mennä osin myös huumorilla. Pitäähän elämässä olla vähemmän stressihartioita, jopa asioissa jotka ovat osin vakavia ja kiusallisia.

Pakko luottaa myskin tuoksuun Hugon mallistossa?

Mutta, olet ihmisenä ja kirjoittajana sellainen johon haluaisi tutustua.
        Tuo mensa on kyllä miinusta:)

AV

• Anonyymi

Tyrkky setämies:))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyrkky setämies:))

Kiitos ei, en halua tutustua sinuun, joten jätän kommenttisi omaan arvoonsa.
        Palsta on keskustelupalsta jossa saa sanoa mielipiteitään, jos otat sen noin, se on sinun ongelmasi, lukijan vastuu on melkoinen. Et kommentoi jos joku toista haukkuu, jos kehuu olet heti kiinni kuin piikki lihassa. Mistä moinen?

Toki voin sanoa jonkun olevan mielenkiintoinen nainen jos hän sitä olisi, ei se minusta tee tyrkkyä jos vähän totuutta kirjoittaa. Onhan naisilla suuret markkinat Suomessa, tuskin me edes koskaan tapaamme.
        Haluan vain tuoda esille sen mitä olen huomannut, harmi kun sinua harmittaa.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

No en meinannut uskaltaa lukea vastaustasi, mutta tiedän jo että osaat suhteuttaa ja mennä osin myös huumorilla. Pitäähän elämässä olla vähemmän stressihartioita, jopa asioissa jotka ovat osin vakavia ja kiusallisia.

Pakko luottaa myskin tuoksuun Hugon mallistossa?

Mutta, olet ihmisenä ja kirjoittajana sellainen johon haluaisi tutustua.
        Tuo mensa on kyllä miinusta:)

AV

Heh! En ole Mensan jäsen, enkä ole testissä käynyt.

Joskus nettitestillä nuorena kyllä paukuttanut Mensan nettitestillä 136 38C kuumeessa ja joskus myöhemmin aikuisempana 125 -3. Siis vähän riman alle. Työhön otossa myös sama testi (oli kaksi osiota) meni vain hieman akateemisen keskiarvon yläpuolelle, mutta kaikki tehdyt oli oikein (opettelin ratkaisumallit samalla, kun en ollut ehtinyt valmistautua kun teettivät testin 2pv 1.kierroksesta ja oli eka kerta) ja tuomio oli, että ilmeisesti osaat näitä ratkoa, mutta olen vaan hidas. 😆 Toinen osio sitten meni kaikki täysin oikein ja reilu 90% tehtävistä tehty (=huomattavasti parempi tulos mitä yleensä näkevät). Kun kysyi Mites nyt nämä näin erilailla meni, sanoin, että opettelin ekan testin miten näitä ratkotaan ja toisen sitten vain tein.

Veikkaan, että jäisin juuri Mensan riman tuntumaan, mutta riman alle. Siis en pääse Mensalla miehiä pelottelemaan. 😆

• Anonyymi

En kumpaakaan, ihan pöhkö yhtälö.

• Seksinukkea en tarvitse. Palstalaisen ottamisen puolisoksi vaatisi monta vaihetta ja onnistuu vain mielenkiintoisen, ajattelevan ja fiksun kirjoittajan kanssa, jolla arvomaailman isoja ristiriitoja ei ole esiintynyt. Kovin montaa miestä ei näillä kriteereillä ole täällä tavannut, mutta muutaman kyllä. Ihania tyyppejä olette. ♥️ Ilman oikean elämän tapaamista ei kuitenkaan kumminkaan puolin tiedä onko aineksia vai ei! Vaikka olen tunneihminen, on jalat maassa!

Siis ennen kuin kumppanuutta voidaan ajatella pitää käydä suurinpiirtein oheinen prosessi läpi:
      1) Viestien vaihto privana 2) Tapaaminen IRL 3) Molemmin puolinen kolahtaminen IRL 4) Elämäntilanteiden ja sijaintien pitää pitää sopi yhteen, niin että jatko on mahdollinen 5) Syvempi tutustuminen/tapailu 6) Kummankin tunteet syvenee 7) Persoonien pitää sopia yhteen 8) Kumpikin haluaa syventää tapailun parisuhteeksi 9) Yhdessäolo pitää tuntua niin hyvältä, että kumppanuus on molempien tavoite 10) Kumppanuus. Prosessi voi mennä läpi kuukausissa tai vuosissa, tai keskeytyä siihen ettei joku kohta onnistu.

Ei siis kumppanuutta, muuta kuin mielikuvitus-virtuaalikumppamuutta, voi pelkällä kirjoittelulla lukita.

• Anonyymi

Olet tainnut voittaa projekteja melko hyvällä prosentilla...riskien hallinta ja myös vaihtoehdot b ja c on hallussa, jos a ei toimi:)

Itse olen aika yksinkertainen, kun nainen on sylissä ja laitan silmät kiinni, olo on tosi hyvä, ei haluaisi olla missään muualla ja nukahtaa helposti seuraavaan päivään luottaen. Kohdat 1-10 on tarkastettu jo tuolla menetelmällä.

Mutta joo, nyt pitää alkaa järkkäilemään pikaista lomamatkaa. Rajaus 1500 - 2000 euroa ja pohjoismaat, tiukkaa tekee. Tuleeko hyviä kohteita mieleen?

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Olet tainnut voittaa projekteja melko hyvällä prosentilla...riskien hallinta ja myös vaihtoehdot b ja c on hallussa, jos a ei toimi:)

Itse olen aika yksinkertainen, kun nainen on sylissä ja laitan silmät kiinni, olo on tosi hyvä, ei haluaisi olla missään muualla ja nukahtaa helposti seuraavaan päivään luottaen. Kohdat 1-10 on tarkastettu jo tuolla menetelmällä.

Mutta joo, nyt pitää alkaa järkkäilemään pikaista lomamatkaa. Rajaus 1500 - 2000 euroa ja pohjoismaat, tiukkaa tekee. Tuleeko hyviä kohteita mieleen?

AV

Tulee mieheen, jos haluat ajaa. Laivallla Ruotsiin ja ajomatka Ruotsin, Norjan ja vuoriston läpi rannikolle asti. Norja kyllä on sika kallis, mutta jos tinkii hotellin ja ravintolan tähdistä, ehkä budjetiin voisi mennä. En ole itse tulla ollut, mutta olen nähnyt ihania videoita ja kuvia. Sopii aikuiselle, vuori, vuono ja meri faneille. Tuo ei kyllä ole mikään lasten suosikkireissu.

Jos lapsia mukana, Köpislstä pääsee autolla/Junalla LEGOLAND päiväksi. Jos ei kovin monta mukana kuluttamassa summaa, onnistuu kyllä. Köpiksestä löytyy paljon aikuisille ja lapsille.

Jos on lapsia mukana, tuolla rahalla saisi hyvällä stäkällä lennot Munchen, bussilla pääsee Legolandia junalla vuorille tai Itävaltaan, 2te riittää, jos ei suurperhe mukana ja valitsee vaatimattomamman hotellin (Saksassa silti siistiä) tai majoittuu pienempiin kyliin. Ei ihan pohjoismaita, mutta silti turvallista.

En kilpaile projekteista vaan teen niitä kansainvälisille markkinoille (R&D).

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Tulee mieheen, jos haluat ajaa. Laivallla Ruotsiin ja ajomatka Ruotsin, Norjan ja vuoriston läpi rannikolle asti. Norja kyllä on sika kallis, mutta jos tinkii hotellin ja ravintolan tähdistä, ehkä budjetiin voisi mennä. En ole itse tulla ollut, mutta olen nähnyt ihania videoita ja kuvia. Sopii aikuiselle, vuori, vuono ja meri faneille. Tuo ei kyllä ole mikään lasten suosikkireissu.

Jos lapsia mukana, Köpislstä pääsee autolla/Junalla LEGOLAND päiväksi. Jos ei kovin monta mukana kuluttamassa summaa, onnistuu kyllä. Köpiksestä löytyy paljon aikuisille ja lapsille.

Jos on lapsia mukana, tuolla rahalla saisi hyvällä stäkällä lennot Munchen, bussilla pääsee Legolandia junalla vuorille tai Itävaltaan, 2te riittää, jos ei suurperhe mukana ja valitsee vaatimattomamman hotellin (Saksassa silti siistiä) tai majoittuu pienempiin kyliin. Ei ihan pohjoismaita, mutta silti turvallista.

En kilpaile projekteista vaan teen niitä kansainvälisille markkinoille (R&D).

Kiitos ajatuksista.

Mietin ennen viestiäsi tuota Legolandiaa, tuntuu nyt olevan pinnalla.
        Tulin siihen päätökseen ettei tuo ole ihan helppo järjestää pikaisella aikataululla, ainakaan tuollaisella budjetilla.

Ihan hieno paikka paikkana varmasti on, kannattaisi ilmeisesti kaikki kuljetukset ja hotellit buukata jo paljon ennen sesonkia.

Tukholmaa voidaan pitää jo lähimatkailuna, ostettaisiin tyyliin sopivat keltasiniset asut ja kattokassis hatut. Junibacken satujunineen, Gröna lund, Erikstalsbladet, Skansen, Vasa-museo. Kuninkaanlinnakin voisi olla lapselle kiinnostava paikka, onhan siellä asunut rinsessoja. Olisi kevyempi vaihtoehto, eikä lomalla olisi vain yhtä teemaa. Aikataulukin voisi olla joustavampi, kiireettömämpi, perillä esimerkiksi 3 päivää tutustuen lähiympäristöön rennon rempseästi.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ajatuksista.

Mietin ennen viestiäsi tuota Legolandiaa, tuntuu nyt olevan pinnalla.
        Tulin siihen päätökseen ettei tuo ole ihan helppo järjestää pikaisella aikataululla, ainakaan tuollaisella budjetilla.

Ihan hieno paikka paikkana varmasti on, kannattaisi ilmeisesti kaikki kuljetukset ja hotellit buukata jo paljon ennen sesonkia.

Tukholmaa voidaan pitää jo lähimatkailuna, ostettaisiin tyyliin sopivat keltasiniset asut ja kattokassis hatut. Junibacken satujunineen, Gröna lund, Erikstalsbladet, Skansen, Vasa-museo. Kuninkaanlinnakin voisi olla lapselle kiinnostava paikka, onhan siellä asunut rinsessoja. Olisi kevyempi vaihtoehto, eikä lomalla olisi vain yhtä teemaa. Aikataulukin voisi olla joustavampi, kiireettömämpi, perillä esimerkiksi 3 päivää tutustuen lähiympäristöön rennon rempseästi.

AV

Legolandiaa (sekä Tanska että Saksa) saa usein aika viime tinkaan. Tosin olen joskus ottanut matkan kesä- ja heinäkuussa ja syyslomalla, heillä sesonki on elokuussa. Kummallakin on hotellit netissä (tilanne selviää 10min surffauksella), aiemmin 2 yötä sisältää 2 päivän liput legolandiaan (jonka lippu oli muistaakseni aika kallis yksinään). Jos on auto on majoituksia samalla konseptilla myös 2-10km päässä. Köpiksestä Juna bussimatka Legolandiaan on pitkä, mutta ottamalla auton kentältä, pääsee helpolla.

Kun viimeksi olin Saksassa ennen koronaa 4 hengen huone keittiösaarekkeella, aamiaisella ja Legolandlipuilla kaikille ~1.5km kävelymatkan päässä maksoi 260e/yö. Ja München kentältä pääsee junalla keskustaan ja bussi legolandiaan lähtee aseman vierestä, ei paljon helpompaa voisi olla. Tietysti itse olen reppumatkustanut 13v alkaen urheiluleireillä ja myöhemmin konferensseissa ja vapaa-ajalla, joten ei-valmismatka ei hermostuta edes lasten kanssa. Hyvin nuo on matkassa pysynyt, kun valitsee hotellit lapsille sopivaksi (Kts. muiden kommentteja hotellista). Köpiksessä on katuja, varsinkin aseman lähellä, jolle ei lasten kanssa halua mennä… Jos joku matkaseurueesta on kovin turvallisuuden hakuinen, ei reppumatkailu välttämättä sovi.

Suomessa tulee mieleen Ähtärin pandat, ja sieltä 30km on Tuuri, jossa tivoli pihalla (1-12v pääsee ilmaiseksi). Hotellin saaminen ihan vierestä voi olla vaikeaa, mutta jos laajentaa aluetta hieman paikkoja löytyy. Samoin Tampereella ja Turussa on paljon katsottavaa lapsille ja aikuisille, mutta suurin osa on jo ne kolunnut. Turussa vanhat maan alla oleva kivikaupungin jäänteet ja Turun linna on molemmille kiinnostavaa.

• Anonyymi

Seksinukke olisi älyllisesti riskittömämpi vaihtoehto.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      71
      11291
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      231
      2312
    3. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      70
      1870
    4. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      14
      1675
    5. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1528
    6. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      181
      1436
    7. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      54
      1156
    8. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      221
      1138
    9. Zoon hallitus hajoamassa !

H pj on lähtemässä karkuun.
      Ähtäri
      31
      1045
    10. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      20
      996
    Aihe