Nainen haluaa asua omillaan, silti tuntuu, että nainen haluaa miehen maksavan menoja ja matkoja. Yhdessä asuttaessa on taudellisesti paljon enemmän mahdollisuuksia matkoihin, mennä ulos syömään ja helpottaa elämää. Miksei nainen ymmärrä tätä? Pitääkö minun ymmärtää jotakin? Hommata toinen työ?
Mitä miehen pitää maksaa erillään asuttaessa?
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mitään ole pakko maksaa toisen puolesta.
Sitten on tietysti se, että jos toisella ei ole varaa ja sä hänet sinne haluat, niin sitten myös maksat. Noin mä sen näen. Jos pyydän jonkun erikseen lounaalle, niin olen täysin varautunut maksamaan molempien ruuat. Jos tiedän tiedän toisella olevan tiukkaa,niin sanon jo pyytäessäni "minä maksan". Sekin on toiselle tosi noloa, jos tarvii selittää ettei ole varaa tai vaikka vain tylysti kieltäytyä (kun ei kehtaa myöntää, ettei ole varaa). - Anonyymi
Yhdessä ollessa miehen pitää maksaa kaikki, mitä yhdessä olo teettää. Sitten kun on yksin, saa keskittyä vain omiin kuluihin. Nainen omiinsa. Minusta selkeä, mut jos haluaa olla herrasmies, voi osallistua myös naisen asumiskuluihin ja ostella lahjoja, jotta naisen mieli pysyy positiivisena miestä kohtaan. Elämä on valintoja täynnä ja nautintoja, jos osaa niitä hyödyntää oikein. Nainen tykkää lahjoista ja siten lahjoja antavasta miehestä. Minusta yksinkertaista.
- Anonyymi
Seuralaselle, joka pitää pitää rahalla tyytyväisenä, on erityinen nimikin.
- Anonyymi
Erillään asuessa kumpikin tietenkin maksaa omat kulunsa!
Jos sovitaan yhteisistä matkoista, menot sillon voi jakaa kumman varat riittävät suurempaan osaan. Esim. Toinen haluaa asua Hiltonissa, toisen varat riittävät leirintäalueen telttaan. Silloin puolet matkaajasta Hiltonissa , puolet teltassa.
Ellei tuo sovi, sitten kumpikin matkustaa omalla tavallaan ja sopii yhteisestä ajasta vaikka esim, opastetuilla kierroksilla jtms. - Anonyymi
Jaa, jos asuu erikseen niin kukin maksaa omat kulunsa, jos reissuun lähtee niin yhä edelleen kukin maksaa omat kulunsa, huoh!
- Anonyymi
Näin tästä ollaan eri mieltä: mies maksaa, kun ollaan yhdessä. Ei jatkoon.
Minusta tässä voi tasata tuloeroa, on mukavaa, jos nainen tarjoaa joskus vaikkapa kahvit. Ei ole mukava olla maksuautomaatti yhdessä ollessa.
Ja yhteisiä matkoja voisi jakaa mahdolluuksien mukaan, matkat puoliksi, toinen maksaa majoituksen. Toimisiko silloin, jos naisella on isommat tulot?- Anonyymi
"Toimisiko silloin, jos naisella on isommat tulot?"
Mä en maksanut mukisematta ja harmittelematta kaikenkin, koska tuloni ovat olleet reilusti suuremmat ja olen nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Toimisiko silloin, jos naisella on isommat tulot?"
Mä en maksanut mukisematta ja harmittelematta kaikenkin, koska tuloni ovat olleet reilusti suuremmat ja olen nainen.Hienosti ajattelet, kyllä sinäkin olisit jonkin pienen lahjan ansainnut tai hellittelyhieronnan ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4626574Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1863907Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262040Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371424Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751315- 681166
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771089- 451028