Itsellä se tilanne, että jalka leikattu nyt kolme kertaa, pitkään en pysty seisomaan, kävelemään, sekä tietokoneella istuminen monta tuntia hankalaa neurologisen lihasdystonian vuoksi. Jalkaleikkauksen jälkeen puhkesi crps kipuoireyhtymä. Lääkkeitä menee urakalla. Tällä hetkellä olen määräaikaisella työkyvyttömyyseläkkeellä 30-vuotias nainen olen siis. Vituttaa tämä tilanne suoraan sanottuna, olla aina rahaton ja olo on mitätön. Olen pääni miettinyt puhki, mitä ihmettä voisin tehdä työkseni. Koulutukseltani olen siis koulunkäynninohjaaja, sitä työtä en kuitenkaan pysty tekemään, koska en pysy lasten perässä leikatulla jalalla.
Ehdotuksia minulle sopivista töistä otetaan ilomielin vastaan.
Ps. Kielipäätäkään minulla ei ole, koulussa ollut itsellä aina oppimisvaikeuksia ja mukautettuja oppiaineita.
Sopiva työ liikuntarajoitteiselle
Anonyymi
3
490
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisin terve, voisin tehdä mitä työtä vain, vaikka siivousta, mutta kun jalka on mitä on.
- Anonyymi
Tarvitsen lapselleni (alakoulussa 4:llä) koulunkäynninohjaajaa Espooseen. Onko kiinnostusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017593
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075728- 835097
- 1394486
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113180- 542899
- 532802
- 612407
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102404Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562006