Jos ystävä tietää liikaa

Anonyymi

Olen kuullut sanottavan, että helposti aletaan ottamaan välimatkaa sellaiseen ystävään, jolle on avauduttu liikaa tai joka on saanut selville jotakin sellaista, mitä ei olisi toivottu hänen tietävän. Viime päivinä olen alkanut ymmärtää tätä sanontaa aivan uudella tavalla.

8

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ystävä ei nuuski eikä halua toiselle pahaa.

• Anonyymi

Jos on ihan kunnon ystävä, niin eihän se tuollaista tee.

• Anonyymi

Onko se silloin ystävä jos on onkinut selville sellaista mitä hänen ei olisi haluttu tietävän?

Itselläni on ollut enemmän ongelmaa niiden ”ystävien” kanssa jotka on jättäneet kertomatta jotain olennaisia asioita. Nyt osa haluaisi uida takaisin, mutta ranta on vaihtunut ja osoitetta en kerro

• Anonyymi

Tarkoitin aloituksessa sellaista "ystävää" joka on onnistunut pumppaamaan itselleen sellaista tietoa, jonka avulla voi jollain tavoin tuota toista hyväksi käyttää. Varsinaisesta ystävyydestähän tuossa ei ole kyse, mutta ystävyyden varjolla voi olla monenlaista yritteliäisyyttä.

• Anonyymi

Jotkut vaan on liian uteliaita, uteluilla saattavat toisen kiusallisiin tilanteisiinkin. Uskon, että tossa on jotain perääkin.

• Anonyymi

Liiallinen tiedonhalu ei ole hyvästä.

• Anonyymi

Tuo saattaa hyvinkin pitää paikkansa. Tai sitten se, johon on otettu etäisyyttä, on vaan muuttunut tarpeettomaksi, henkilölle on tullut vaan lisää parempaa seuraa, aiempi ystävä ei vaan enää sovi mukaan uusiin kuvioihin, ei ole aikaa jaa kiinnostusta olla tekemisissä.

• Anonyymi

Näinkin on voinut käydä. Jälkeenpäin minusta on tuntunut, että jos olisin enemmän avautunut henkilökohtaisista asioistani, niin joku minut skipannut henkilö saattaisi vielä pitää yhteyttä.

Ihmiset ovat erilaisia ja joku voi pitää normaalina puhua kaiken maailman asiat. Itse olen ainakin alkuun melko pidättyväinen. Arvostan luotettavuutta ja pidän tärkeänä sitä, että jos kerron henkilökohtaisia asioitani, niin niitä ei levitellä. Jos minulle tulee vaikutelma toisesta ihmisestä, että hänelle ei ole niin tärkeää, mitä suustaan päästelee, niin en itsekään jaksa kovin pitkää tällaista seuraa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3475
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      68
      1878
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      541
      1566
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      80
      1188
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      992
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      958
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      209
      872
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      170
      823
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      59
      816
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe