Olen kuullut sanottavan, että helposti aletaan ottamaan välimatkaa sellaiseen ystävään, jolle on avauduttu liikaa tai joka on saanut selville jotakin sellaista, mitä ei olisi toivottu hänen tietävän. Viime päivinä olen alkanut ymmärtää tätä sanontaa aivan uudella tavalla.
Jos ystävä tietää liikaa
18
398
Vastaukset
- Anonyymi
Ystävä ei nuuski eikä halua toiselle pahaa.
- Anonyymi
Jos on ihan kunnon ystävä, niin eihän se tuollaista tee.
- Anonyymi
Juurikin tämä
- Anonyymi
Onko se silloin ystävä jos on onkinut selville sellaista mitä hänen ei olisi haluttu tietävän?
Itselläni on ollut enemmän ongelmaa niiden ”ystävien” kanssa jotka on jättäneet kertomatta jotain olennaisia asioita. Nyt osa haluaisi uida takaisin, mutta ranta on vaihtunut ja osoitetta en kerro- Anonyymi
Tarkoitin aloituksessa sellaista "ystävää" joka on onnistunut pumppaamaan itselleen sellaista tietoa, jonka avulla voi jollain tavoin tuota toista hyväksi käyttää. Varsinaisesta ystävyydestähän tuossa ei ole kyse, mutta ystävyyden varjolla voi olla monenlaista yritteliäisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitin aloituksessa sellaista "ystävää" joka on onnistunut pumppaamaan itselleen sellaista tietoa, jonka avulla voi jollain tavoin tuota toista hyväksi käyttää. Varsinaisesta ystävyydestähän tuossa ei ole kyse, mutta ystävyyden varjolla voi olla monenlaista yritteliäisyyttä.
Valitettavasti tuollaisia ihmisiä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti tuollaisia ihmisiä on.
Voi sitten kaikessa ”hiljaisuudessa” mustamaalata yms tätä ystävää selän takana. Toiset kun ei häpeä tekojaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sitten kaikessa ”hiljaisuudessa” mustamaalata yms tätä ystävää selän takana. Toiset kun ei häpeä tekojaan..
Idiootti on myös se joka lähtee perättömiin juttuihin mukaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Idiootti on myös se joka lähtee perättömiin juttuihin mukaan..
No hei, ei kiusaamisesta saa suuttua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hei, ei kiusaamisesta saa suuttua.
Noudata ihan itse tätä omaa ohjettaisi kaikin mokomin! 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noudata ihan itse tätä omaa ohjettaisi kaikin mokomin! 🤣
No hei, porukalla on niin mukava yhtä kiusata!
- Anonyymi
Jotkut vaan on liian uteliaita, uteluilla saattavat toisen kiusallisiin tilanteisiinkin. Uskon, että tossa on jotain perääkin.
- Anonyymi
Liiallinen tiedonhalu ei ole hyvästä.
- Anonyymi
Tuo saattaa hyvinkin pitää paikkansa. Tai sitten se, johon on otettu etäisyyttä, on vaan muuttunut tarpeettomaksi, henkilölle on tullut vaan lisää parempaa seuraa, aiempi ystävä ei vaan enää sovi mukaan uusiin kuvioihin, ei ole aikaa jaa kiinnostusta olla tekemisissä.
- Anonyymi
Näinkin on voinut käydä. Jälkeenpäin minusta on tuntunut, että jos olisin enemmän avautunut henkilökohtaisista asioistani, niin joku minut skipannut henkilö saattaisi vielä pitää yhteyttä.
Ihmiset ovat erilaisia ja joku voi pitää normaalina puhua kaiken maailman asiat. Itse olen ainakin alkuun melko pidättyväinen. Arvostan luotettavuutta ja pidän tärkeänä sitä, että jos kerron henkilökohtaisia asioitani, niin niitä ei levitellä. Jos minulle tulee vaikutelma toisesta ihmisestä, että hänelle ei ole niin tärkeää, mitä suustaan päästelee, niin en itsekään jaksa kovin pitkää tällaista seuraa.
- Anonyymi
Joku saattaa kovin mielellään olla kannustamassa kaveria enemmän kertomaan asioistaan tyyliin, että minuun voit luottaa eivätkä asiat leviä tämän huoneen ulkopuolelle. Mutta tämä niin mielellään toisen asioita kuunteleva henkilö ei halua ollenkaan avautua omista asioistaan. Enemmän tulee mieleen että tämä toinen pyrkii olemaan terapeuttina - eikä se kuulu ystävyyssuhteeseen. Itselle ainakin tulee mieleen alkaa tarkkaan miettimään mitä edes voin sanoa - enkä kerro mitään kovin henkilökohtaisia asioitani.
- Anonyymi
Luottamuspula mulla. 👍 Valitan..johtuu ystävän miehestä.
- Anonyymi
Itse menetin luottamuksen tällaiseen "ystävään" kun mutkien kautta tuli korviini hänelle kertomani asia, hän oli kertonut siitä muille kavereilleen. Myös sitten minulle kertoi asioita muista kavereistaan joita en edes tuntenut. Siinä vaiheessa katsoin parhaimmaksi ottaa etäisyyttä ja näistä toisten asioiden levittelyistä hänelle suoraan sanoinkin kun jopa terveystietoja kavereistaan levitteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä422256Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2282014- 1111548
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441281- 1151207
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1381114Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://261099- 741009
- 65963
- 70950