Kevensin ilta ja yösyöntiä ja kalorit pienentyi.

Anonyymi

Yksi parhaimmista konsteita vähentää vähentää kaloreita on keventää ilta ja yösyöntiä.Syödä voi kyllä mutta kevyemmin.
Tällä uudella tavalla tehtynä kalorini jäävät alle 1600 päivässä kun ne oli ennen 1900-2300 ja monestikkin ne meni sen ilta ja yösyömisten takia yli 3000 kaloriinkin.

Päivällä syön herkullisen ison aterian joka sisältää noin 800 kaloria ja kahvin kera pullaa sekä leivoksia 2 kertaa päivässä.Näistä EN tingi yhtään.

Näinkin pieni muutos saattaa tosiaan pienentää kaloreita jopa puolella.Koen kuitenkin syöväni nytkin aika hyvin vaikka nyt en syö näitä isokalorisia herkkuja yöllä mitä olen syönyt koko ikäni.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sitä saa normaalisti syödä illalla ja yöllä kun ei laihduta yhteensä noin 1000 kaloria kun kulutus ON 2300 kaloria.
      Jos kulutus ON 3500 niinkuin minullakin on monesti ollut KUN olen tehnyt pyörälenkkejä saa illalla JA yöllä yhteensä syödä 1500 kaloria.
      Myös karkkia ja kermajäätelöäkin saa syödä eikä sittenkään liho.

      Proteenit on ollut tällä syönnillä vain 45 grammaa päivässä mikä on vähän liian vähän.Sopiva määrä olisi tämän painoiselle 60 grammaa.Se tulisi helposti jos söisi illalla vain lihaa tai kalaa ,mutta kun on iso pakastin täynnä omenasosetta ja kohta tulee uusi sato niin se on syötävä sitä.

      Tämänhetkinen painoni on 65,8 kiloa.Tavoitepaino 59 kiloa eli laihdutettavaa noin 6-7 kiloa missä menee noin 1,5 kuukautta kun kalorit on 1500
      Jos keskimäärääiset kalorit nousee 1800 kaloriin siinä menee 2 kuukautta.

      Vyötärönympärysmitta 85 cm.
      pihtimittauslukema alavatsa 14 mm
      ylävatsa 18 mm

      Lihoin vasta 2 kiloa karkin syömisellä,mutta tajusin heti reagoida lihomiseeni.
      Lihoin noin viikossa ja se oli oikeaa läskiä,ei nestepököä.3 päivää oli 3000 kaloria ja 4 päivää 4000 kaloria.Pihtimitta kasvoi alavatsasta 4 mm ja ylävatsasta 5 mm
      (kuukaudessa pystyy lihomaan tuon mukaan 8 kiloa oikeaa läskiä)


      Lihomisen olisi pystynyt estämään kovalla liikunnalla.En harrastanut yhtään liikuntaa sinä aikan kun lihoin.
      TAI syömällä vain 2500 kaloria päivässä.

      Se miksi en harrastanut liikuntaa johtuu siitä että olin jo niin kyllästynyt liikuntaan ja karkki maistui hyvin.Nyt pitää vain opetella varomaan karkin syöntiä.
      Aikaisemmin ole lopettanut juustosämpylät,munkit,virvoitusjuomat,perunalastut,pitsat yms muun lihottavan ruuan.Nyt toistaiseksi pitää lopettaa kokonaan karkin syönti ja yrittää varoa sitä sitten myöhemmin.

      En kuitenkaan halua olla mikään naru jätkä.Lisään sitten myöhemmin lihaspainoa noin 5 kiloa kun olen laihtunut eri ohjelmalla.Proteenipitoista ruokaa ja kaloreita kulutuksen mukaan.Syön vain oikeaa ruokaa en yhtään lisäravinteita.

      • Anonyymi

        PIlailija: "Lihoin vasta 2 kiloa karkin syömisellä,mutta tajusin heti reagoida lihomiseeni."

        Hiiihaa! Lisää näitä, kyllä naurattaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PIlailija: "Lihoin vasta 2 kiloa karkin syömisellä,mutta tajusin heti reagoida lihomiseeni."

        Hiiihaa! Lisää näitä, kyllä naurattaa.

        Nimenomaan pilailijan tekstejä en kaipaa tänne, koska välillä joutuu pohtimaan, kuka on kuka, eikä se ole hauskaa.


      • Anonyymi

        Olen aikonut lisätä lihasmassa jo 2 vuotta,mutta olen sortunut aina herkuttelemaan ja olen lihonut muutaman kilon takaisin ja painoni on pysynyt vain samassa.

        JOS tuota lihomista ei tajua pysäyttää jo sen alkuvaiheessa saatta lihoa 30-40 kiloa puolessa vuodessa.Näin käy jos ei seurtaa syömisiään ja punnitse itseään.

        Käytännössä on näin että laiha 60 kiloinen paljon liikuntaa harrastava syö enemmän kuin 150 kiloinen liikuntaa harrastamaton.Painokin on tullut monesti muutaman kuukauden herkuttelujen seurauksen.
        Liikuntaa harrastava laiha 3300 kaloria päivässä
        150 kiloinen sohvaperuna vain 2300 kaloria päivässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aikonut lisätä lihasmassa jo 2 vuotta,mutta olen sortunut aina herkuttelemaan ja olen lihonut muutaman kilon takaisin ja painoni on pysynyt vain samassa.

        JOS tuota lihomista ei tajua pysäyttää jo sen alkuvaiheessa saatta lihoa 30-40 kiloa puolessa vuodessa.Näin käy jos ei seurtaa syömisiään ja punnitse itseään.

        Käytännössä on näin että laiha 60 kiloinen paljon liikuntaa harrastava syö enemmän kuin 150 kiloinen liikuntaa harrastamaton.Painokin on tullut monesti muutaman kuukauden herkuttelujen seurauksen.
        Liikuntaa harrastava laiha 3300 kaloria päivässä
        150 kiloinen sohvaperuna vain 2300 kaloria päivässä

        Kulutukseni on ollut aina suuri ja sitten kun se liikunnan tai raskaan työn puutteessa onkin pieni käy niin että kun on aina syönyt paljon ja kaikkia herkkujakin on vaikea pienentää syömisiään kun on tottunut aina syömään hyvin.

        Jos olet syönyt vuosikausia 3500-4000 kaloria joka päivä ja sitten pitäisi yhtääkkiä syödä vain 2000 että paino pysyy samassa.Tämä jää moneltakin tekemättä.
        Monet entiset kilpaurheilijat ovat lihoneet tästä syystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PIlailija: "Lihoin vasta 2 kiloa karkin syömisellä,mutta tajusin heti reagoida lihomiseeni."

        Hiiihaa! Lisää näitä, kyllä naurattaa.

        Vatsalihakseni näkyvät kohta veitsenterävänä.Revi siitä huumoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulutukseni on ollut aina suuri ja sitten kun se liikunnan tai raskaan työn puutteessa onkin pieni käy niin että kun on aina syönyt paljon ja kaikkia herkkujakin on vaikea pienentää syömisiään kun on tottunut aina syömään hyvin.

        Jos olet syönyt vuosikausia 3500-4000 kaloria joka päivä ja sitten pitäisi yhtääkkiä syödä vain 2000 että paino pysyy samassa.Tämä jää moneltakin tekemättä.
        Monet entiset kilpaurheilijat ovat lihoneet tästä syystä.

        Tiesin tarkasti että lihon kun nuo syön,mutta en välittänyt koska halusin vain herkutella vaikka siitä lihookin.
        Tajuan nykyään kuitenkin lopettaa tarpeeksi ajoissa ennenkuin olen ehtinyt lihoa liikaa.Hälytyskellot alkaa soimaan siinä vaiheessa kun on lihonut sen 2 kiloa.

        Luulin lihoneeni 1,5 kuukautta sittenkin mutta en kuitenkaan lihonut.Reagoin silloinkin lihomiseeni aloittamalla reenin ja kalorit alas ja se toimi.
        Tällä uudella ohjelmalla laihtuminen pitäisi olla nopeampaa koska kalorit on nyt 500 kaloria pienemmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesin tarkasti että lihon kun nuo syön,mutta en välittänyt koska halusin vain herkutella vaikka siitä lihookin.
        Tajuan nykyään kuitenkin lopettaa tarpeeksi ajoissa ennenkuin olen ehtinyt lihoa liikaa.Hälytyskellot alkaa soimaan siinä vaiheessa kun on lihonut sen 2 kiloa.

        Luulin lihoneeni 1,5 kuukautta sittenkin mutta en kuitenkaan lihonut.Reagoin silloinkin lihomiseeni aloittamalla reenin ja kalorit alas ja se toimi.
        Tällä uudella ohjelmalla laihtuminen pitäisi olla nopeampaa koska kalorit on nyt 500 kaloria pienemmät.

        Sekin on aivan höpöpuhetta että laihduttaja ei saisi syödä pullaa.Se EI pidä ollenkaan paikkansa.JOS syö muuten vähäkalorisemmin pienet 60gramman pulla ja kakkumäärät ei haittaa mitään.Minäkin syön aina kahta erillaista kahvin kera.
        Itse ostin vasta 8 kpl lisistä rahkaomenapullaa ja pakasteessa on toisenlaistakin lidistä ostettua kakkua.Näitä ei kannata tehdä itse koska ne maksaa itse tehtynäkin melkein saman verran.
        https://www.lidl.fi/p/sukella-sisilian-makuihin/italiamo-pistaasi-ja-hasselpahkinajalkiruoka/p46646


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekin on aivan höpöpuhetta että laihduttaja ei saisi syödä pullaa.Se EI pidä ollenkaan paikkansa.JOS syö muuten vähäkalorisemmin pienet 60gramman pulla ja kakkumäärät ei haittaa mitään.Minäkin syön aina kahta erillaista kahvin kera.
        Itse ostin vasta 8 kpl lisistä rahkaomenapullaa ja pakasteessa on toisenlaistakin lidistä ostettua kakkua.Näitä ei kannata tehdä itse koska ne maksaa itse tehtynäkin melkein saman verran.
        https://www.lidl.fi/p/sukella-sisilian-makuihin/italiamo-pistaasi-ja-hasselpahkinajalkiruoka/p46646

        Tämä on nyt tarjouksessa lidissä.Kilohinta vain 6 euroa.On aivan törkeän hyvää.Sopii hyvin myös laihduttajalle kalorit 100g 220 kal

        https://www.zlacnene.sk/akcia/tvarohovy-kolac-500-g-3608956/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on nyt tarjouksessa lidissä.Kilohinta vain 6 euroa.On aivan törkeän hyvää.Sopii hyvin myös laihduttajalle kalorit 100g 220 kal

        https://www.zlacnene.sk/akcia/tvarohovy-kolac-500-g-3608956/

        "Tämä on nyt tarjouksessa lidissä.Kilohinta vain 6 euroa.On aivan törkeän hyvää.Sopii hyvin myös laihduttajalle kalorit 100g 220 kal"

        Kun on hairahtanut kaloriteoriaan niin ei huomaa että tuote on täynnä sokeria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämä on nyt tarjouksessa lidissä.Kilohinta vain 6 euroa.On aivan törkeän hyvää.Sopii hyvin myös laihduttajalle kalorit 100g 220 kal"

        Kun on hairahtanut kaloriteoriaan niin ei huomaa että tuote on täynnä sokeria.

        Kyseessä on pilailija.


    • Anonyymi

      Riippuu täysin siitä MITÄ syöt. Jatka itsesi poveen potkimista kaloriteorian varjolla.

    • Anonyymi

      Pilailija: "JOS tuota lihomista ei tajua pysäyttää jo sen alkuvaiheessa saatta lihoa 30-40 kiloa puolessa vuodessa."

      Uskomattomia tarinoita, saa nauraa kippurassa. Eli vuodessa jopa 80 kiloa ilman, että itse huomaa mitään...?! Luulisi että mekko kiristää tai henkselit paukkuu, edes.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe