Tuulissa on jo

Anonyymi

syksyn tuntu. Kesä kaunehin kuihtuvi pois. Arki palaa, koulu ja työt alkaa. Kello 16 ruuhkat ja kireät ihmiset. Pimeys. Räntä ja jää. Ihanaa loppukesää! Muistakaa realiteetit!

28

97

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Häh! Juurihan kevät loppui ja kesä alkoi! Siinäkö se taas oli? Nyt sitten nenä jäässä ja taskulamppu mukana seuraavat 10 kuukautta.

      Prk. Putinin vika, että Suomen kesä on näin lyhyt.

      • Anonyymi

        Jep. On hauska katsoa lomalta palanneita täysin tyrmistyneitä ihmisiä :D Tässäkö tää oli!


    • Anonyymi

      Ihanaa syksy tulee. Vuoden paras aika. Tämä jatkuva valoisuus ja kuumuus saa vaan unettomuutta aikaan ei muuta.

      • Anonyymi

        Se, joka kertoo rakastavansa jääraappaa, valehtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se, joka kertoo rakastavansa jääraappaa, valehtelee.

        Kaikki mistä sinä et pidä, mutta muut pitää on siis valetta? Justjoo.🙄


      • Valoisaa on ollut, mutta kuumuus??? Tänään 19. Siis mitä??? Tää on ollut ihan yhtä syksyä koko heinäkuu.


    • Anonyymi

      Naiset katoavat koloihinsa. Joku onnekas on saanut ehkä hännästä kiinni ennen pimeyttä ja talvestakin voi siten näillä miehillä tulla kiva.

    • Anonyymi

      Ja tullissa Tallinnan, sanoi tullimies.

      • Anonyymi

        Mites muuten tällaista maasta rynnimistä suunnittelevat- jäisikö helpommin kiinni Ruattin vai Viron rajoilla jos jos passissa olisi merkintä maastapoistumiskiellosta? Loogisempaa se kai olis sinne Malagaan oman heimon pariin maateitse


    • Anonyymi

      Kohta on jyskälä ja plimpsaa saa.
      Sitten on vielä melkein kuukausi syyskuun puoliväliin.
      Sitten on snookeria ja voi rauhassa istuskella kotona takkaa lämmitellessä.
      Lopulta tulee jalkapallon mm ja alppihiihtoakin tulee.

      Pessimistin kesä päättyy 31.7.
      No, ikävää syksyä!

    • Anonyymi

      Mikään ei voita alkusyksyn raikkaista ja värikkäitä kelejä.

      • Anonyymi

        Kyllä voittaa; kesäaamujen hehkeät auringonnousut ja kesäiltojen oranssit auringonlaskut sekä utuiset järvet.


    • Anonyymi

      Nooh, elokuun viimeinen vkl on venetsialaiset, eli huvilakauden päättäjäiset. Silloin on meillä ukkeleilla viimeinen mahdollisuus.

      Venetsialaisten jälkeen naiset kääriytyvät untuvatakkiin ja menevät vällyjen alle horrostamaan.

      P0rnhub:n mukaan venetsialaisten jälkeen kävijämäärät kymmenkertaistuvat. Keväällä ne laskevat taas normaali tasolle.

    • Anonyymi

      Niinpä, muistakaa realiteetit! Millainen sorvi aloittajaa muuten odottaa syksyn tullen?

    • Syksyn tuntu on ihan jees. Kun jotenkin kesäkin on ollut niin raskas jotenkin. Hirmu kiire ja meno kokoajan joka kohtaan. Elokuussa on hyvä pitää lomaa, ei ole joks kohta täynnä muita lomalaisia, ei ole kuuma, vaikka onkin lämmin ja yöt on pimeitä, silloin silmätkin saa huilata.

      Pitkän matkan päässä on ne kivat syysmyrskyt ja kylmät kelit, jotka sopii myös minulle. On kivakin olla päivä jossain ulkona räntäsateessa ja lopulta kylmissään. Tulla sisään, kuoria märät vaatteet pois, lämmittää puulla sauna ja hipsiä villisukissa kurkaten ikkunan takana murisevaa syysmyrskyä...

      • Anonyymi

        Moni sanoo, että tykkää mennä ”talviunille”, keskittyä lepoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moni sanoo, että tykkää mennä ”talviunille”, keskittyä lepoon.

        No itselle on kehkeytynyt tilapäisesti vähän liikaa kaikkea kesäks, että syksy tuntuu varmaan nyt vielä huikeammalle. 😊


    • Anonyymi

      hyvin muuten tulee sksaalaisailt youtuubibin musiikinkin cäylä no9peasti kunwi olw cnäläiaiä cäliaaä kurwn muaiikku, rukkii joa omN Cyökänikin ruoaika hauska musiikki8:
      ein zvei polizeikin :DS

    • Anonyymi

      Oletteko nyt tankanneet aurinkoa ja valoa? Vaikka miten sitä yrittää joka vuosi, meinaa pimeän ajan kesto joka kerta ottaa niskalenkin mielenterveydestä. Eläkkeellä talviksi Epsanjaan..😫

    • Anonyymi

      Lomaa on vielä suurin osa jäljellä, joku yhteinen lomareissu muijankin kanssa täytynee vielä tehdä, mutta odotan jo lunta!

      Mulla on uus (vanha) lumikone! Tietysti ite kunnosteltu ja värkkäilty. Tällaiset mutrauslomat on maailman parasta.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Odotettavissa elokuun helteet ja kuutamo yöt. Nukkukaa yönne levollisesti hikoillen kuten heinäkuussakin, nyt kuutamon valossa.

    • Anonyymi

      Heinäkuussako jo olisi syksyn tuulia, epäilen väkevän vahvasti tuollaisia eskimoiden valetotuuksia. Täällä Helsingissä Rehbinderin -aukiolla on on viellä marraskuun alussa 15 astetta lämmintä. Siihen on vielä neljäkuukautta aikaa.

      • Anonyymi

        Mutta ei valoa, vaan hähmäistä pimeyttä ja märkää.


    • Anonyymi

      Syksyllä parisuhteessa olevat eroo.

    • Anonyymi

      Sytytin jo kynttilät.

    • Anonyymi

      Minun loma vasta alkaa😁

    • Lomaa on vielä jäljellä, ja kesän parhaat säät on monesti olleet elokuussa ja välillä jopa syyskuun alussa. Työkin on kivaa, ja porukka mukavaa, tosin lomaa menisi helposti pari extraviikkoa. En vielä kaipaa töihin ollenkaan. 😉

      Kun kesäsäät vaihtuu viileyteen, alkaa ruska. Osa ihmisistä on staattisen elämän ystäviä, heille muutos voi olla vaikeaa, mutta enenmän dynaamisena ihmisenä syksy on hyvää aikaa. Ja pimeyden alkaessa, on edessä kynttiläkausi ja jossain kohtaa (yleensä tammikuussa) valkeus, ja sen jälkeen keväthankien kimmellys.

      Tänä kesänä on ollut harvinaisen paljon keikkoja ja pitkästä aikaa firman juhlat. En ole miehiä keikoilla katsonut sillä silmäillä, vaan nauttinut musiikista. Tulevan viikonlopun 13 keikan festarin lisäksi, toinenkin lähiseudun keikka 2 päivän olisi vielä tarjolla. Lippuja en ole ostanut, mutta jos keikkaseuraa löytyisi ystävistä, voisin sitäkin harkita. Puhtaasti baarissa en ole käynyt kertaakaan (jos yksiä jatkoja lasketa). Ystäväni kerran sanoi, että sulla on asiat lian hyvin, jotta viitsisit lähteä hakemaan seuraa. Et ole mitään vailla, No, olen minä rakkautta, läheisyyttä, hellyyttä ja rakasteluakin aika paljon vailla… mutta en niin paljon, että kestäisin vapaaehtoisesti seuranhaun turhauttavuuden sen takia. 😆 Enkä jaksaisi mitään sarjatreffailuakaan (ei riitä oma mielenkiinto).

      Mutta kesää on vielä jäljellä! 😁

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1768
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1170
    3. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      108
      813
    4. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      787
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      52
      765
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      742
    7. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      720
    8. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      22
      720
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      689
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      686
    Aihe