Haluaisit lähteä pete parkkosen keikalle perjantaina?
Kenen palstalaisen kanssa
9
63
Vastaukset
Googlen mukaan tuo keikka on Raumalla, taitaa sopia teille sillä seudulla asuville parhaiten. Hauskaa keikkaa kuitenkin!
Olen toisella festarilla lähellä kotiseutua pe-la, eikä ole Parkkosta listalla vaan 13 muuta artistia. Ja lapsetkin on hoidossa. 😁 Taitaa tämä mamma lähteä vähän tuulettumaan pitkästä-pitkästä aikaa. 😉 Jee!- Anonyymi
Onks se kurpille suunnattu festari vai?
Anonyymi kirjoitti:
Onks se kurpille suunnattu festari vai?
No tietysti; tilaisuus on profiloitu kurpille, tädeille ja sedille! Sattuu olemaan vielä K18 festari ja kohtuullisen hintava, joten lapsimorsiamia hinkuvat rahattomat ätmit puuttuu yleisöstä luultavasti kokonaan! 😝
- Anonyymi
Juustonaksun?
- Anonyymi
Mulle pitäisi aika paljon maksaa, ennen kuin lähtisin jonku Parkkosen keikalle.
Kellä täällä on rahaa?
-keinovaginamies-- Anonyymi
Jazulilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jazulilla.
Sitten pitää muistaa että maksukyvykkyys on eri asia kuin maksuhalukkuus.
En usko että ko. henkilöllä on tuota jälkimmäistä saadakseen minut kanssaan Parkkosen keikalle. (Tai millekään muullekaan keikalle) (-:
Laskeskelin tuossa että tonni pitäisi saada :) Se on kuitenkin matkakustannukset työaika kärsimyskorvaus.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Itseä ei pete parkkosen musa kiinnosta mut voin lähtee jos joku nainen pyytää.
Sellaisen joka tulee helikopterilla hakemaan keikkapaikalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564