Naisen kauneus on miehen silmässä

Anonyymi

Ja miehen komeus naisen.

120

623

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksei naisen kauneus muka voi olla naisen silmässä ja miehen komeus miehen silmässä? Kai meillä kaikilla silmät on ja aivot, joilla tulkita näkemäämme?

      • Ehdit ensin, olin kysymässä samaa. 👍


      • Anonyymi

        Tuo tuli minullekin mieleen. Jokaisen silmissä on ihmisen kauneus, ihan omasta seksuaalisesta suuntauksesta riippumatta.

        - Sheena


      • Anonyymi

        Sehän menee näin, että "kauneus on katsojan silmissä" eli ei mitään sukupuolirajoituksia vaan jokainen näkee kauneutta omista lähtökohdistaan käsin.

        Ja näin se aina tulee olemaan. Parisuhteessa olevat saattavat nähdä toisensa seksikkäinä ja hyvännäköisinä kun taas joku saattaa ihmetellä, mitä ihmettä näkevät toisissaan. Antaa ihmetellä - absoluuttista kauneutta tai komeutta ei ole olemassakaan.


    • Anonyymi

      Miehenä katson mieluummin naisia kauneus on mielipide mut ruskea silmäiset ja tummatukkaiset naiset viehättää nyt tällä hetkellä ei vaaleissa naisissa oo tietenkään oo mitään vikaa. Rakastan naisia😚

    • Anonyymi

      osa on vielä ihan heteroita ja silloin ei yleensä pistä silmään saman sukupuolen kauneus/ komeus
      eikä tarvitsekaan ajatella kuten muut asian määrittelee ,tämä oli hänen mielipiteensä
      sivusta tämä

      • Anonyymi

        Ai, mä olen heteronainen, mutta kyllä mulla silti mielipide ja maku myös naiskauneuden suhteen on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä olen heteronainen, mutta kyllä mulla silti mielipide ja maku myös naiskauneuden suhteen on.

        Ja miksei saathan sinä tykätä vaikka mistä☺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksei saathan sinä tykätä vaikka mistä☺

        No niinpä. Tarviiko sitä muka olla koira voidaakseen sanoa millaista koiraa pitää kauniina?


      • Anonyymi

        Itsekin olen hetero, mutta en ole sokea naisten tai muu sukupuolisten kauneudelle.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä olen heteronainen, mutta kyllä mulla silti mielipide ja maku myös naiskauneuden suhteen on.

        hyvä juttu, minulla taas ei ole😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, mä olen heteronainen, mutta kyllä mulla silti mielipide ja maku myös naiskauneuden suhteen on.

        Tietysti on. Tiedän minäkin heteronaisena, että Sofia Loren ja Penelope Cruz ovat todella kauniita - mutta enemmän siinä mielessä että haluaisin näyttää heiltä, ei seksuaalisessa mielessä.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti on. Tiedän minäkin heteronaisena, että Sofia Loren ja Penelope Cruz ovat todella kauniita - mutta enemmän siinä mielessä että haluaisin näyttää heiltä, ei seksuaalisessa mielessä.

        Kirjautumaton palstalutka

        Mulla se ei pikeastaan mene noin. Siis juu kyllä tietenkin tunnistan, että okei tuo nainen on kaunis, mutta ei oikeastaan useinkaan itse pidä kauniina tai haluaisi palavasti näyttää samalta. Voihan se tietysti olla, että jos näyttäisin Penelope Cruzilta, niin pitäisin itse itseäni kauniina. Nyt tällä hetkellä hän ei osu minun kauneudentajuuni ja mykistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla se ei pikeastaan mene noin. Siis juu kyllä tietenkin tunnistan, että okei tuo nainen on kaunis, mutta ei oikeastaan useinkaan itse pidä kauniina tai haluaisi palavasti näyttää samalta. Voihan se tietysti olla, että jos näyttäisin Penelope Cruzilta, niin pitäisin itse itseäni kauniina. Nyt tällä hetkellä hän ei osu minun kauneudentajuuni ja mykistä.

        Suomessa hämmästyttävän moni ei pidä Penelopea kauniina. Eräs mieskin kutsuu häntä "noita-akaksi", en kyllä ymmärrä miksi? Koska vaikkei hän jonkun makuun olisikaan, niin eihän hänestä silti mitään noita-akkaakaan saa!

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi

        Nyt en ihan ymmärtänyt?

        Kirjautumaton palstalutka


    • On tärkeä myös muistaa, että tie miehen vatsaan käy suun kautta.

    • Tässä kun aina välillä katselen ihmisiä kylillä kulkiessani, niin en nää miehissä enää nykyään yhtään mitään katsomisen arvoista. Ihan sama millä muotilla mies on tehty. Olkoon atleetti tai kotleetti.

      Yhtä tylsän näköisiä kaikki.

      Naisia sen sijaan katselen ihan mielelläni ja näänkin oikein kivannäköisiä usein.

      • Anonyymi

        Pienen kylän ongelma..

        - Sheena


      • Anonyymi

        Eli sä et osaa nähdä miestä kauniina "luojanluomana", jos et halua häntä seksuaalisesti? Olisko sulla ehkä tullut tuohon sitten joku esto päälle, kun olet oppinut ymmärtämään itseäsi? Oletan, että kyllä sä varmaan kykenet esim. muissa luontokappaleissa näkemään sen niiden kauneuden?

        Itseäni esim. eivät strereotyypoisen komeat miehet ja lihaksikaat atleetit kiinnosta siinä mielessä lainkaan. Kyllä mä silti kykenen näkemään sen kauneuden kauniissa kropassa, vaikken olekaan siitä henkilökohtaisesti kiinnostunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pienen kylän ongelma..

        - Sheena

        Niinno katselin tuolla Lahden keskustassa ja eilen Kouvolassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli sä et osaa nähdä miestä kauniina "luojanluomana", jos et halua häntä seksuaalisesti? Olisko sulla ehkä tullut tuohon sitten joku esto päälle, kun olet oppinut ymmärtämään itseäsi? Oletan, että kyllä sä varmaan kykenet esim. muissa luontokappaleissa näkemään sen niiden kauneuden?

        Itseäni esim. eivät strereotyypoisen komeat miehet ja lihaksikaat atleetit kiinnosta siinä mielessä lainkaan. Kyllä mä silti kykenen näkemään sen kauneuden kauniissa kropassa, vaikken olekaan siitä henkilökohtaisesti kiinnostunut.

        En näe muissa miehissä mitään katseltavaa, kuin omassani. Voin tideta jostain, että ihan kivannäköinen muttei siitä sen enempää.

        Eikä naisetkaan seksuaalisesti suinkaan monikaan kiinnosta, naiset vaan on kivemman näköisiä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En näe muissa miehissä mitään katseltavaa, kuin omassani. Voin tideta jostain, että ihan kivannäköinen muttei siitä sen enempää.

        Eikä naisetkaan seksuaalisesti suinkaan monikaan kiinnosta, naiset vaan on kivemman näköisiä.

        Todeta siis.. Miehet ei näytä edes kauniille. Ne näyttää vaan ihmiselle. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Todeta siis.. Miehet ei näytä edes kauniille. Ne näyttää vaan ihmiselle. :D

        Miehet on neutraaleja. Ei herätä mitään sen enempää, kun oma peilikuvakaan. Se on vaan joku tyyppi.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Miehet on neutraaleja. Ei herätä mitään sen enempää, kun oma peilikuvakaan. Se on vaan joku tyyppi.

        En tiedä. Kuulostaa hieman joltain tiedostamattomalta suodattimelta. Itse tiedän useamman miehen, jota voi hyvinkin kutsua kauniiksi. Aivan yhtä kauniiksi, kuin kauniita naisiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kuulostaa hieman joltain tiedostamattomalta suodattimelta. Itse tiedän useamman miehen, jota voi hyvinkin kutsua kauniiksi. Aivan yhtä kauniiksi, kuin kauniita naisiakin.

        Kun ei kai kaunis ihminen muutu olemattomaksi, vain jos on "väärää" sukupuolta. Jollei sitä sitten jotenkin itse filtteröi mitä näkee ja mitä huomaa. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä. Kuulostaa hieman joltain tiedostamattomalta suodattimelta. Itse tiedän useamman miehen, jota voi hyvinkin kutsua kauniiksi. Aivan yhtä kauniiksi, kuin kauniita naisiakin.

        Kyllä mä joskus ne näin, mutta nykyään evvk. Olkoon mikä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei kai kaunis ihminen muutu olemattomaksi, vain jos on "väärää" sukupuolta. Jollei sitä sitten jotenkin itse filtteröi mitä näkee ja mitä huomaa. 🤔

        Ehkä on vaan mielenkiinto puhdas nolla koko sukupuoleen.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kyllä mä joskus ne näin, mutta nykyään evvk. Olkoon mikä on.

        Mä kun oon alunperinkin nähny miehet pikkasen erilailla, kun useimmat naiset, nimenomaan heteronaiset. Ei ne oo mulle ollu koskaan sellanen ihmetys tai ihailun kohde fyysisesti. Joku torso on ja naama voinu olla wau. Muttei sen enempää. Just menny tohon kauneuskäsitykseen.

        Tai mikään muna esim. ei oo ikinä aiheuttanu mitään psyykkistä ihailua tai ihmetystä. Se on vaan muna, kuten sormi on sormi. 🤷🏼‍♂️


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä kun oon alunperinkin nähny miehet pikkasen erilailla, kun useimmat naiset, nimenomaan heteronaiset. Ei ne oo mulle ollu koskaan sellanen ihmetys tai ihailun kohde fyysisesti. Joku torso on ja naama voinu olla wau. Muttei sen enempää. Just menny tohon kauneuskäsitykseen.

        Tai mikään muna esim. ei oo ikinä aiheuttanu mitään psyykkistä ihailua tai ihmetystä. Se on vaan muna, kuten sormi on sormi. 🤷🏼‍♂️

        Kuten joku Morten Harket, kaunis mies.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ehkä on vaan mielenkiinto puhdas nolla koko sukupuoleen.

        Niin tuota mä just varmaan tarkotin, että filtteröit jostain syystä itse ne miesyksilöt pois näkyvistäsi. Ehkä sä et vaan halua nähdä miestä komeana/kauniina, ihan vaan neutraalillakaan tavalla. Ehkä sä et ole vielä ihan valmis siihen. Oli mikä oli, niin eihän sillä syyllä kai suurta väliä ole.

        Itselleni suurin osa naisista on yhdentekeviä, mutta sitten siellä joukossa on ne muutamat, joista ajattelen, että onpa muuten kaunis nainen/ihminen. Sen mä tiedostan, että mulla on naisten kauneuden suhteen todella paljon tiukempi seula kuin miesten suhteen. Johtunee siitä, kun se seksuaalinen motiivi naisiin puuttuu. Silloin sen yksilön täytyy osua juuri siihen minun esteettiseen makuuni aiheuttaakseen reaktion. Nyt en siis tarkoita muiden olevan mitenkään rumia, he ovat neutraaleja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuota mä just varmaan tarkotin, että filtteröit jostain syystä itse ne miesyksilöt pois näkyvistäsi. Ehkä sä et vaan halua nähdä miestä komeana/kauniina, ihan vaan neutraalillakaan tavalla. Ehkä sä et ole vielä ihan valmis siihen. Oli mikä oli, niin eihän sillä syyllä kai suurta väliä ole.

        Itselleni suurin osa naisista on yhdentekeviä, mutta sitten siellä joukossa on ne muutamat, joista ajattelen, että onpa muuten kaunis nainen/ihminen. Sen mä tiedostan, että mulla on naisten kauneuden suhteen todella paljon tiukempi seula kuin miesten suhteen. Johtunee siitä, kun se seksuaalinen motiivi naisiin puuttuu. Silloin sen yksilön täytyy osua juuri siihen minun esteettiseen makuuni aiheuttaakseen reaktion. Nyt en siis tarkoita muiden olevan mitenkään rumia, he ovat neutraaleja.

        Niin tai ne ajat on vaan ohi.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin tai ne ajat on vaan ohi.

        No mulla taas miessukupuoli on semmonen tarkempi maku. Kuten nytkin, niin nään vain oman mieheni muut on näkymättömiä miehenä, ne on toki miehiä mutta ei ne kiinnosta mitenkään eikä viehätä mistään kohtaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä kun oon alunperinkin nähny miehet pikkasen erilailla, kun useimmat naiset, nimenomaan heteronaiset. Ei ne oo mulle ollu koskaan sellanen ihmetys tai ihailun kohde fyysisesti. Joku torso on ja naama voinu olla wau. Muttei sen enempää. Just menny tohon kauneuskäsitykseen.

        Tai mikään muna esim. ei oo ikinä aiheuttanu mitään psyykkistä ihailua tai ihmetystä. Se on vaan muna, kuten sormi on sormi. 🤷🏼‍♂️

        No nyt menee taas nuo oletukset (ainakin minun suhteeni) aivan totaalisesti pieleen. Mä olen tasan kerran elämässäni kokenut miehen suhteen seksuaalisessakin mielessä WAU efektin ja se mies oli siis aivan jumalaisen kaunis (minusta). En ole ikinä sen kummemmin ihaillut tai ihmetellyt yhtään miestä. Tuotakaan miestä en sen kummemmin ihmetellyt, söin vain silmilläni sen minkä ehdin ja talletin mieleeni. Ja nautin toki hänen flirtistään, kun oli aidosti mukavakin mies.

        Enkä kyllä ole ikinä kokenut mitään suurempia säväreitä peniksistäkään. Yks kun on nähty niin ne on nähty. En tajua miksi niitä pitäis katsella.

        Ai niin ja olen ihan heteronainen.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No mulla taas miessukupuoli on semmonen tarkempi maku. Kuten nytkin, niin nään vain oman mieheni muut on näkymättömiä miehenä, ne on toki miehiä mutta ei ne kiinnosta mitenkään eikä viehätä mistään kohtaa.

        Ihan olis se ja sama miten joku koittas iskeä, en viittis kattoa edes päin tai sanoisin, ei kiinnosta. Mee muualle.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ihan olis se ja sama miten joku koittas iskeä, en viittis kattoa edes päin tai sanoisin, ei kiinnosta. Mee muualle.

        Ärsyttää vaan kaikki keikarit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No nyt menee taas nuo oletukset (ainakin minun suhteeni) aivan totaalisesti pieleen. Mä olen tasan kerran elämässäni kokenut miehen suhteen seksuaalisessakin mielessä WAU efektin ja se mies oli siis aivan jumalaisen kaunis (minusta). En ole ikinä sen kummemmin ihaillut tai ihmetellyt yhtään miestä. Tuotakaan miestä en sen kummemmin ihmetellyt, söin vain silmilläni sen minkä ehdin ja talletin mieleeni. Ja nautin toki hänen flirtistään, kun oli aidosti mukavakin mies.

        Enkä kyllä ole ikinä kokenut mitään suurempia säväreitä peniksistäkään. Yks kun on nähty niin ne on nähty. En tajua miksi niitä pitäis katsella.

        Ai niin ja olen ihan heteronainen.

        No mitä nyt muijien juttuja lukee ja kuulee niin oletan niitten olevan heteroita kuolat suupielessä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin tai ne ajat on vaan ohi.

        Miksi kauneuden huomaaminen olisi ikinä ohi? Ei kai kukkien kauneuden tai maiseman kauneuden huomaaminen mene ohi, tai eläinten kauneuden tai luonnon kauneuden yleensä? Jos nyt ei sitten ole masentunut. Muistan, että masentuneena en nähnyt maailmassa mitään kaunista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi kauneuden huomaaminen olisi ikinä ohi? Ei kai kukkien kauneuden tai maiseman kauneuden huomaaminen mene ohi, tai eläinten kauneuden tai luonnon kauneuden yleensä? Jos nyt ei sitten ole masentunut. Muistan, että masentuneena en nähnyt maailmassa mitään kaunista.

        En mä ole masentunut, mua ei vaan kiinnosta yhtään katella miehiä. Kaverit kohtaan kaveri miehinä ja muut on näkymättömiä.

        Kun ei kiinnosta ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No mulla taas miessukupuoli on semmonen tarkempi maku. Kuten nytkin, niin nään vain oman mieheni muut on näkymättömiä miehenä, ne on toki miehiä mutta ei ne kiinnosta mitenkään eikä viehätä mistään kohtaa.

        Niin eli sä ainakin vielä tarvitset sen kiinnostuksen ja viehätyksen tunteen, nähdäksesi kauneuden. Onhan tuo ihan ymmärrettävääkin. 🙂


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä ole masentunut, mua ei vaan kiinnosta yhtään katella miehiä. Kaverit kohtaan kaveri miehinä ja muut on näkymättömiä.

        Kun ei kiinnosta ei kiinnosta.

        Ehkäpä mä on nähny yhden niin näin kaikki. Kuten yks totesi peniksestä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ihan olis se ja sama miten joku koittas iskeä, en viittis kattoa edes päin tai sanoisin, ei kiinnosta. Mee muualle.

        Hmm ... mutta eihän tuo liity ulkoiseen kauneuteen. Vai liittyykö? Eikö tuo kuvaa käytöstä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli sä ainakin vielä tarvitset sen kiinnostuksen ja viehätyksen tunteen, nähdäksesi kauneuden. Onhan tuo ihan ymmärrettävääkin. 🙂

        Niin kai pitää tykätä pääkopasta, että tykkään koko ukosta.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No mitä nyt muijien juttuja lukee ja kuulee niin oletan niitten olevan heteroita kuolat suupielessä.

        En tiedä mitä juttuja luet. En mä taida itse tuntea yhtään kovin kuolaavaista naista. Joku vähän turhan innokas ehkä, mutta onhan meissä ihmisissä monenlaista.

        Kuolaahan monet monenmoisten asioiden perään. Joku voi kuolata ihmisen perään ja joku jonkun materian, vaan en mä ole kokenut sen seksuaaliseen suuntautumiseen erityisesti liittyvän. Lähinnä yksilöstä kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm ... mutta eihän tuo liity ulkoiseen kauneuteen. Vai liittyykö? Eikö tuo kuvaa käytöstä?

        Juu mut kuvaa miten vähän mies kiinnostaa. Tuollaset saatto ennen hymyilyttää, nyt ne vituttaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä juttuja luet. En mä taida itse tuntea yhtään kovin kuolaavaista naista. Joku vähän turhan innokas ehkä, mutta onhan meissä ihmisissä monenlaista.

        Kuolaahan monet monenmoisten asioiden perään. Joku voi kuolata ihmisen perään ja joku jonkun materian, vaan en mä ole kokenut sen seksuaaliseen suuntautumiseen erityisesti liittyvän. Lähinnä yksilöstä kiinni.

        No vaikka palstoja suomi24:lla.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä ole masentunut, mua ei vaan kiinnosta yhtään katella miehiä. Kaverit kohtaan kaveri miehinä ja muut on näkymättömiä.

        Kun ei kiinnosta ei kiinnosta.

        Sanoinko mä sun olevan masentunut? Ei ainakaan ollut tarkoitus. Minä olen ollut masentunut, ei se suhun liity. Kun olin, niin en nähnyt mitään kaunista. En eden tuntenut auringon lämpöä iholla, vaikka seisoin helteessä auringossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko mä sun olevan masentunut? Ei ainakaan ollut tarkoitus. Minä olen ollut masentunut, ei se suhun liity. Kun olin, niin en nähnyt mitään kaunista. En eden tuntenut auringon lämpöä iholla, vaikka seisoin helteessä auringossa.

        Olen mäkin ollu vastikään masentunut, syön yhä lääkettäkin. Totesin vaan sanoit tai et.

        Mä nään kaunista masentuneenakin, omat lapset.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No vaikka palstoja suomi24:lla.

        No oletan sun tietävän, että tän paikan perusteella nyt ei paljoa kannata mielikuvaa ihmislajista rakentaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No oletan sun tietävän, että tän paikan perusteella nyt ei paljoa kannata mielikuvaa ihmislajista rakentaa.

        Tämän ja naisten kahvipöytäkeskustelujen.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tämän ja naisten kahvipöytäkeskustelujen.

        Hyvin on rivoja akkoja tullu vastaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olen mäkin ollu vastikään masentunut, syön yhä lääkettäkin. Totesin vaan sanoit tai et.

        Mä nään kaunista masentuneenakin, omat lapset.

        No minä en nähnyt, eikä moni muukaan. Synnytyksen jälkeinen masennus on joskus aika raaka tila, myös sitä omaa lasta kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minä en nähnyt, eikä moni muukaan. Synnytyksen jälkeinen masennus on joskus aika raaka tila, myös sitä omaa lasta kohtaan.

        No siitä ei oo kokemusta, onneks.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hyvin on rivoja akkoja tullu vastaan.

        Ja sitten oletat sen olevan jotenkin tavallista? Kuuleehan noita rivouksia teinienkin suista. Harva kai silti olettaa kaikkien teinien olevan jotain seksihulluja kuola suusta valuen? Jotkut ihmiset ovat myöskin ihan vaan rivoja suustaan, ilman sen suurempia perusteita. Itselläni taas on hyvin kaksimielinen mielikuvitus, mutta en tietenkään päästä sitä valloilleen ihan kaikkialla. No sä luultavasti luulisit mua livenä juuri tuollaiseksi kuolaajaksi, vaikka mun jutut onkin täynnä ironiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten oletat sen olevan jotenkin tavallista? Kuuleehan noita rivouksia teinienkin suista. Harva kai silti olettaa kaikkien teinien olevan jotain seksihulluja kuola suusta valuen? Jotkut ihmiset ovat myöskin ihan vaan rivoja suustaan, ilman sen suurempia perusteita. Itselläni taas on hyvin kaksimielinen mielikuvitus, mutta en tietenkään päästä sitä valloilleen ihan kaikkialla. No sä luultavasti luulisit mua livenä juuri tuollaiseksi kuolaajaksi, vaikka mun jutut onkin täynnä ironiaa.

        No on se tavallista päiväkotimaailmassa ainakin.

        Ja jos nyt yhtään naisia kuuntelee, niin ainhan ne jostain hottiksista jauhaa. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No on se tavallista päiväkotimaailmassa ainakin.

        Ja jos nyt yhtään naisia kuuntelee, niin ainhan ne jostain hottiksista jauhaa. :D

        Kesto ovulaatio päällä. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No on se tavallista päiväkotimaailmassa ainakin.

        Ja jos nyt yhtään naisia kuuntelee, niin ainhan ne jostain hottiksista jauhaa. :D

        Saahan sitä jauhaa. Joukoissa nyt muutenkin tyhmyys tiivistyy. Ei tuollaiseen paikkaan tarvita kuin se yksi äänekäs (ja tarpeeksi pomottava) kuolaaja ja pian moni peesaa, ihan riippumatta miten oikeasti ajattelee.

        On kai noita tilanteita jokainen nähnyt? Ite muista ekan tollaseen kuutosluokalta, kun meillä oli käsityötunnilla yksi nuori tyttö sijaisena (sattui vielä asumaan mun naapurissa). Mä häpesin niin silmät päästäni istua siellä kuuntelemassa, kun pari tyttöä kyseli ja tenttasi varsin törkeästikin kaikenmoista ja valtaosa muista peesasi. Ja tämä siis 12 vuotiaana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saahan sitä jauhaa. Joukoissa nyt muutenkin tyhmyys tiivistyy. Ei tuollaiseen paikkaan tarvita kuin se yksi äänekäs (ja tarpeeksi pomottava) kuolaaja ja pian moni peesaa, ihan riippumatta miten oikeasti ajattelee.

        On kai noita tilanteita jokainen nähnyt? Ite muista ekan tollaseen kuutosluokalta, kun meillä oli käsityötunnilla yksi nuori tyttö sijaisena (sattui vielä asumaan mun naapurissa). Mä häpesin niin silmät päästäni istua siellä kuuntelemassa, kun pari tyttöä kyseli ja tenttasi varsin törkeästikin kaikenmoista ja valtaosa muista peesasi. Ja tämä siis 12 vuotiaana.

        Niin monessa työpaikassa oon ehtinyt olemaan, että on vähän useampikin nähty, ei vain joukossa jotain, kun törhöllään ne on. Joku iskä on namu ja jestas, että koko akka on mutkalla sen edessä. :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli sä ainakin vielä tarvitset sen kiinnostuksen ja viehätyksen tunteen, nähdäksesi kauneuden. Onhan tuo ihan ymmärrettävääkin. 🙂

        En mä kyllä oikein nähny muita naisiakaan kunnolla, kun olin Lilliin ihastunut korviani myöden. Oli ihan nättejä muttei mitään yhtä sykähdyttävää, kun Lillis oli. Kalpeita varjoja vaan hänen rinnallaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin monessa työpaikassa oon ehtinyt olemaan, että on vähän useampikin nähty, ei vain joukossa jotain, kun törhöllään ne on. Joku iskä on namu ja jestas, että koko akka on mutkalla sen edessä. :D

        Ai että kykenet lukemaan muiden ajatukset? Sen verran monessa paikkassa on itsekin tullut oltua töissä, että tiedän työilmapiirillä olevan todella iso vaikutus tuollaisiinkin. Monesta asiasta voi saada hankalan maineen ja monella ei riitä pokkaa tai halua alkaa tollasiin puuttumaan. Helpommalla pääsee, kun menee sopivasti virran mukana. Sama pätee myös miesvaltasella työpaikalla. Ei siellä useinkaan tarvita kuin yksi seksistinen m.lkku, niin koko sakki saattaa vaikuttaa sellasilta.

        Porukka laittaa tietyn naamarin päälle töihintullessaan ja siitä tulee tosi nopeasti tottumus, joka on vaikea muuttaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä kyllä oikein nähny muita naisiakaan kunnolla, kun olin Lilliin ihastunut korviani myöden. Oli ihan nättejä muttei mitään yhtä sykähdyttävää, kun Lillis oli. Kalpeita varjoja vaan hänen rinnallaan.

        Niin no mä olen ihminen, joka en oikeastaan edes näe muita, jos olen parisuhteessa tai ihastunutkaan. Ihan sama mitä eteeni tippuisi.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä kyllä oikein nähny muita naisiakaan kunnolla, kun olin Lilliin ihastunut korviani myöden. Oli ihan nättejä muttei mitään yhtä sykähdyttävää, kun Lillis oli. Kalpeita varjoja vaan hänen rinnallaan.

        Itse ounastelen, että jos seurustelisin naisen kanssa, en taas näkis muita naisia kun ihmisinä vaan. Kuten nyt miehet. Ehkä mä vaan oon ikääntyessäni kiinnostunut vaan enemmän ihmisestä jonka koen "omaksi" muut on mitä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no mä olen ihminen, joka en oikeastaan edes näe muita, jos olen parisuhteessa tai ihastunutkaan. Ihan sama mitä eteeni tippuisi.

        Ei se silti tarkota, ettenkö tiedostaisi jonkun kauneutta tai komeutta. Tiedostan kyllä, samalla tasolla kuin kauniin maiseman tai arkkitehtuurin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai että kykenet lukemaan muiden ajatukset? Sen verran monessa paikkassa on itsekin tullut oltua töissä, että tiedän työilmapiirillä olevan todella iso vaikutus tuollaisiinkin. Monesta asiasta voi saada hankalan maineen ja monella ei riitä pokkaa tai halua alkaa tollasiin puuttumaan. Helpommalla pääsee, kun menee sopivasti virran mukana. Sama pätee myös miesvaltasella työpaikalla. Ei siellä useinkaan tarvita kuin yksi seksistinen m.lkku, niin koko sakki saattaa vaikuttaa sellasilta.

        Porukka laittaa tietyn naamarin päälle töihintullessaan ja siitä tulee tosi nopeasti tottumus, joka on vaikea muuttaa.

        Onhan mulla kuulevat korvat. No saahan noita naamareita ehdotella, mäpä luulen että se pokeri naama on enempi naamari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no mä olen ihminen, joka en oikeastaan edes näe muita, jos olen parisuhteessa tai ihastunutkaan. Ihan sama mitä eteeni tippuisi.

        Jotain sellasta. Ja kun miehiin on mielenkiinto loppunu niin ei niitä edes nää sen takia?

        Ennen näin ne muut tollee kauniina kuten sä selität yhä näkeväs, nyt en nää enää niinkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se silti tarkota, ettenkö tiedostaisi jonkun kauneutta tai komeutta. Tiedostan kyllä, samalla tasolla kuin kauniin maiseman tai arkkitehtuurin.

        Niin just, olin itse ennen sunlainen. Enää en nää kauneuttakaan, kun ihmisessä jonka koen omakseni. Miehessä nyt ainakaan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin just, olin itse ennen sunlainen. Enää en nää kauneuttakaan, kun ihmisessä jonka koen omakseni. Miehessä nyt ainakaan.

        Enkä kyllä kiinnostu kestään naisestakaan, vaikka nään niitä kauniitakin, kun yhä oon jotenkin Lilliin hukannut sen kiinnostumisenergiani ihan täysin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Onhan mulla kuulevat korvat. No saahan noita naamareita ehdotella, mäpä luulen että se pokeri naama on enempi naamari.

        Ei kai ne korvatkaan kerro kuin sen mitä ääneen sanotaan? Vaikuttaa pikemmin siltä, että sulla on jostain syystä todella kova ennakoasenne. En tiedä voiko toisten oikeista ajatuksista oikeasti edes päästä perille, jos lähtee liikenteeseen kovin asenteellisesti. Jotenkin epäilen, että tuskinpa. Ei sillä ainakaan eteenpäin pääse, että pitää toista jo valmiiksi seksistisenä m.lkkuna. Sillä asenteella saa taatusti esille sen seksistisen m.lkun. Pitää antaa tilaa näyttää ja nähdä muutakin, eikä sen muun seksistisen m.lkkuparven edessä. Työyhteisöidenkin dynamiikka voi olla monimutkainen.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Enkä kyllä kiinnostu kestään naisestakaan, vaikka nään niitä kauniitakin, kun yhä oon jotenkin Lilliin hukannut sen kiinnostumisenergiani ihan täysin.

        Hmm ... sun puheessa tulee jatkuvasti esiin tuo kiinnostus. Huomaatko ite? Ei ole moite, ei loukkaus, ei haukkumista, ei provosointia, ei mitään sellasta. Ihan vaan huomio.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai ne korvatkaan kerro kuin sen mitä ääneen sanotaan? Vaikuttaa pikemmin siltä, että sulla on jostain syystä todella kova ennakoasenne. En tiedä voiko toisten oikeista ajatuksista oikeasti edes päästä perille, jos lähtee liikenteeseen kovin asenteellisesti. Jotenkin epäilen, että tuskinpa. Ei sillä ainakaan eteenpäin pääse, että pitää toista jo valmiiksi seksistisenä m.lkkuna. Sillä asenteella saa taatusti esille sen seksistisen m.lkun. Pitää antaa tilaa näyttää ja nähdä muutakin, eikä sen muun seksistisen m.lkkuparven edessä. Työyhteisöidenkin dynamiikka voi olla monimutkainen.

        No epäile mitä haluat, luotan omaan arviointikykyyni kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hmm ... sun puheessa tulee jatkuvasti esiin tuo kiinnostus. Huomaatko ite? Ei ole moite, ei loukkaus, ei haukkumista, ei provosointia, ei mitään sellasta. Ihan vaan huomio.

        Niin kiinnostua voi vaikka kiiltsikoista, mitä sitten?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin kiinnostua voi vaikka kiiltsikoista, mitä sitten?

        Kiinnostuthan sääkin miesten kauneudesta jopa jankkaamiseen asti. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Enkä kyllä kiinnostu kestään naisestakaan, vaikka nään niitä kauniitakin, kun yhä oon jotenkin Lilliin hukannut sen kiinnostumisenergiani ihan täysin.

        Ja siis ei sellasta ulkonäköä olekaan, ettäkö sillä pelkästään mun kiinnostukseni saisi. Sekään yksi ainoa näkemäni WAU mies ei saanut. Ei siinä määrin, että olisin lähtenyt edes yhdeksi kerraksi mukaan. Kyllä mä hänelle juttelin, mutta olisin jutellut ilman sitä ulkonäköäkin. Se oli sellainen tilanne, että ihan jo pelkkä kohteliaisuuskin vaati hänen kanssaan siinä juttelemaan.

        Mä kiinnostun tosissani vain älystä ja käytöksestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis ei sellasta ulkonäköä olekaan, ettäkö sillä pelkästään mun kiinnostukseni saisi. Sekään yksi ainoa näkemäni WAU mies ei saanut. Ei siinä määrin, että olisin lähtenyt edes yhdeksi kerraksi mukaan. Kyllä mä hänelle juttelin, mutta olisin jutellut ilman sitä ulkonäköäkin. Se oli sellainen tilanne, että ihan jo pelkkä kohteliaisuuskin vaati hänen kanssaan siinä juttelemaan.

        Mä kiinnostun tosissani vain älystä ja käytöksestä.

        Niin? En minäkään ulkonäön perässä ole kulkenut suhteisiini. Enkä kulje.

        Puhuin kokonaisuutena naisesta, pitää sisällään älyn ja käytöksen, ei vain kaunista ulkokuorta. Ihastuin nimenomaan henkiseen puoleensa, sitten vasta ulkonäköön.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin kiinnostua voi vaikka kiiltsikoista, mitä sitten?

        Jessus sä olet agressivinen ja itseriittoinen tapaus. Tiedät omasta mielestäs kaiken kaikista? Olet erehtymätön? Sun ei tarvitse ikinä edes pohtia ovatko kaikki oletuksesi oikeita?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jessus sä olet agressivinen ja itseriittoinen tapaus. Tiedät omasta mielestäs kaiken kaikista? Olet erehtymätön? Sun ei tarvitse ikinä edes pohtia ovatko kaikki oletuksesi oikeita?

        No lähinnä mietin mikä taikasana toi kiinnostus sun mielestä on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jessus sä olet agressivinen ja itseriittoinen tapaus. Tiedät omasta mielestäs kaiken kaikista? Olet erehtymätön? Sun ei tarvitse ikinä edes pohtia ovatko kaikki oletuksesi oikeita?

        Ihmisethän kiinnostuu ympäristöstään. Mitä sanaa pitäis käyttää, ettei tarttis huomauttaa? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jessus sä olet agressivinen ja itseriittoinen tapaus. Tiedät omasta mielestäs kaiken kaikista? Olet erehtymätön? Sun ei tarvitse ikinä edes pohtia ovatko kaikki oletuksesi oikeita?

        Toi on sun kokemus, ei mun.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kiinnostuthan sääkin miesten kauneudesta jopa jankkaamiseen asti. :)

        Ihmisten, en miesten. Ihmisten, eläinten, kukkien, hyönteisten, taivaan, avaruuden, luonnon, rakennusten, maalausten, valokuvien, lasten, vanhusten, vesipisaroiden, kaiken kauniin kauneudesta. Ehkä kun sen kauneuden kerran kadotti, niin nyt se on vielä entistä sykähdyttävämpää. Myönnän, mä olen esteetikko ja luova haaveilija, taivaanrannanmaalari, piirtäjä, maalaaja, valokuvaaja, graafikko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisten, en miesten. Ihmisten, eläinten, kukkien, hyönteisten, taivaan, avaruuden, luonnon, rakennusten, maalausten, valokuvien, lasten, vanhusten, vesipisaroiden, kaiken kauniin kauneudesta. Ehkä kun sen kauneuden kerran kadotti, niin nyt se on vielä entistä sykähdyttävämpää. Myönnän, mä olen esteetikko ja luova haaveilija, taivaanrannanmaalari, piirtäjä, maalaaja, valokuvaaja, graafikko.

        Okei.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No lähinnä mietin mikä taikasana toi kiinnostus sun mielestä on?

        Se taikasana, jota et tunnu itse huomaavan tai myöntävän. Et näe kauneutta, ellet ole kiinnostunut saamaan itsellesi tai pitämään itselläsi. Tai niin viestisi antavat ymmärtää. Totuus voi olla jotain ihan muuta.

        Vaan annan sulle tilaa tajuta sen itse, jos joskus satut haluamaan tajuta ja jätän tähän.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niinno katselin tuolla Lahden keskustassa ja eilen Kouvolassa.

        Kouvolasta en tiedä, mutta Lahdessa olen nähnyt useitakin hyvin katsottavia miehiä. Turussa ja Tampereella myös... mutta ne ovatkin vähän isompia kyliä 🤷‍♀️.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se taikasana, jota et tunnu itse huomaavan tai myöntävän. Et näe kauneutta, ellet ole kiinnostunut saamaan itsellesi tai pitämään itselläsi. Tai niin viestisi antavat ymmärtää. Totuus voi olla jotain ihan muuta.

        Vaan annan sulle tilaa tajuta sen itse, jos joskus satut haluamaan tajuta ja jätän tähän.

        Olet väärässä. Kiinnostua voin haluamatta itselleni. En vain vaivaudu kiinnostumaan ihmisistä, jotka ei kiinnosta ja luonnollisesti en heihin tunne mielenkiintoa muutenkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se taikasana, jota et tunnu itse huomaavan tai myöntävän. Et näe kauneutta, ellet ole kiinnostunut saamaan itsellesi tai pitämään itselläsi. Tai niin viestisi antavat ymmärtää. Totuus voi olla jotain ihan muuta.

        Vaan annan sulle tilaa tajuta sen itse, jos joskus satut haluamaan tajuta ja jätän tähän.

        Olenhan mä sinunkin jutuista ollut tässä kiinnostunut, muuten ei meillä olis vuoropuhelua. En mä sua silti itelleni huoli. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olenhan mä sinunkin jutuista ollut tässä kiinnostunut, muuten ei meillä olis vuoropuhelua. En mä sua silti itelleni huoli. :)

        Ja vastahan tuolla alussa kehuin nähneeni kauniita naisia usein, en mä silti heitä itselleni halua. Kun he ei mua kiinnosta. Ei se kauneus siihen liity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt menee taas nuo oletukset (ainakin minun suhteeni) aivan totaalisesti pieleen. Mä olen tasan kerran elämässäni kokenut miehen suhteen seksuaalisessakin mielessä WAU efektin ja se mies oli siis aivan jumalaisen kaunis (minusta). En ole ikinä sen kummemmin ihaillut tai ihmetellyt yhtään miestä. Tuotakaan miestä en sen kummemmin ihmetellyt, söin vain silmilläni sen minkä ehdin ja talletin mieleeni. Ja nautin toki hänen flirtistään, kun oli aidosti mukavakin mies.

        Enkä kyllä ole ikinä kokenut mitään suurempia säväreitä peniksistäkään. Yks kun on nähty niin ne on nähty. En tajua miksi niitä pitäis katsella.

        Ai niin ja olen ihan heteronainen.

        Minulla puolestaan miehen "jumalallinen kauneus" ja seksuaalinen himo häneen kohtaavat aniharvoin.

        - Sheena


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja vastahan tuolla alussa kehuin nähneeni kauniita naisia usein, en mä silti heitä itselleni halua. Kun he ei mua kiinnosta. Ei se kauneus siihen liity.

        Kivannäköisiä korjaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Olet väärässä. Kiinnostua voin haluamatta itselleni. En vain vaivaudu kiinnostumaan ihmisistä, jotka ei kiinnosta ja luonnollisesti en heihin tunne mielenkiintoa muutenkaan.

        "Tai niin viestisi antavat ymmärtää. Totuus voi olla jotain ihan muuta."

        Jaa-a ... annoin jo viestissäni mahdollisuuden sille, että olisin väärässä. Jos olen väärässä niin olen siis oikeassa.

        Lue joskus vähemmällä oletuksella ja enemmällä ajattelulla ja jätä tuo agressio pois. Lopputulos olisi sulle itselleskin mukavampi, puhumattakaan kaikista muista täällä. Kun joskus voisi ihan vaan jutella, ilman kaikkea tuota turhaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kouvolasta en tiedä, mutta Lahdessa olen nähnyt useitakin hyvin katsottavia miehiä. Turussa ja Tampereella myös... mutta ne ovatkin vähän isompia kyliä 🤷‍♀️.

        - Sheena

        No Kouvolassa tykkimäellä käy väkeä pitkin ainakin lähisuomea. Luulisin että oli edustettuna monen pitäjän äijiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla puolestaan miehen "jumalallinen kauneus" ja seksuaalinen himo häneen kohtaavat aniharvoin.

        - Sheena

        Mä en osaa sanoa yleisellä tasolla, kun on vain tuo yksi kokemus. Se ei kai kauheasti yleistämiseen riitä. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tai niin viestisi antavat ymmärtää. Totuus voi olla jotain ihan muuta."

        Jaa-a ... annoin jo viestissäni mahdollisuuden sille, että olisin väärässä. Jos olen väärässä niin olen siis oikeassa.

        Lue joskus vähemmällä oletuksella ja enemmällä ajattelulla ja jätä tuo agressio pois. Lopputulos olisi sulle itselleskin mukavampi, puhumattakaan kaikista muista täällä. Kun joskus voisi ihan vaan jutella, ilman kaikkea tuota turhaa.

        En mä ole aggressiivinen, turhaudun vaan sun tyyliin pakkosyöttää näkemyksesi omalla tavallasi vastaanottamatta mitä oikeasti sanon.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä ole aggressiivinen, turhaudun vaan sun tyyliin pakkosyöttää näkemyksesi omalla tavallasi vastaanottamatta mitä oikeasti sanon.

        Muotoilet sanomiseni ihan eri uskoon, kun mitä tarkoitan, tylsää keskustelua sellainen vapaa tulkitseminen anonyymin mielen mukaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä ole aggressiivinen, turhaudun vaan sun tyyliin pakkosyöttää näkemyksesi omalla tavallasi vastaanottamatta mitä oikeasti sanon.

        Se onon sinun tulkintasi ja sun tulkintasi tuppaavat lähes aina täällä olemaan negatiivisia ja reaktiosi agressiivisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Tai niin viestisi antavat ymmärtää. Totuus voi olla jotain ihan muuta."

        Jaa-a ... annoin jo viestissäni mahdollisuuden sille, että olisin väärässä. Jos olen väärässä niin olen siis oikeassa.

        Lue joskus vähemmällä oletuksella ja enemmällä ajattelulla ja jätä tuo agressio pois. Lopputulos olisi sulle itselleskin mukavampi, puhumattakaan kaikista muista täällä. Kun joskus voisi ihan vaan jutella, ilman kaikkea tuota turhaa.

        Ja olet väärässä edelleen.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja olet väärässä edelleen.

        Eli meni toiseen suuntaan oikein.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se onon sinun tulkintasi ja sun tulkintasi tuppaavat lähes aina täällä olemaan negatiivisia ja reaktiosi agressiivisia.

        Itte sä negatiivinen ja aggressivinen olet, en minä. Nytkin.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Itte sä negatiivinen ja aggressivinen olet, en minä. Nytkin.

        Se on sinun tulkintasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sinun tulkintasi.

        Aivan, kuten sinäkin tulkitset et kuuntele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli meni toiseen suuntaan oikein.

        Jos se oikeassa oleminen sulle noin paljon merkkaa kerta.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jos se oikeassa oleminen sulle noin paljon merkkaa kerta.

        Ei se merkkaa, vaan se, että molemmat mahdollisuudet oli jo valmiiksi otettu huomioon. Voi olla vain oikeassa tai väärässä tai hieman molempia. Vaan kokonaan harhaan ei voi mennä. Se on mahdotonta. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se merkkaa, vaan se, että molemmat mahdollisuudet oli jo valmiiksi otettu huomioon. Voi olla vain oikeassa tai väärässä tai hieman molempia. Vaan kokonaan harhaan ei voi mennä. Se on mahdotonta. 🙂

        Mahdoitko edes ymmärtää mitä sanoin. Epäilen.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Aivan, kuten sinäkin tulkitset et kuuntele.

        En ole juurikaan tulkinnut, vaan lähinnä yritin kysyä. Vaan et sinä juurikaan vastaa, agroat vaan.

        Kysymysmerkki merkitsee kysymystä. Älä tulkitse kysymystä oletukseksi. Se ei ole tarpeen. Kysymykseen voi vastata ja ihan asiallisestikin tai vaikka sanoa, ettei halua vastata. Sekin onnihan ok. Ei aina tarvitse alkaa yrittämään räimiä sinne ja tänne. Usko tai älä, mutta sellainen keskustelu on paljon mukavampaa ja mielekkäämpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se merkkaa, vaan se, että molemmat mahdollisuudet oli jo valmiiksi otettu huomioon. Voi olla vain oikeassa tai väärässä tai hieman molempia. Vaan kokonaan harhaan ei voi mennä. Se on mahdotonta. 🙂

        Vaan kuten jo sanoin roisestakin asiasta,niin annan olla. Ehkä huomaat joskus ihan itse.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mahdoitko edes ymmärtää mitä sanoin. Epäilen.

        Mun ei tarvitse epäillä. Tiedän, että sinä et ymmärtänyt mitä minä sanoin. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kuten jo sanoin roisestakin asiasta,niin annan olla. Ehkä huomaat joskus ihan itse.

        Annetaan olla, meidän keskustelut päättyy aina eripuraan. Joten ei keskustella mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole juurikaan tulkinnut, vaan lähinnä yritin kysyä. Vaan et sinä juurikaan vastaa, agroat vaan.

        Kysymysmerkki merkitsee kysymystä. Älä tulkitse kysymystä oletukseksi. Se ei ole tarpeen. Kysymykseen voi vastata ja ihan asiallisestikin tai vaikka sanoa, ettei halua vastata. Sekin onnihan ok. Ei aina tarvitse alkaa yrittämään räimiä sinne ja tänne. Usko tai älä, mutta sellainen keskustelu on paljon mukavampaa ja mielekkäämpää.

        Olisit voinut selventää tuonkin alkuun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun ei tarvitse epäillä. Tiedän, että sinä et ymmärtänyt mitä minä sanoin. 🙂

        Samoin sinne. Nyt loppu lärpätykset.


    • Anonyymi

      Näin tänään komean miehen ja kivannäköisen miehen. Komea mies oli pitkä, vaalea ja raamikas. Kivan näköisellä nuoremmalla miehellä oli musta paita, mustat farkut ja kiharainen tukka nutturalla. Molemmat olivat mukavan näköisiä katsella.

      • Niinkun just tuo puuttuu, en nää mitään kivaa katseltavaa miehissä. Sama kun kattelis jonku koiraa, sekään ei herätä huomiota ellei se käyttäydy jotenkin huomiota herättäen.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niinkun just tuo puuttuu, en nää mitään kivaa katseltavaa miehissä. Sama kun kattelis jonku koiraa, sekään ei herätä huomiota ellei se käyttäydy jotenkin huomiota herättäen.

        No on koirakin kivoja katsella. Kun olin masentunut, ei kiinnostanut katsella mitään, en huomannut mitään, en halunnut mitään. Eniten vitutti kaikki ja itselleni oli sama vaikka olisin kuollut, jollei jollekin olisi tullut siitä vielä pahempi mieli kuin itselleni oli


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on koirakin kivoja katsella. Kun olin masentunut, ei kiinnostanut katsella mitään, en huomannut mitään, en halunnut mitään. Eniten vitutti kaikki ja itselleni oli sama vaikka olisin kuollut, jollei jollekin olisi tullut siitä vielä pahempi mieli kuin itselleni oli

        Kestä on kestä ei oo. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niinkun just tuo puuttuu, en nää mitään kivaa katseltavaa miehissä. Sama kun kattelis jonku koiraa, sekään ei herätä huomiota ellei se käyttäydy jotenkin huomiota herättäen.

        Vuh, entä jos heiluttaa häntäänsä ja antaa tassua samaan aikaan kuolaten vimmatusti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuh, entä jos heiluttaa häntäänsä ja antaa tassua samaan aikaan kuolaten vimmatusti

        Voin heittää keppiä.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kestä on kestä ei oo. :)

        Uskotko kuitenkin, että tuo menee ohi? Vai päätitkö jäädä jökötystilaasi ihan itse? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskotko kuitenkin, että tuo menee ohi? Vai päätitkö jäädä jökötystilaasi ihan itse? :)

        Jaa mikä? Ei se mene ohi, ettei miehet enää kiinnosta kun kaverina. Ne on poistettu mun valikoista kokonaan. Viimeinen mies on ajossa. Jos sekin brakaa, niin vaihdan naiseen.

        Enkä taakseni vilkuile.


    • Kyllä myös moni nainen voi naisen silmään näyttää kauniilta. Ja moni mies näyttää minusta kyllä komealta, mutta ei herätä mitään tunteita. Mutta sitten taas joku vähemmän komea, suorastaan ruma mies, voi vaikuttaa aivan ihastuttavalta tai vaikka seksikkäältä. Ylipäätään joku normi komeana pidetty mies ei yleensä herätä mitään tunteita. Ajattelen vain, onpa komea, kuin jostain komeasta rakennuksesta tai huonekalusta. Enkä silloinkaan sitä huonekalua tai rakennusta itselleni himoitse.

      • Ja naisista vielä. Viimeksi ihailin yhtä naista, että onpa hänellä ihanasti laitetut hiukset sykkyrällä niskassa ja mekko, jonka leikkaus ja pituus sopi juuri hänelle hienosti. Hänellä on myös kauniit käden liikkeet ja olemus, hillitty ja cool. Ajattelin hänen miestään, että toivottavasti hän tajuaa, millainen helmi hänellä on vaimona. Että tuskin mies saisi ketään yhtä upeaa naista koskaan enää, jos ero tulisi.
        Ja ei, en ollut ihastunut naiseen:) Minulla on valitettavasti ollut tapana ihastua vain miehiin.


      • Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Ja naisista vielä. Viimeksi ihailin yhtä naista, että onpa hänellä ihanasti laitetut hiukset sykkyrällä niskassa ja mekko, jonka leikkaus ja pituus sopi juuri hänelle hienosti. Hänellä on myös kauniit käden liikkeet ja olemus, hillitty ja cool. Ajattelin hänen miestään, että toivottavasti hän tajuaa, millainen helmi hänellä on vaimona. Että tuskin mies saisi ketään yhtä upeaa naista koskaan enää, jos ero tulisi.
        Ja ei, en ollut ihastunut naiseen:) Minulla on valitettavasti ollut tapana ihastua vain miehiin.

        Niinpä. Luulisi että kauniiden vaimojen puolisot olisivat ylpeitä puolisoistaan ja jotenkin muita onnellisempia. Mutta ei se mene kuitenkaan aina niin, vaan usein juuri päinvastoin.


    • Anonyymi

      Ei silimis mitää asu, ookkonaa kaikki aiva höperöötä? Eikö kukaa ymmärrä notta vain suuri on kaunista, erityysesti kolomefooninkinen pohojalaastalo ja 150 hehtaaria mettää ympärillä, peltoja ei eres laketa pellooksi jos niiton alle 200 hehtaaria, muut on pahaasia nurmikonkaistalehia...

    • Anonyymi

      Markkinoille tulisi nopeasti saada kehopositiivisuutta tehostavat silmälasit jotka istutettaisiin jokaisen nenälle. Ei olisi sitten vain pelkistä silmistä kiinni tuokaan juttu.

      AV

    • En ole koskaan valinnut seurustelukumppania ulkonäön perusteella. Kun tunteet syttyy, omat silmät näkee yleensä ihmisen kauniimpana kuin muut. Enkä näe ulkonäköä järkevänä kriteerinä, se joka tapauksessa katoaa ajan kanssa melkein kaikilla. Miksi valita asian perusteella, mikä ei ole pysyvä. On paljon sisäisiä asioita, jotka on paljon tärkeämpiä.

      Ulkonäöstä tekee seksikkään, nöyrä itsevarmuus, ryhti ja silmien loiste.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4966
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1975
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1523
    6. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1387
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1367
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe