Ketkä palstalaisista

Anonyymi

Käy jo lähemmäs 50v tai voi sanoa et pian on 50 vuotias tuli mieleen aloituksesta löytääkö 50v enään ketään tai aitoa rakkautta eli kuka palstalaisista käy armottomasti kohti 50v

52

83

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on jo aika iso ikä eli kunnioitettava ikä eli ei ole enään nuori vaan vanhus ikä kyselee nuori pojan koltiainen

      • Anonyymi

        Sinä välis olet tolloista tolloin iästä riippumatta.


    • Anonyymi

      Kehitysvammainen välis on yli 50 vuotias

    • Anonyymi

      50 v uskoo jo ettei aitoa rakkautta ole edes koskaan ollutkaan , toisen hyväksikäyttö jollaintapaa lienee syy parisuhteen alkuun . Vaikkapa oman hyvänolon tuotto .

    • Vuonna 2026 olen 50-vuotias.

      • Onhan se puoli vuosisataa. Ei enää nuori, muttei ihan vanhuskaan. Moni vielä löytää kumppaninkin ja rakastuu tuossa iässä, myöhemminkin. Vaan onhan se yksilöstä kiinni ketä onnistaa. Kyllä kai nuorempana flaksi käy helpommin.

        Jos ihan vertailun vuoksi mietin, niin en usko vanhemmiten senkään vertaa olevani kiinnostava kun nuorena tai moni muu , jolla on aikuiset lapset, ura, terveyttä ja ulkonäköä millä hurmata. Mutta samaan hengenvetoon totean, että pariuduin ehkä itseni kannalta kreivin aikaan. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Onhan se puoli vuosisataa. Ei enää nuori, muttei ihan vanhuskaan. Moni vielä löytää kumppaninkin ja rakastuu tuossa iässä, myöhemminkin. Vaan onhan se yksilöstä kiinni ketä onnistaa. Kyllä kai nuorempana flaksi käy helpommin.

        Jos ihan vertailun vuoksi mietin, niin en usko vanhemmiten senkään vertaa olevani kiinnostava kun nuorena tai moni muu , jolla on aikuiset lapset, ura, terveyttä ja ulkonäköä millä hurmata. Mutta samaan hengenvetoon totean, että pariuduin ehkä itseni kannalta kreivin aikaan. :)

        Nykyään kun pitäis olla toiselle muutakin annettavaa, kun ittensä ja rakkautensa, niin eipä silloin olla jonon etupäässä, kun kumppaneita pyydystetään. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nykyään kun pitäis olla toiselle muutakin annettavaa, kun ittensä ja rakkautensa, niin eipä silloin olla jonon etupäässä, kun kumppaneita pyydystetään. :)

        Ja sinullahan olisi antaa vain puolet itsestäsi ja rakkaudestasi, toinen puoli menisi edelleen lapsille:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinullahan olisi antaa vain puolet itsestäsi ja rakkaudestasi, toinen puoli menisi edelleen lapsille:)

        AV

        Niin, sekin. Enkä tiedä jaksaisinko olla aina kaikessa tohinassa mukana, kun en ole luonteeltanikaan ekstrovertti. Ja nykyään tuntuu olevan trendi, että jatkuvasti pitää tapahtua jotain innostavaa ja uutta, olla tapahtumaa ja actionia. Tarjota elämyksiä ja seikkailuja toiselle, että mielenkiinto pysyy yllä. Voisin joskus jaksaa, mutta todennäköisesti aivan liian harvoin. :)

        Että joo, parempi vaan koittaa pitää huolta olevassa olevasta, jos mielii parisuhteessa olla.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin, sekin. Enkä tiedä jaksaisinko olla aina kaikessa tohinassa mukana, kun en ole luonteeltanikaan ekstrovertti. Ja nykyään tuntuu olevan trendi, että jatkuvasti pitää tapahtua jotain innostavaa ja uutta, olla tapahtumaa ja actionia. Tarjota elämyksiä ja seikkailuja toiselle, että mielenkiinto pysyy yllä. Voisin joskus jaksaa, mutta todennäköisesti aivan liian harvoin. :)

        Että joo, parempi vaan koittaa pitää huolta olevassa olevasta, jos mielii parisuhteessa olla.

        Parempi olla siis realisti, eikä haihatella. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Parempi olla siis realisti, eikä haihatella. :)

        Ja mitäpä sitä hyväksi todettua muuttamaan tai vaihtamaan.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitäpä sitä hyväksi todettua muuttamaan tai vaihtamaan.

        AV

        Niinpä. Oikeessa olet. :)


      • Anonyymi

        Tervetuloa kerhoon.

        Vm. -76/syyskuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tervetuloa kerhoon.

        Vm. -76/syyskuu.

        Mä oon Timppaa vähän vanhempi. Kesäkuu ja vm. - 76. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä oon Timppaa vähän vanhempi. Kesäkuu ja vm. - 76. :)

        Vanhus! 🤣 hävettäisi olla noin ikäloppu. Jännä muuten, kun tytärkin on pian vanhempi, kuin minä itse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vanhus! 🤣 hävettäisi olla noin ikäloppu. Jännä muuten, kun tytärkin on pian vanhempi, kuin minä itse.

        Näinpä. Jos en kerro ikääni, niin mua kohdellaan 10 vuotta nuorempana. Hähäh. :P


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Näinpä. Jos en kerro ikääni, niin mua kohdellaan 10 vuotta nuorempana. Hähäh. :P

        Joo, minäkin pitäisin sinua nuorempana kuin lähes 50-vuotiaana, sillä sinulla on ala-asteikäisiä lapsia. :)

        Itsekin olen 50-vuotta ja risat tämän vuosikymmenen lopulla ja valitettavasti täytän seuraavalla vuosikymmennellä jo 60 vuotta. Se tuntuu jonkinlaiselta maailmanlopulta ja vanhuuden mittarilta. 50-vuotias on vielä mielestäni keski-ikäinen, mutta 60-vuotias ja risat on eläkeläinen ja vanha. Kari Suomalaisen vanhassa piirroksessa. 10-vuotias piti 20-vuotiasta tosi vanhana. 20-vuotias piti 40-vuotiasta muistaakseni hirvittävän vanhana. 40-vuotiaasta 60-vuotias on jo haudanpartaalla. Mutta 60-vuotias piti itseään nuoruuden voimissa olevalta tosi pirteenä. Ehkä itsekin pitää sitten 50-vuotiaana ja 60-vuotiaana itseään nuorena. Nyt vain vanhempi tuntuu tosi vanhalta niin kuin Kari Suomalaisen piirroksessa? Itse taisin olla jotain 10-vuotias, kun katsoin sen piirroksen ja minusta silloin 20-vuotias oli tosi vanha ja 60-vuotias ikivanha.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        Joo, minäkin pitäisin sinua nuorempana kuin lähes 50-vuotiaana, sillä sinulla on ala-asteikäisiä lapsia. :)

        Itsekin olen 50-vuotta ja risat tämän vuosikymmenen lopulla ja valitettavasti täytän seuraavalla vuosikymmennellä jo 60 vuotta. Se tuntuu jonkinlaiselta maailmanlopulta ja vanhuuden mittarilta. 50-vuotias on vielä mielestäni keski-ikäinen, mutta 60-vuotias ja risat on eläkeläinen ja vanha. Kari Suomalaisen vanhassa piirroksessa. 10-vuotias piti 20-vuotiasta tosi vanhana. 20-vuotias piti 40-vuotiasta muistaakseni hirvittävän vanhana. 40-vuotiaasta 60-vuotias on jo haudanpartaalla. Mutta 60-vuotias piti itseään nuoruuden voimissa olevalta tosi pirteenä. Ehkä itsekin pitää sitten 50-vuotiaana ja 60-vuotiaana itseään nuorena. Nyt vain vanhempi tuntuu tosi vanhalta niin kuin Kari Suomalaisen piirroksessa? Itse taisin olla jotain 10-vuotias, kun katsoin sen piirroksen ja minusta silloin 20-vuotias oli tosi vanha ja 60-vuotias ikivanha.

        Nuorena jo 30 vuotiasta piti kääkkänä, mikä nyt tuntuu nuorukaiselle. :)


      • Anonyymi

        Kato, Laura Huhtasaari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kato, Laura Huhtasaari.

        Mjuu. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nuorena jo 30 vuotiasta piti kääkkänä, mikä nyt tuntuu nuorukaiselle. :)

        "Nuorena jo 30 vuotiasta piti kääkkänä, mikä nyt tuntuu nuorukaiselle. :) "

        Joo näin on. Itse tapasin 31-vuotiaana komean italialaisen 27-vuotiaan lakimiehen. Kerroin tapaamisesta nuorelle naiselle, että hän oli komein tapaamani mies suurin piirtein. Nuori nainen sanoi jotain, että ei häntä niin vanhat miehet kiinnosta. Nyt tosissaan hän näyttää tosi nuorelta, kun itse on paljon vanhempi. Pelasin tätä Suomessa lomailevaa lakimiestä vastaan korista. Hän oli parhaassa miehuuden voimissa niin kuin minäkin olin vielä 31-vuotiaana. Siitä alkoi minulla lievä alamäki, kun ikää alkoi tulla. Teinitytöille 27-vuotias komea italialainen olisi liian vanha ellei hän olisi joku laulajatähti. Silloin hän voisi olla vielä ehkä juuri ja juuri komeana miehenä käytä teini-idollista. Lapsuudestani muistan, että 27-vuotias Dingo-bändin solisti Neumann oli teinityttöjen idoli, mutta ilmeisesti muut hänen ikäisensä olisivat olleet noin 10-vuotiaalle serkkutytölle "tosi vanhoja", joista ei voisi olla kiinnostunut. Neumannin tapaan Aha-bändin Morten Harket taisi nauttia samanlaisesta nuorten naisten suosiosta?


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Nuorena jo 30 vuotiasta piti kääkkänä, mikä nyt tuntuu nuorukaiselle. :) "

        Joo näin on. Itse tapasin 31-vuotiaana komean italialaisen 27-vuotiaan lakimiehen. Kerroin tapaamisesta nuorelle naiselle, että hän oli komein tapaamani mies suurin piirtein. Nuori nainen sanoi jotain, että ei häntä niin vanhat miehet kiinnosta. Nyt tosissaan hän näyttää tosi nuorelta, kun itse on paljon vanhempi. Pelasin tätä Suomessa lomailevaa lakimiestä vastaan korista. Hän oli parhaassa miehuuden voimissa niin kuin minäkin olin vielä 31-vuotiaana. Siitä alkoi minulla lievä alamäki, kun ikää alkoi tulla. Teinitytöille 27-vuotias komea italialainen olisi liian vanha ellei hän olisi joku laulajatähti. Silloin hän voisi olla vielä ehkä juuri ja juuri komeana miehenä käytä teini-idollista. Lapsuudestani muistan, että 27-vuotias Dingo-bändin solisti Neumann oli teinityttöjen idoli, mutta ilmeisesti muut hänen ikäisensä olisivat olleet noin 10-vuotiaalle serkkutytölle "tosi vanhoja", joista ei voisi olla kiinnostunut. Neumannin tapaan Aha-bändin Morten Harket taisi nauttia samanlaisesta nuorten naisten suosiosta?

        Joo, sitä teininä kattelee ikäisiään helpommin tai muutaman vuoden vanhempia. Harvemmin kovin paljon vanhempia. Samassa elämäntilanteessa olevat kiinnostaa jotenkin enemmän, kun jo kaikki kolunneet ja kokeneet.

        Morten oli ja on yhä naisten fanittama. Mä kyllä pidän kovasti Ricky Nelsoninkin ulkonäöstä. Edesmenneen. Ja Paul Walker edesmennyt oli naapurinpoikamainen. :)

        Ricky Nelson...

        https://youtu.be/An34dx5X-0I


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, sitä teininä kattelee ikäisiään helpommin tai muutaman vuoden vanhempia. Harvemmin kovin paljon vanhempia. Samassa elämäntilanteessa olevat kiinnostaa jotenkin enemmän, kun jo kaikki kolunneet ja kokeneet.

        Morten oli ja on yhä naisten fanittama. Mä kyllä pidän kovasti Ricky Nelsoninkin ulkonäöstä. Edesmenneen. Ja Paul Walker edesmennyt oli naapurinpoikamainen. :)

        Ricky Nelson...

        https://youtu.be/An34dx5X-0I

        Aika söpö, nätti poika oli hän nuorena.

        https://youtu.be/HypuyrQYIBQ


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, sitä teininä kattelee ikäisiään helpommin tai muutaman vuoden vanhempia. Harvemmin kovin paljon vanhempia. Samassa elämäntilanteessa olevat kiinnostaa jotenkin enemmän, kun jo kaikki kolunneet ja kokeneet.

        Morten oli ja on yhä naisten fanittama. Mä kyllä pidän kovasti Ricky Nelsoninkin ulkonäöstä. Edesmenneen. Ja Paul Walker edesmennyt oli naapurinpoikamainen. :)

        Ricky Nelson...

        https://youtu.be/An34dx5X-0I

        No, tuohon en voi oikein vastata, kun en ole miehistä kiinnostunut. Sen italialaisen huomasin, kun sattui olemaan poikeuksellisen komea. Ricky Nelson taisi esittää sivuroolia Rio Bravo- länkkärielokuvassa ellen väärin muista?

        Itselleni lähinnä oli nuoruuden idoli Claudia Schiffer 90-luvulla. Hän oli kaunis kasvoisempia naisia, joita tiedän.

        "Schiffer aloitti mallintyöt vuonna 1987, kun hänet oli huomattu düsseldorfilaisessa yökerhossa. Samana vuonna hän esiintyi myös Elle-lehdessä, ja jo hetken kuluttua hän toimi Chanelin kasvona. Chanelin lisäksi Schiffer on toiminut lähes kaikkien tärkeimpien ja suurimpien muotitalojen (esim. Yves Saint Laurent, Ralph Lauren) kasvona useaan otteeseen. Hänen varsinaista kulta-aikaansa oli 1990-luku, mistä alkaen hän on poseerannut yli 500:n muoti- ja aikakauslehden kannessa, muun muassa TIME:n, ja oli hän oli ensimmäinen malli joka pääsi Rolling Stonen 10 Most Beautiful Woman -listalle. 2010-luvulla Schiffer on ollut mm. L'Oréalin mainoskasvona."


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        No, tuohon en voi oikein vastata, kun en ole miehistä kiinnostunut. Sen italialaisen huomasin, kun sattui olemaan poikeuksellisen komea. Ricky Nelson taisi esittää sivuroolia Rio Bravo- länkkärielokuvassa ellen väärin muista?

        Itselleni lähinnä oli nuoruuden idoli Claudia Schiffer 90-luvulla. Hän oli kaunis kasvoisempia naisia, joita tiedän.

        "Schiffer aloitti mallintyöt vuonna 1987, kun hänet oli huomattu düsseldorfilaisessa yökerhossa. Samana vuonna hän esiintyi myös Elle-lehdessä, ja jo hetken kuluttua hän toimi Chanelin kasvona. Chanelin lisäksi Schiffer on toiminut lähes kaikkien tärkeimpien ja suurimpien muotitalojen (esim. Yves Saint Laurent, Ralph Lauren) kasvona useaan otteeseen. Hänen varsinaista kulta-aikaansa oli 1990-luku, mistä alkaen hän on poseerannut yli 500:n muoti- ja aikakauslehden kannessa, muun muassa TIME:n, ja oli hän oli ensimmäinen malli joka pääsi Rolling Stonen 10 Most Beautiful Woman -listalle. 2010-luvulla Schiffer on ollut mm. L'Oréalin mainoskasvona."

        Joo. Niin esiintyi. :)

        Mä tykkään miehissä vähän nk. näteistä pojista. Oon huomannut. Karskit karjut ei kiinnosta edes mun silmää. :)

        Ok.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo. Niin esiintyi. :)

        Mä tykkään miehissä vähän nk. näteistä pojista. Oon huomannut. Karskit karjut ei kiinnosta edes mun silmää. :)

        Ok.

        "Mä tykkään miehissä vähän nk. näteistä pojista. Oon huomannut. Karskit karjut ei kiinnosta edes mun silmää. :)"

        Niin se taitaa, että 30-vuotias ja jotain mies menettää tähteyden nuorten naisten silmissä. Elviskin ei ollut enää muotia reilusti yli 30-vuotiaana nuorten naisten kohdalla. Ulkonäkö ei enää 70-luvulla nuoriin naisiin. En kiistä etteikö niitä musiikkifaneja olisi ollut, mutta seksikkyys oli hävinnyt ylipainoisesta vuonna 1935 syntyneestä laulajasta. Itse miehenä olin omalla 20-luvullani Elvis Presley-fani, mutta se perustui musiikkiin eikä ulkonäköön. Vieläkin kuuntelen Elviksen musiikkia, mutta muistan lähinnä elokuvista alle 30-vuotiaan Elviksen eli vuodet 1955-1964. Se läski 40-vuotias lääkkeidenväärinkäyttäjä ei kiinnosta 70-luvun puolivälistä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, sitä teininä kattelee ikäisiään helpommin tai muutaman vuoden vanhempia. Harvemmin kovin paljon vanhempia. Samassa elämäntilanteessa olevat kiinnostaa jotenkin enemmän, kun jo kaikki kolunneet ja kokeneet.

        Morten oli ja on yhä naisten fanittama. Mä kyllä pidän kovasti Ricky Nelsoninkin ulkonäöstä. Edesmenneen. Ja Paul Walker edesmennyt oli naapurinpoikamainen. :)

        Ricky Nelson...

        https://youtu.be/An34dx5X-0I

        Paul Walker, jos joku ei tiedä kuka.

        https://youtu.be/npZwteI84Gk

        Mulla on ollu aina fiksaatio sinisiin silmiin, pitkiin ripsiin ja tummiin kulmakarvoihin, kaitakasvoihin. Pullaposket ei ole niin viehättänyt.


      • Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:

        "Mä tykkään miehissä vähän nk. näteistä pojista. Oon huomannut. Karskit karjut ei kiinnosta edes mun silmää. :)"

        Niin se taitaa, että 30-vuotias ja jotain mies menettää tähteyden nuorten naisten silmissä. Elviskin ei ollut enää muotia reilusti yli 30-vuotiaana nuorten naisten kohdalla. Ulkonäkö ei enää 70-luvulla nuoriin naisiin. En kiistä etteikö niitä musiikkifaneja olisi ollut, mutta seksikkyys oli hävinnyt ylipainoisesta vuonna 1935 syntyneestä laulajasta. Itse miehenä olin omalla 20-luvullani Elvis Presley-fani, mutta se perustui musiikkiin eikä ulkonäköön. Vieläkin kuuntelen Elviksen musiikkia, mutta muistan lähinnä elokuvista alle 30-vuotiaan Elviksen eli vuodet 1955-1964. Se läski 40-vuotias lääkkeidenväärinkäyttäjä ei kiinnosta 70-luvun puolivälistä.

        Riippuu naispuolisestakin, jotkut tykkää vanhemmista miehistä, kuten ystäväni. Hän on aina ollut vanhempien miesten perään.


    • Anonyymi

      55v, olin sairaalassa muutaman päivän, kahdella noin 30v hoitajalla oli hauskaa mun huonolla muistilla osaanko takaisin tupakki paikalta omaan huoneeseen,

    • Anonyymi

      50 v nainen on täysin loppuun käytetty ettei sellaisen kelpaa enää miehille. Ei danny kelpuuta 50 v naisia vaan 20 v nuoria käyttämättömiä naisia.

    • Anonyymi

      mene hampilääåkärille ja sitten näet asioita... jotain karamellien näåksiä näin ja mutta ne olivat hammastahna-juttuja *;D

    • Anonyymi

      Itse on ole vielä lähelläkään tuota. Äitini kuitenkin löysi uuden rakkauden yli kuusikymppisenä. Miksipä ei siis myös viisikymppinen löytäisi?

    • Aito rakkaus ei ole sellaista mikä perustuu vain ikään ja ulkonäköön tai siihen paljonko rahaa on pankkitilillä. Jos nämä seikat on vain päällimmäisenä, niin ei voi puhua aidosta rakkaudesta.

      Täällä Kaksnelosessa tuo ikäsyrjintä taitaa kukoistaa.

      • Tämä ei olekaan oikea elämä vaan S24.


      • Emberizi kirjoitti:

        Tämä ei olekaan oikea elämä vaan S24.

        Viikonloppuna minua yritti iskeä 25v nuorempi mies. Painotus sanalla yritti. 😆 Tuli keikalla taakse tanssiman, jossain kohta otti kiinni, laittoi kädet ympärille, alkoi varovasti halata. Pitkä komea poika sinänsä, mutta joku raja sentään… Tosin epäilen, että luuli minua vähän nuoremmaksi takaapäin… kun hiukset oli auki, tai sitten oli vain puumahuuman kaipeessa. Mistäs sitä tietää. 😳Kun käännyin ja totesin, että olet sä kyllä aika nuori, kertoi ikänsä. Omasta mielestä ei tainnut olla liian nuori. 🙃

        Eli siinä Välikselle ja muille saman sortin ikärasismia suoltavalle todellisuutta missä me kurpat elämme.


    • Rakkaus ei ole ikästä kiinni. Ehkä vanhempana rakkaus voi olla syvempää sikäli, ettei ulkoiset seikat enää ihan niin paljon paina eikä se mikä ammatti toisella on tai onko toinen syystä tai toisesta työtön tai sairaseläkkeellä, minkälainen sisustus toisen asunnossa on jne. Nuorempana ainakin joillain painaa enemmän ulkoiset seikat, pankkitilin saldo, ammatti yms. seikat. Mitä enemmän vuosia karttuu, sitä enemmän alkaa elämän pienet asiat painaa enemmän. Tavallinen arki, pienet yksityiskohdat luonnossa, asiat joilla on enemmän merkitystä. Myös terveys alkaa painottua enemmän sekä ihmisen siäsinen maailma.

      • Anonyymi

        Suurinpiirtein noin. Tässä iässä (50 ) sillä ei ole hevonkukun merkitystä mitä teet työksesi tai olet tekemättä. Samoiten 10 kiloa vyötäröllä ei ole katastrofi todellakaan, jos ihminen itse vaan pärjää ja viihtyy omissa nahoissaan. Ylipäätään fokus on enemmän korvienvälissä kuin missään muualla.

        -Palstahessu


    • Minä oo 52 vuotta, syksyllä 53 :) Eli syntynyt -69. Kyllä uskon, että tänäkin ikäisenä voi löytää uuden rakkauden. Itse "löysin" omani, nykyiseni, tosin jo 24 - vuotiaana, mutta edesmenneellä mummillani alkoi vasta 50 ikäisenä vilkas rakkauselämä. Hänestä tuli siis nuorena leski. Sen jälkeen hänellä oli neljä, viisi miesystävää. Ehkä enemmänkin, en oikein muista ja ehkei kaikkea meille sukulaisille kerrottu :). Hautaan hän saatteli heistä jokaisen, jonka tunsin, kun olivat vanhempia ja/tai huonokuntoisempia. Tai ei viimeistä, hän kun oli parikymmentä vuotta mummiani nuorempi :). En tiedä, oliko heidän suhde kuitenkin lähinnä platoninen (näin haluun ajatella;))

      • Anonyymi

        Miksi et sallisi mummille ykköseen ja kakkoseen hoonausta???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi et sallisi mummille ykköseen ja kakkoseen hoonausta???

        Vanhempien tai isovanhempien hoonaukset jättää mielummin kuvittelematta ja ajattelee asiat siten kuin helpommalta tuntuu🤔😬


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Vanhempien tai isovanhempien hoonaukset jättää mielummin kuvittelematta ja ajattelee asiat siten kuin helpommalta tuntuu🤔😬

        Samaa mieltä, ja haikarahan lapsetkin toi tilauksesta eikä mitään hoonauksia tarvittu. Ne alkoivat vasta oman sukupolven tultua siihen ikään 🤭


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Samaa mieltä, ja haikarahan lapsetkin toi tilauksesta eikä mitään hoonauksia tarvittu. Ne alkoivat vasta oman sukupolven tultua siihen ikään 🤭

        Näinpä se onneksi oli😉
        Jos ihan vakavasti puhutaan, niin päinvastoin kuin oma, uusi sukupolvi suorittaa "kaiken" nykyään netissä, seurustelut sun muut, jos siihen asti joskus päästään. Koronavuodet vielä lisänneet tätä. Kasvotusten ei oman ikäisiä välttämättä nähdä kuukausiin. Se on oikeasti vähän surullista.


      • Anonyymi

        Oletko ikuinen neitsyt?


    • Anonyymi

      Ihmetyttää vain kuinka naiset täällä suoli24 treffeilläkin yrittävät vain saada nuorempia miehiä. Ei tule onnistumaan kuin satunnaisiin seksisuhteisiin niin voisi poistaa sen etsitään vakisuhdetta soopan profiilistaan. Ei tarvisi meidän samanikäisten miesten tuhlata aikaa näihin.

    • No kyllä tuli täyteen hiljattain 44, joten biittä kymppiä kohtihan tässä vääjämättä mennään...eikä oo piru pakkia. 🤣

    • Anonyymi

      Joku kirjoitti hyvin, että nainen antaa vain puolet itsestään, on lapset ja 50 jo lapsenlapset. Aika vähän mies kiinnostaa enää, jos seksin kiinnostus alkaa naiselta hävitä.
      Yhdessä ei tarvitsisi koko ajan mennä, olisi hyvä myös osata vain olla yhdessä.
      M 50

    • 50 tulee naamalleni ensi vuonna.
      En epäile yhtään ettenkö voisi löytää itselleni kumppania vielä, mutta en myöskään erityisesti nyt haikaile sellaista, kyllä se sitten kolisee jos päin kävelee.

    • Anonyymi

      Ikä on vain numero ja rakkaus ei ole iästä kiinni 🤔

      - Sheena

    • Anonyymi

      sinkkuna tulee niin mukavuuden haluiseksi kaikki tuntuu ylimääräiseltä,

    • Juu, se on tullut täyteen ja toiveissa on kuitenkin. Ei vielä kirvestä kaivoon heitetty.

    • Oikestaan kun lukee näitä vastauksia, niin palstahan on varsinainen nitro-disco 😂

    • Anonyymi

      En ole koskaan elänyt päivääkään ilman rakkautta, enkä tule todennäköisesti koskaan elämäänkään.

      AV

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4966
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1975
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1523
    6. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1387
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1367
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe