Jo on hinnat nousseet kyseisessä kaupassa!! S-marketkin on jo halvempi samoilla tuotteilla.
no ei oo ylläri ku henkilökuntakin on naama allapäin eikä tervehdyksiä tule.
kittilän tokmanni
20
5474
Vastaukset
- Anonyymi
Joo sodankylässäki tokmanni on suoraansanoen ala-arvoinen hempuli kauppa. Palvelu on nolla,hinnat pilvissä ja väärää mainosta. Koskaan ei saa sitä mitä esm heidän mainoslehti tarjoaa. Sanovat ne menivät jo,ei sitä täälä oo.
- Anonyymi
samma på kittilä
- Anonyymi
Mutta on siellä hyvän näköisiä myyjiä töissä ! Se pinkki tukkainenkin pieni ,uuh mikä namu
- Anonyymi
Mistähän se johtunee,että just tokmannin kaupoissa on erikoisen huono palvelu? Ei se palvelu ole kyllä monessa muussakaan liikkeessä hyvää eipä sillä.
- Anonyymi
Missä on hyvä palvelu ja minkälaiset nämä valittajat ovat? Eikö koskaan mikään ole hyvä, kuitenkin uusi ajanmukainen kauppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä on hyvä palvelu ja minkälaiset nämä valittajat ovat? Eikö koskaan mikään ole hyvä, kuitenkin uusi ajanmukainen kauppa.
Ei asiakkaat yleensä tyhjästä valita.Näinhänse menee. Alkakaa sitten vaan palvella sillä se korjaantuu.
- Anonyymi
johtuukohan se siittä että kaikki on naisia koko myymälässä!! Taitaa olla mies vapaa liike.
- Anonyymi
Mitä ihmettä te siellä pohjoisessa puhutte? Kyllä täällä etelässä Tokmanni on halvimpia kauppoja ja ainakin meidän keskustassa olevan liikkeen henkilökunta on todella iloisella päällä.
Kannattaa myös miettiä että kaiku vastaa niin kuin huudetaan. Eli jos itse sanot "haista p..ka", turha odottaa mitään "Oikein hyvää huomenta" - vastausta.- Anonyymi
son heleppo etelästä huuella...
- Anonyymi
Maksaa se jätteiden kuljetuskin etelään miksei se maksaisi myös pohjoista kohti
- Anonyymi
kyllä vois muutaman neitosen vaihtoon pistää.
- Anonyymi
Ei kait venäkkoja
- Anonyymi
Jännä perustelu hintojen nousulle. Buhahaaaa
- Anonyymi
Niil on hyvä tyyli puhua keskenään ja kun menee sisälle kauppaan niin katsovat päästä varpaisiin ja naureskelevat toisilleen. Pari kertaa oon tän naisena kokenut, oon tullut etelästä ja poikennut Leville mennessä, taidan seuraavat reissut löytää kyllä muualtakin pesuaineet ym mökkeihin 😃 Tokmanni Kittilä 😆
- Anonyymi
Jaa, että naisena kokenut.
- Anonyymi
No en kyllä moittis Kittilän Tokmannia ollenkaan, niin ystävällistä ja auttavaista henkilökuntaa saa nykyään hakea.
Tavarat ja tuotteet on aina niin siististi esillä ja järjestyksessä sekä sesonkituotteet aina ensin esillä.
Olen käynyt kyllä useammassakin saman ketjun liikkeessä ja peittoaa mennen tullen ne kaikki!- Anonyymi
Elä kuule kehu, että olis halpa. Tänä aamuna pistäyin siellä ja meni likemmäs sata euroa!!! Halvemmalla olisin päässy, ko en olis rietha puljun ovia avannu.. Kyllä niin on jämpti..
- Anonyymi
samat sanat, ja autohon asti tuuaan, kyseli vielä myyjä josko tarvisin kotona apua niin hän tulee töitten jälkeen, ja tuli kanssa ja niin tulin minäkin heehheheheh.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä, siisti avarat käytävät ja neuvoa saa kun kysyy. Paikan löytäminen onkin hankalampaa ellei käytä navigaattoria ainakin ei paikkakuntalaiselle.
- Anonyymi
Itse ostan mieluummin paikallisilta yrityksiltä mikäli mahdollista...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252608Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581943Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup231906Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1161720Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua221335Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3031215- 601033
- 2581023
- 53950
- 146923