Timppa ja pissit

Anonyymi

Niin.
Tuli tuosta yksinjuopottelusta mieleen että kalja kusettaa vaikka olisi hinta-laatu -suhteeltaan suomen parhaalla rantatontilla sitä kittaamassa. Siitä tuli jotenkin mieleen palstan Timppa, kalja kun on halpaa mallia myös. Kyllä kesälomalla saa säästää jos tahtoo!

No jyvästä maltaaseen.
Sellaista kysyisin tällä kertaa, että kuinka väljehtynyt parisuhde on, jos viikoksi vuokrataan kiimapoksi ja parhaat kiimailut jää sinun (eli minun) ja silikonivaimon välisiksi?

Palstan sinkuille pelotteeksi: Älkää ikinä alkako keski-ikäiseksi pariskunnaksi!

-keinovaginamies-

16

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täh! Miten niin tuli mieleen Timppa? Vtu.. taidat olla kateellinen jumalaiselle minulle. Olenhan naisten suosiosa enemmän, kuin jännämiehet.

• Anonyymi

Pimppa ja tissit.. timppa ja pissit. Nääs.

• Eiköhän se ole normaalia, että nainen kaipaa seksiin vaihtelua. Mullekin lohkeisi, jos lähtisin Gdanskiin katselemaan jonkun kattopuutarhan istutuksia. Nuorempana sai seksiä helpommin.

• Anonyymi

Mitä oikein höpötät? Me emme
        Ole "nuorempia"

Olemme sen sijaan vankkumeita, oikeamilisiä vanhempia. Sekä Kaikesta kaiken tietävän.

• Anonyymi

Ok, boomer.

• Anonyymi

Ei tuohon voi todeta, kuin että olisit valinnut nuorena paremmin. Toisilla kiima vähenee, toisilla ei.

• Anonyymi

P.S. Ja tuosta syystä minä vetäisin palkokasvin syvälle (ja ehkä peruuttamattomasti) nenääni, jos mies hankkisi edes sen silikonisen varavaimon, muista virityksistä nyt puhumattakaan. Se olis kaikki minulta pois. Ei käy!

• Anonyymi

Kai kiimapoksiviikkoon kuului vaimonmielenmukaista viihdykettä konsertin tai elokuvan tms. muodossa, hyvää ruokaa ravintolassa tai sinun laittamaasi, hemmotteluhetkiä esim. hierontaa tuoksuöljyillä, sinä hierojana, muuta mukavaa yhdessä harrastettavaa?

• Anonyymi

Ai niin, toki timanttikorun lahjoitit?

• Kaikki suhteet väljehtyy.. ajan kanssa. Ja jos et nyt puutu siihen, niin sitä on luvassa jatkossakin.

Helvetti vieköön.. ota itseäsi niskasta kiinni ja puhu sen muorisi kanssa. Teillä oli ihan selvästi erilaiset odotukset loman suhteen..

Ja muista sanoa naisellesi, että pidät häntä edelleen haluttavimpana...

• Anonyymi

KUNNON kiimassa suuta ei tarvita ainakaan puhumiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

KUNNON kiimassa suuta ei tarvita ainakaan puhumiseen.

Kiima haihtuu ja sen sytyttämiseksi naiselle pitää puhua.

• Anonyymi

😁, lievää angstia aistittavissa. Viikon putki? Riittääkö se huuhtomaan pois elämän mittaisen vitutuksen...tai ainakin viikon

• Elämä janottaa ja kalja kusettaa, siinäpä ne kotimaiset luonnonlait

• Anonyymi

Timppa -kaljaa, Timppa -kaljaa. Lisää Timppa -kaljaa !

Viinamiehellä on jano just ny !

• Anonyymi

Ei kaljaa. Rusinakiljua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      315
      11449
    2. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      217
      4863
    3. Tänään olisn uskaltanut

Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny
      Ikävä
      11
      2568
    4. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      162
      1894
    5. Kirjoita jotain kivaa

ja positiivista ikäväsi kohteesta. 🫠
      Ikävä
      129
      1891
    6. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      11
      1247
    7. Tiistaina nähdään.

Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos
      Ikävä
      92
      1228
    8. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      241
      1146
    9. Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva

Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon
      Ikävä
      40
      1040
    10. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      84
      931
    Aihe