Timppa ja pissit

Anonyymi

Niin.
Tuli tuosta yksinjuopottelusta mieleen että kalja kusettaa vaikka olisi hinta-laatu -suhteeltaan suomen parhaalla rantatontilla sitä kittaamassa. Siitä tuli jotenkin mieleen palstan Timppa, kalja kun on halpaa mallia myös. Kyllä kesälomalla saa säästää jos tahtoo!

No jyvästä maltaaseen.
Sellaista kysyisin tällä kertaa, että kuinka väljehtynyt parisuhde on, jos viikoksi vuokrataan kiimapoksi ja parhaat kiimailut jää sinun (eli minun) ja silikonivaimon välisiksi?

Palstan sinkuille pelotteeksi: Älkää ikinä alkako keski-ikäiseksi pariskunnaksi!

-keinovaginamies-

16

76

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täh! Miten niin tuli mieleen Timppa? Vtu.. taidat olla kateellinen jumalaiselle minulle. Olenhan naisten suosiosa enemmän, kuin jännämiehet.

• Anonyymi

Pimppa ja tissit.. timppa ja pissit. Nääs.

• Eiköhän se ole normaalia, että nainen kaipaa seksiin vaihtelua. Mullekin lohkeisi, jos lähtisin Gdanskiin katselemaan jonkun kattopuutarhan istutuksia. Nuorempana sai seksiä helpommin.

• Anonyymi

Mitä oikein höpötät? Me emme
        Ole "nuorempia"

Olemme sen sijaan vankkumeita, oikeamilisiä vanhempia. Sekä Kaikesta kaiken tietävän.

• Anonyymi

Ok, boomer.

• Anonyymi

Ei tuohon voi todeta, kuin että olisit valinnut nuorena paremmin. Toisilla kiima vähenee, toisilla ei.

• Anonyymi

P.S. Ja tuosta syystä minä vetäisin palkokasvin syvälle (ja ehkä peruuttamattomasti) nenääni, jos mies hankkisi edes sen silikonisen varavaimon, muista virityksistä nyt puhumattakaan. Se olis kaikki minulta pois. Ei käy!

• Anonyymi

Kai kiimapoksiviikkoon kuului vaimonmielenmukaista viihdykettä konsertin tai elokuvan tms. muodossa, hyvää ruokaa ravintolassa tai sinun laittamaasi, hemmotteluhetkiä esim. hierontaa tuoksuöljyillä, sinä hierojana, muuta mukavaa yhdessä harrastettavaa?

• Anonyymi

Ai niin, toki timanttikorun lahjoitit?

• Kaikki suhteet väljehtyy.. ajan kanssa. Ja jos et nyt puutu siihen, niin sitä on luvassa jatkossakin.

Helvetti vieköön.. ota itseäsi niskasta kiinni ja puhu sen muorisi kanssa. Teillä oli ihan selvästi erilaiset odotukset loman suhteen..

Ja muista sanoa naisellesi, että pidät häntä edelleen haluttavimpana...

• Anonyymi

KUNNON kiimassa suuta ei tarvita ainakaan puhumiseen.

• Anonyymi kirjoitti:

KUNNON kiimassa suuta ei tarvita ainakaan puhumiseen.

Kiima haihtuu ja sen sytyttämiseksi naiselle pitää puhua.

• Anonyymi

😁, lievää angstia aistittavissa. Viikon putki? Riittääkö se huuhtomaan pois elämän mittaisen vitutuksen...tai ainakin viikon

• Elämä janottaa ja kalja kusettaa, siinäpä ne kotimaiset luonnonlait

• Anonyymi

Timppa -kaljaa, Timppa -kaljaa. Lisää Timppa -kaljaa !

Viinamiehellä on jano just ny !

• Anonyymi

Ei kaljaa. Rusinakiljua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      631
      2713
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      2140
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      420
      2113
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      79
      1799
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1739
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1560
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1322
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      22
      1207
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      23
      1130
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      58
      1048
    Aihe