Paasto luonnollisin ja paras tapa laihduttaa

Anonyymi

Olen ollut 440 kalorin paastolla nyt 2 päivää ja kokemukseni on vain hyviä.
1 ei nälkää,eikä ahmintahaluja
2 ei väsymystä
3 ei yhtään haluja syödä koko ajan ruokaa ja herkkuja
4 hyvät yöunet
5 aamuerektiot pelaa
6 nivelet ei kulu koska harrastaa vain kevyttä liikuntaa eli kävelyä
7 aivot pelaa kirkkaammin

Paasto ON ihmiselle luonnollisin tapa laihtua.Jos tätä syöntiasiaa ajattelee tarkemmin miten ihminen on syönyt kivikaudella.
Syöty on niin että silloin kun ruokaa on ollut paljon tarjolla on syöty paljon ja lihottu.Esim jos on saatu villisika se on syöty kerralla että se ei mene pilalle.
Sitten on tullut aikoja että saalista ei ole saatu on jouduttuu paastoamaan.
Kehossa oleva rasva on auttanut pysymään hengissä huonolla ravinnolla.
(ihminen säilyy hengissä ilman ravintoakin kehossa olevan rasvan ansiosta)

Näin ei ole syöty
5-6 kertaa päivässä on aamupala,lounas,iltapala,välipat yms

Bodareitten dietit on sellaisia että niissä halutaan vain pitää yllä lihasmassaa.
Ne ei ole tarkoitettu tavalliselle laihduttajalle.
Kun paastoaa proteenit on korkeintaan 12 grammaa päivässä ja bodareilla ne on 200-300 grammaa.

Itse paastoan hedelmillä ja juomana on kahvi ja kalorit päivässä' siis 440 kaloria .
Paastoan noin 2 viikkoa ja sitten jatkan normaalilla laihdutuksella 2000 kaloria päivässä.Punnitsen nyt vasta 2 den viikon kuluttua enkä joka aamu niinkuin tein ennen yleensä.
Laihtumisen tietää etukäteen syödyistä kaloreista joten liika punnitseminen on turhaa.
Paaston tarkoitus on laskea nopeasti painoa ja sillä on myös kehoa puhdistava vaikutus jota sanotaan autofagiaksi.Puhdistaa soluja.

Ennen paastoa herkuttelin nyt 3 viikkoa 3000-5500 kaloria päivässä ja lihoin 3 kiloa,ja nyt siis laihdutan ne läskit samantien pois.
Laihduttaminen entisellä tavalla olisi 3-4 kertaa hitaampaa joten valitsin nyt paaston.
Paastoilla vain pelotellaan ihmisiä.Sanotaan että lihaksetkin laihtuu mikä ei ole totta jos paastotaan vain 2 viikkoa.

Netin paastoamisohjeet ovat aivan perseestä joten kehittelin oman on nestepaastoja yms

Paasto.Terveyshyödyt
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk01280

9

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liikunta on vain niille jotka haluaa syödä paljon ja ehkäistä sillä lihomista.
      Kovalla liikunnalla pystyy estämään lihomista kuukaudessa 6 kiloa eikä 3 kiloa niinkuin olen aikaisemmin luullut.
      Lihomiseni 3 kg 15 päivän aikana tapahtui kun keskikalorit oli 3 150 kaloria päivässä
      Se tekee lihomista 6 kiloa kuukaudessa.

      Silloin kun pyöräilin 3 tuntia päivässä painoni pysyi samassa vaikka söin 3300 kaloria joka päivä.Ja kun lopetin pyöräilyn se pysyi kuukauden samassa kaloreilla 2800 vaikka en liikkunut yhtään.

      Pelkällä liikunnalla ei laihdu vaan laihtumiseen pitää syödä vähän vaikka liikkuukin.

      • Anonyymi

        Jatkan paastoa tavallisella ruualla mitä olen syönyt muutenkin koska sitä sattuu olemaan nyt kaapissa .Määrät pitää nyt olla vain 5 kertaa pienemmät.Nyt lounaalla vain 150 kaloria kun tavallisesti se on ollut 900 kaloria.
        Ainoastaan piirakat ja kakut joudun antamaan pois mitä olen syönyt kahvin kera


    • Anonyymi

      Minä join pari viikkoa kahvia.

      • Anonyymi

        Kahvia ei kannata juoda kuin 2 dl 2x päivässä koska se tekee liikaa käytettynä vain hermostunutta oloa.Se vähä ruoka mitä paaston aikana syö pitää olla terveellistä ruokaa.
        Se on aivan sama mitä kunhan se on terveellistä ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahvia ei kannata juoda kuin 2 dl 2x päivässä koska se tekee liikaa käytettynä vain hermostunutta oloa.Se vähä ruoka mitä paaston aikana syö pitää olla terveellistä ruokaa.
        Se on aivan sama mitä kunhan se on terveellistä ruokaa.

        Join paljon kahvia ja sitten vettä päälle.


    • Anonyymi

      "Paasto tarkoittaa syömättömyyttä, joka kestää tavallista pitempään, useimmiten päiviä tai viikkoja. Paastoa voidaan toteuttaa eri tavoilla.
      Paastosta ei ole osoitettu olevan fysiologista hyötyä terveydelle.
      ---
      Kun ihminen on syömättä, elimistö hyödyntää omia rasvavarastojaan. Maksa vapauttaa varastoimaansa glukoosia tasaisen verensokerin ylläpitämiseksi. Kun varastot ehtyvät, elimistö purkaa lihasproteiineja, joista voidaan muodostaa uutta glukoosia.
      Tämä johtaa siihen, että pitkän paaston aikana lihaskudos alkaa surkastua."

      • Anonyymi

        Paastota pystyy monellakin tavalla.Minulla paasto ei ole täydellistä syömättömyyttä kaloreita tulee noin 600 päivässä.Käytännössä syöminen on hyvin niukkaa.Nytkin lounas 13.00 vain 300 kaloria ja veuraavan kerran klo 18.00 2 kupillista kahvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paastota pystyy monellakin tavalla.Minulla paasto ei ole täydellistä syömättömyyttä kaloreita tulee noin 600 päivässä.Käytännössä syöminen on hyvin niukkaa.Nytkin lounas 13.00 vain 300 kaloria ja veuraavan kerran klo 18.00 2 kupillista kahvia.

        Nestepaastot on aivan perseestä.Sitä laihtuu kun syö tavallista ruokaa mutta vain vähän.
        Hiilihydraatit on ollut nyt vain 130 grammaa mikä riittää pitämään hyvin yllä veren sokeria.
        Silloin kun söin 5000 kaloria ne oli 800 grammaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nestepaastot on aivan perseestä.Sitä laihtuu kun syö tavallista ruokaa mutta vain vähän.
        Hiilihydraatit on ollut nyt vain 130 grammaa mikä riittää pitämään hyvin yllä veren sokeria.
        Silloin kun söin 5000 kaloria ne oli 800 grammaa

        Kaalikeiton voi jauhaa tehosekoittimella pulloon ja siitä voi sitten hörppiä pullosta kaalikeittoa. Se on nestedieetti.

        Helppo tapa, ei tarvitse lautasia ja lusakoita. Pullo kulkee hyvin mukana ja kaalikeiton joukkoon voi laittaa myös tuomat mausteet.

        Tuon kaalikeiton voi myös maustaa väkevällä viinalla. Jos haluaa, joukkoon voi lisätä myös laksatiivia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2240
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1751
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1606
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1382
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      293
      1237
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1109
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1063
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      948
    Aihe