Mitäs sinkuille kuuluu. Minä olin tänään treffeillä naisen kanssa joten en ole kauaa enää sinkku.
No mitäs sinkut?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kävisi treffeillä ja olet silti edelleen sinkku. Ei kuulosta lupaavalta.
- Anonyymi
Tarkoitat, että kävit äidin kanssa ruokakaupassa.
Treffit naisen kanssa on yhtä tuskallista kuin työpaikkahaastattelu.
- Anonyymi
Join juuri tärpättiviinaa ja nyt lähden naisiin. Saanti on varma näin elokuisena torstaina tärpättimiehen naisenkaatoon. Tiedä vaikka mitä sieltä naisen jalkovälistä sattuisi löytymään näin otollisena aikana. Toivottavasti löytyisi kikkeli sillä muutoin olisin juonnut liian vähän sipuliviinaa.
Olin päivän kuntsilla ja nyt ajattelin vetää tirsat.
- Anonyymi
Tunsitteko etukäteen toisenne?
- Anonyymi
Harkitsen eroa. Tosin en ole sinkku ollut kuin viimeksi 31 vuotta sitten.
Mikäs tässä, kuuntelen Kolmatta Naista ja istun pihalla auringonpaisteessa.. huomasin että tämä on se päivä, kun lentomurkut lähtevät pesästä.
- Anonyymi
Treffeillä käyvät yrittää hakea rakkautta toisesta ihmisestä joten on mahdollista että kumppani löytyy.
- Anonyymi
Ai, ai teitä viinamiehiä. Mitenkä ihmeessä naiset löytävät aina uuden ja uuden viinamiehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531595- 1741346
- 101285
- 691218
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841192- 161116
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti95908Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä56905- 347815