Mitäs sinkuille kuuluu. Minä olin tänään treffeillä naisen kanssa joten en ole kauaa enää sinkku.
No mitäs sinkut?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kävisi treffeillä ja olet silti edelleen sinkku. Ei kuulosta lupaavalta.
- Anonyymi
Tarkoitat, että kävit äidin kanssa ruokakaupassa.
Treffit naisen kanssa on yhtä tuskallista kuin työpaikkahaastattelu.
- Anonyymi
Join juuri tärpättiviinaa ja nyt lähden naisiin. Saanti on varma näin elokuisena torstaina tärpättimiehen naisenkaatoon. Tiedä vaikka mitä sieltä naisen jalkovälistä sattuisi löytymään näin otollisena aikana. Toivottavasti löytyisi kikkeli sillä muutoin olisin juonnut liian vähän sipuliviinaa.
Olin päivän kuntsilla ja nyt ajattelin vetää tirsat.
- Anonyymi
Tunsitteko etukäteen toisenne?
- Anonyymi
Harkitsen eroa. Tosin en ole sinkku ollut kuin viimeksi 31 vuotta sitten.
Mikäs tässä, kuuntelen Kolmatta Naista ja istun pihalla auringonpaisteessa.. huomasin että tämä on se päivä, kun lentomurkut lähtevät pesästä.
- Anonyymi
Treffeillä käyvät yrittää hakea rakkautta toisesta ihmisestä joten on mahdollista että kumppani löytyy.
- Anonyymi
Ai, ai teitä viinamiehiä. Mitenkä ihmeessä naiset löytävät aina uuden ja uuden viinamiehen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1186229Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631593992Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503325Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4762812Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2761823Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341486- 871416
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1631327Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141283