Minulla on exä, joka kiusaa ja häiriköi edelleen päivittäin. Häirikköviestejä ja -puheluita tulee edelleen päivittäin. Pahinta tässä on, että suhde on loppu jo vuosia sitten, ja olen tehnyt sen selväksi monella eri tavalla.
Joten, jos luet tätä, Valentina: EI KIINNOSTA ENÄÄ! LOPETA TERRORISOIMASTA MINUA!
Kiitos.
Ei kiinnosta enää, Valentina
Anonyymi
2
301
Vastaukset 2
- Anonyymi
Sano sille puhelimessa kun soittaa päivittäin. Muuten tuosta saa kuvitelmia että kuvitelet. Exän pystyy estämään myöskin.
- Anonyymi
Osaatko laittaa puhelimeesi ja some-yhteyksiisi hänet kieltoon?
Et avaa sen viestejä, et vastaa mihinkään, vain et huomioi sitä millään tavalla.
Kyllä se aikanaan lopettaa kun ei saa mitään vastakaikua sinulta. Siis ei yhtikäs mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7052800Mopomiitti!
Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss5161715Poliisi kiilasi mopoilijan
Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö3111383- 831364
- 58923
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E66802- 35715
- 37715
- 48704
- 46694