Onko teillä elämä?

Anonyymi

Niin onkos teillä elämä?

46

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Määrittele "elämä"

    • Anonyymi

      Elämä on nainen , lapsia ja kela tuki

      • Nainen, nope
        Lapsia, nope
        Kelan tuet, nope

        Ei, mulla ei siis ole elämää, hyvä tietää.


    • Anonyymi

      Ei ole niin sisältörikas, että tarttis kateelliseksi ruveta

    • Anonyymi

      Kysytkö hautausmaalta?

    • Anonyymi

      Jonkinlainen. Elävä koira on arvokkaampi kuin kuollut leijona.

    • Anonyymi

      Hyh hyh on sottaista! Sitä on elämäni, hyvin raskasta...

    • Anonyymi

      Tänään katsoin junassa nasta joka rapsutteli koiraansa, olen aivan varma siitä jos nainen rapsuttelisi miestään yhtä innokkaasti on olemassa mahdollisuus täydelliseen parisuhteeseen. Kysymys kuuluukin miksi nainen rapsuttaa sitä miten mies toivoisi häntä rapsuteltavan, koirahan ei tee oikeastaan mitään...

      AV

      • Anonyymi

        Koira tarvitsee naista. Mies ei tarvitse naista. Nainen voi luottaa koiran uskollisuuteen. Mieheen ei ole lupaa luottaa, tai olet sinisilmäinen typerys, jota ilkeästi pilkataan "ketään ei voi omistaa".


      • Anonyymi

        Millainen mies haluaa tulla rapsutetuksi? Mielenkiinnosta kyselen, kun ole sellaiseen vielä törmänny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen mies haluaa tulla rapsutetuksi? Mielenkiinnosta kyselen, kun ole sellaiseen vielä törmänny.

        Kyllä meillä mies tykkää! Hän nukkuu pää mun sylissä ja kuuntelee mielellään kun rapsutan hiuksista :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillä mies tykkää! Hän nukkuu pää mun sylissä ja kuuntelee mielellään kun rapsutan hiuksista :)

        Lisäks saan harjoitella hänellä intialaista päähierontaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä meillä mies tykkää! Hän nukkuu pää mun sylissä ja kuuntelee mielellään kun rapsutan hiuksista :)

        Kumpikaan omista eksistäni ei ole tykännyt, vaan suorastaan inhonnut. Ainoa millon silittely ollut ok, oli jos oli kipeenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumpikaan omista eksistäni ei ole tykännyt, vaan suorastaan inhonnut. Ainoa millon silittely ollut ok, oli jos oli kipeenä.

        Heillä jotain ongelmaa kosketuksessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heillä jotain ongelmaa kosketuksessa?

        Ei. Ihan tavallisia miehiä. Juten sanottu, niin en ole tavannut rapsuteltavaa miestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Ihan tavallisia miehiä. Juten sanottu, niin en ole tavannut rapsuteltavaa miestä.

        Hyvin outoa, ettet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Ihan tavallisia miehiä. Juten sanottu, niin en ole tavannut rapsuteltavaa miestä.

        Juu samaa mietin. Millanen mies haluaa rapsutuksia? Ikinä sellasta nähny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin outoa, ettet.

        Mä taas mietin, että tosi outo tollanen raosutettava mies. Aika harvinaisuuden oot löytäny. Meillä halata saa, hieroa saa (niin, että kabs tuntuu), pusuttaa saa, n.ssia saa, silittää tai rapsutella ei tosiaan. Jos pää on kipee, niin sit saa hieroa päätä, mut muuten no way.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas mietin, että tosi outo tollanen raosutettava mies. Aika harvinaisuuden oot löytäny. Meillä halata saa, hieroa saa (niin, että kabs tuntuu), pusuttaa saa, n.ssia saa, silittää tai rapsutella ei tosiaan. Jos pää on kipee, niin sit saa hieroa päätä, mut muuten no way.

        Teillä on sitten jossain kohdassa puute, mutta kukin tavallaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu samaa mietin. Millanen mies haluaa rapsutuksia? Ikinä sellasta nähny.

        Sellainen, joka haluaa saada unenpäästä kiinni :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen, joka haluaa saada unenpäästä kiinni :)

        Sen nimi on hipsutus.


      • Anonyymi

        Ööö. Vedin ehkä mutkia suoraksi.

        Tarkoititko että koira tuntee olonsa epämukavaksi ja nainen tarjoaa kosketusta rauhoittaakseen levottomuutta?

        Alusta on epämukava, pientä pahoinvointiakin tunnen, ympärillä liikaa virikkeitä, tekisi mieli tutkia muita ja tarkistaa tilannetta. Haluatko varmasti että istun tässä epäilyttävässä tilanteessa rauhallisesti tässä viu viu viu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen, joka haluaa saada unenpäästä kiinni :)

        Rapsutteluhan nimenomaan estää nukahtamasta todella tehokkaasti. Ihan mahdotonta nukahtaa sellaseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on sitten jossain kohdassa puute, mutta kukin tavallaan :)

        No sellanen puute on sitten melkein kaikilla miehillä. En oo mäkään ikinä tavannu rapsuteltavaa miestä. Vain sellasia, jotka valittaa jos nainen rapsuttelee tai silittelee. Sellasten kanssa oon jutellu paljon, joiden "parisuhteen suurin ongelma" on naisen liian lähelle tunkeminen ja hipsuttelu. Vastakkaista ongelmaa en oo kuullu ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ööö. Vedin ehkä mutkia suoraksi.

        Tarkoititko että koira tuntee olonsa epämukavaksi ja nainen tarjoaa kosketusta rauhoittaakseen levottomuutta?

        Alusta on epämukava, pientä pahoinvointiakin tunnen, ympärillä liikaa virikkeitä, tekisi mieli tutkia muita ja tarkistaa tilannetta. Haluatko varmasti että istun tässä epäilyttävässä tilanteessa rauhallisesti tässä viu viu viu?

        Jep, koiran rapsuttelemisesta ja silittelemisestä junassa tuli mullekin ekana mieleen rauhottelu. Oma koirani tulee aina ihan kiinni ja kerjää rapsutteluja, jos ollaan tilanteessa, jossa se on epävarma tai vähän ahdistaa. Normaalitilanteessa esim. kotona makoilee rauhassa omissa oloissan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen nimi on hipsutus.

        Hoysussasi se termi on. Tollasta kieltä käyttää lapset. Ei aikuiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rapsutteluhan nimenomaan estää nukahtamasta todella tehokkaasti. Ihan mahdotonta nukahtaa sellaseen.

        No eihän tämä sua vissiin koskekaan. Ihan toista henkilöä. Joten nuku vaan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sellanen puute on sitten melkein kaikilla miehillä. En oo mäkään ikinä tavannu rapsuteltavaa miestä. Vain sellasia, jotka valittaa jos nainen rapsuttelee tai silittelee. Sellasten kanssa oon jutellu paljon, joiden "parisuhteen suurin ongelma" on naisen liian lähelle tunkeminen ja hipsuttelu. Vastakkaista ongelmaa en oo kuullu ikinä.

        No se on siellä ongelma. Kuten sanoin, ei meidän suhteessa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, koiran rapsuttelemisesta ja silittelemisestä junassa tuli mullekin ekana mieleen rauhottelu. Oma koirani tulee aina ihan kiinni ja kerjää rapsutteluja, jos ollaan tilanteessa, jossa se on epävarma tai vähän ahdistaa. Normaalitilanteessa esim. kotona makoilee rauhassa omissa oloissan.

        Yök koirat. Niissä ole muuta kuin punkkeja. Ottaisi lähellekään.


    • Anonyymi

      Oishan se...

    • Joo solutasolla, älyllistä elämää, tuskin.

    • Anonyymi

      Pulssi tuntuu eli taitaa olla.

    • Anonyymi

      On. Haluatko ostaa? On hyvässä kunnossa ja vähän käytetty.

    • Anonyymi

      On, vaikka välttelen sitä niin paljon kuin mahdollista.

      • Anonyymi

        Paha tilanne. Kannattaako semmoista elämää elää, jota vältellä täytyy?


    • Anonyymi

      On mulla. Kohtalaisen raskas kaikkine kokemuksineen.
      Joskus oon miettinyt, että onko mun elämässä vielä joskus jotain onnellista ennenkuin kuolen.

      Toisaalta ajattelen, että elämä on lahja.
      Kaikki se mitä elämääni annettiin on tarkoitettu minulle.
      Vaikka en aina ymmärrä tai jaksa hyväksyä kaikkia raskaita elämänkokemuksia.

      🧸Levollista yötä

    • Anonyymi

      Kangolin hatut valmistetaan kamelinkarvasta.

    • Oikein hyvä elämä on.. kiitos kysymästä. Kuis itselläsi?

    • Anonyymi

      Elämä on hyvää kun saa tehdä itselle mieleistä työtä ja kun löytää oman ikäisen uuden kaverin. Yhteiset harrastukset ja tärkeää on se, että saman verran suunnilleen on elämänkokemusta takana, niin ymmärretään paremmin toisiamme, kun elämää on suunnilleen yhtä kauan koettuna.

      • Anonyymi

        Kaverin pitää olla sellainen jota haluaa halata. Sellaista on etsinnässä, nyt vielä nimetön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaverin pitää olla sellainen jota haluaa halata. Sellaista on etsinnässä, nyt vielä nimetön.

        Työ on raskas ruumiillinen

        Lepo tarpeen

        Tunnen eloa


    • On työ ja harrastukset. Siinäpä se sitten olikin.

      • Anonyymi

        Eipä tossa mitään elämän aineita ole!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tossa mitään elämän aineita ole!

        Niin siltä minustakin välillä tuntuu, ettei ole kuin hetkittäin. Kerropa missä sitten on?


    • Anonyymi

      Ilmeisesti ei koska minulle aina hoetaan että hanki elämä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      144
      2307
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      175
      1382
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1167
    4. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1098
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      168
      1067
    6. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      89
      1063
    7. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      96
      1005
    8. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      49
      937
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      920
    10. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      64
      837
    Aihe