12v ystävyyttä takana jos se sitä edes olikaan. Olen lainannut rahaa ja auttanut parhaani mukaan vaikka elän pienillä rahoilla.
Koskaan minua ei ole kutsuttu harrastus porukoihin mutta kuuntelijan rooliin kelpaan useasti päivässä tai rahaa antamaan.
Olen tyhmä tiedän sen itsekkin. Olen harjoitellu sanaa ei vuoden ajan ja kun sen sanoin tuli tuutin täydeltä. Olen itsekäs paska noin lyhyesti sanottuna. Silti sattuu ja miksi sattuu ? Onko ystävyys ostettuna arvokasta ja menettäminen todella sen arvoista että sanoin ei ?
Silti sattuu
2
146
Vastaukset
- Anonyymi
Ystäviä ei osteta rahalla.
Hyväksikäyttäjien joukkoa kylläkin. Niin kauan kuin tunkee rahaa toisen käpälään, se ei halua sinua menettää. Hyväksikäyttäjät haluavat ” uhreja” ystävikseen. Uhreja joilta voi jatkuvasti vain lypsää ja lypsää aikaa, huomiota ja taloudellista etua, esim. rahaa.
Kukaan ei pakota sinua uhriksi.
Sinun vain täytyy nähdä vaivaa etsiä ystäviä jotka arvostavat sinua ihmisenä, ystävänä.
Lattiamattoa ei kukaan arvosta, siihen vain pyyhitään jalat tai hypätään yli.
Missään ei vaadita että sinun täytyy olla lattiamatto.
Joten , vain lopeta kanssakäynti tuon tason ihmisten kanssa.- Anonyymi
Kiitos kaikessa karuudessaan sanasi ovat totta ja samalla sattuvat. Kukaan ei pakota mutta kiltteyteen tottuu ennenkuin sattuu ja lujaa mutta kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3405741- 765209
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484276- 523911
- 473609
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1553338Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky312875- 432259
- 492185