Rikkinäinen perhe

Anonyymi

Synnyin perheeseen joka meni ennen meidän lasten syntymistä mukaan herätysliikkeeseen. He aidosti rakastivat toisiaan ja oli ehkä liian innokkaita hankkia lapsia nopeasti. Minulla on isosisko joka on vanhin isoveli on minua 3 vuotta vanhempi. Minulla ei koskaan ollut omaa huonetta kävelin asuntoa ympäri ja minulle huudettiin jos kävin siskojen huoneissa, äiti oli epävakaa ja on sairastanut masennusta 30 vuotiaadta asti hän uhkaili väkivallalla, korotti ääntä vain sen takia että saisi lasten huomioa, äiti uhkaili jo avioerolla kun oltiin pienii mun sisko joutu joskus kantaa ja lohduttaa minua sen takia että äiti oli niin agresdiivinen. Kerran äiti pyysii iskää lyömään häntä reidelle kaikki mitä lähtee cain sen takia että hän pääsisi soittaa 112 isä löi äitiä ja äiti huusi ja itki kivuista. Minä järkytyin se poisti mun perusturvallisuuden tunnetta olin silloin 5. Iskä löi mun siskoja koska he menivät liian lähelle jokea minua hän löi koska menin kerran yksin kauppaan minne oli 800 metriä ja kerran koska leikin tulitikuilla saunan lattialla. Minulla alkoi jo paniikkihäiriö alaasteella en saanut happea luokassa ja pelkäsin kuolla, siihen isä antoi astmalääkettä mikä vain pahensi oireita. Ala asteella muistan kuinka vanhemmat riiteli kun olin mennyt nukkumaan ja huusin itku kurkussa että lopettakaa. Opettaja otti minua silmätikuksi ja kiusasi minua koko ala asteen. 12v sairastuin vakavaan ocd:hen mikä luultavasti on johtunut turvattomasta kodista missä vanhemmat ei tule toimeen. Iskä jätti mun toiveita ja tunteita usein huomioimatta kun olin pieni, nyt olen aikuinen ja en pärjää elämässä yksin ja olen edelleen juuttunu narsistisiin vanhempiin jotka ei voi muuttua. Tää on niin surullinen tarina en jaksa koko kurjaa avaa mutta tässä sitä ihmeen kaupalka vielä ollaan hengissä.

2

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tärkeintä että voisit ottaa etäisyyttä vanhempiisi jolloin pääsisit toipumaan näistä kamalista kokemuksista. Oletko hakenut apua terveydenhuollosta että voit aloittaa sitten itsenäisen elämän ja saada tukitoimet myös. Älä jää enää jumiutumaan yksin, hae apua itsellesi se on sinun oikeus ja velvollisuus. Voimia paljon!

    • Anonyymi

      Täällä yksi joka on vastaavasta selvinmyt. Seisoo omilla jaloillaan ja hengittää omaa elämää. Paljon rohkeutta ja rakkautta sinulle. Olet selviytyjä🤗❤❤❤

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe