MYRKKYÄ, JOKA TAPPAA IHMISIÄ
Olipa kerran kaunis tyttö, joka kyllästyi avioelämäänsä ja halusi murhata puolisonsa.
Eräänä aamuna hän juoksi äitinsä luo ja sanoi hänelle: "Äiti, olen kyllästynyt mieheeni, en voi enää tukea hänen hölynpölyään. Haluan tappaa hänet, mutta pelkään, että maan laki asettaa minut vastuuseen, voisitko auttaa minua äiti?"."
Äiti vastasi:
- Äiti vastasi: "Kyllä, tyttäreni, voin auttaa sinua, mutta siihen liittyy pieni tehtävä.
Tytär kysyi: "Mikä tehtävä? Olen halukas ja valmis ottamaan vastaan minkä tahansa tehtävän saadakseni hänet ulos".
Hyvä on, sanoi äiti,
1..Sinun on tehtävä rauha hänen kanssaan, jotta kukaan ei epäile sinua, kun hän on kuollut.
2.. Sinun on kaunistettava itseäsi, jotta näytät nuorelta ja houkuttelevalta hänen silmissään.
3.. Sinun on pidettävä hänestä hyvää huolta ja oltava hänelle hyvin mukava ja arvostava.
4.. Sinun on oltava kärsivällinen, rakastava ja vähemmän mustasukkainen, kuunneltava enemmän, oltava kunnioittavampi ja tottelevaisempi.
5. Käytä rahasi hänen vuokseen äläkä suutu, vaikka hän ei antaisi sinulle rahaa mihin tahansa.
6. Älkää korottako ääntänne vastaan, vaan rohkaiskaa rauhaa ja rakkautta, jotta teitä ei koskaan epäiltäisi, kun hänen on täytynyt kuolla.
Pystyttekö tekemään kaiken tämän?
Kysyi äiti.
Kyllä voin. Hän vastasi
Okei, sanoi äiti.
Ota tätä jauhetta ja kaada vähän hänen jokapäiväiseen ateriaansa, se tappaa hänet hitaasti.
30 päivän kuluttua nainen palasi äitinsä luo ja sanoi.
Äiti, minulla ei ole aikomustakaan tappaa miestäni uudelleen. Nyt olen alkanut rakastaa häntä, koska hän on muuttunut täysin, hän on nyt suloisempi aviomies kuin koskaan kuvittelin.
Mitä voin tehdä estääkseni myrkkyä tappamasta häntä?
Auttakaa minua äiti.
Hän rukoili surullisella äänellä.
Äiti vastasi;
Älä ole huolissasi, tyttäreni. Se, mitä annoin sinulle taannoin, oli vain kurkumajauhetta. Se ei koskaan tapa häntä.
Todellisuudessa sinä olit se myrkky, joka tappoi miehesi hitaasti jännityksellä ja kiihkottomuudella.
Vasta kun aloit rakastaa, kunnioittaa ja vaalia häntä, näit hänen muuttuvan mukavaksi ja suloiseksi aviomieheksi.
Miehet eivät oikeastaan ole pahoja, mutta tapamme suhtautua heihin määrää heidän reaktionsa ja tunteensa meitä kohtaan.
Naiset, jos vain pystytte osoittamaan miehellenne kunnioitusta, omistautumista, rakkautta, huolenpitoa ja sitoutumista, hän on 100-prosenttisesti tukenanne.
Huonokin avioliitto voi parantua, jos oma asenne puolisoon paranee
Anonyymi
1
63
Vastaukset
- Anonyymi
Sairas tarina. Kukaan mielenterveydeltään terve ja vakaa ei voisi ajatella toisen ihmisen myrkyttämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4836315Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2632317Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861978- 1241159
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 291077
- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60884Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel81834- 39764