Lyhyt mies jää ilman

Anonyymi

Puolisoa ja perhettä. Suomessa lyhyt mies ei ole minkään arvoinen.

41

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aha. Kuinka lyhyt se "lyhyt mies" sitten on? Tuunen useamman alle 170 senttisen miehen, jolla on perhe.

• Anonyymi

Samoin, isänikin oli 162 cm ja komea kuin mikä.

• Anonyymi

Ei oo kivaa lyhyenä miehenä. Ei kehtaa edes seuranhakuilmoa laittaa

• Anonyymi

188cm/90Kg

• Anonyymi

Mitä sä täällä sinkut foorumilla teet noilla mitoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä täällä sinkut foorumilla teet noilla mitoilla?

Hakee naista. Esimerkiksi minä ryntäisin karkuun. Pitkä lähes 100 kiloinen mies on minulle kauhistus.

• Anonyymi

Mitä siitä? Läskit tai vanhat naiset eivät kelpaa kenellekään. Miksi lyhyiden geeniesi pitäisi lisääntyä? Lapsesi kärsisivät lyhyydestä myös.

• Anonyymi

Ei pelkät geenit selitä pituutta. Vai miten esim. 170cm Eppu Salmisen pojasta Roopesta tuli 190cm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pelkät geenit selitä pituutta. Vai miten esim. 170cm Eppu Salmisen pojasta Roopesta tuli 190cm

Pitkä mies laski siemenensä saalaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehoitan tutustumaan genetiikan alkeisiin (vaikka yläkoulu tai lukio), niin on vähän helpompi ymmärtää asia,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No just joo. Ei se isän pituus tosiaan yksin tuota selitä. Genetiikan perusteet jäänyt oppimatta peruskoulussa.

t. minä 165 senttiä, mies 165 senttiä, poika 178 senttiä ja kasvaa vielä ... koeta keksiä miksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elokohan se Eppu pojan isä vai äidin aviomies?

• No kelpaiskos sille sellainen "pätkäsuhde"? 🤔

• Anonyymi

Vaihda ajattelutapaa.

- Sheena

• Anonyymi

Kaikki ei valitse kumppania ulkonäön perusteella. Jos on hyvä sydän ja homma toimii, unohtuu koko ulkonäkö.

• Anonyymi

Lyhyt mieskö ei voi olla komea? Monet paljon komeapia kuin pitkät honkkelit.

• Kaverini on 160 cm mies. Häntä hävettää ostaa vaatteita lastenosastolta.
      Ehkä kauppojen kannattaisi nimetä lastenosasto uudelleen.

Eipä heti tule mieleen korrektia nimeä.

• Anonyymi

Onko se sitten miehelle hävetyksen aihe. Enpä ole koskaan ajatellut. Olen naisena ostanut lukemattomia vaatteita lastenosastolta, eikä hävetä yhtään

• Anonyymi kirjoitti:

Onko se sitten miehelle hävetyksen aihe. Enpä ole koskaan ajatellut. Olen naisena ostanut lukemattomia vaatteita lastenosastolta, eikä hävetä yhtään

Kaverille se tuntuu olevan ongelma vuosikymmenestä toiseen ja nykyään hän on jo kuudenkymmenen.

• Anonyymi

Niin eli kaikkien lyhyiden miesten isät on käyneet vaan kiksauttaa jonkun pitkän miehen naisen paksuksi? Mistä niitä muuten sikiää.

• Anonyymi

Tunnen monta lyhyttä mistä, ovat ja pysyvät lyhyinä ja naimisissa. Osalla jotka muista nyt on myös monta lasta.

• Anonyymi

Tämäpä hassua. Minä en nimittäin tunne yhtään lyhyttä miestä jolla olisi perhettä. Yksin elelevät parhaansa mukaan.

• Anonyymi

Lyhyt lompakostaan.

• Anonyymi

Ei 160cm mies ole mies vaan hottentotti.
      Lapsista tulee kääpiöitä.

• Anonyymi

Eipähän tule kusipäitä niinkuin pitkistä.

• Anonyymi

Ja vajaaälyinen henkilö ei ole itseasiassa ihminen lainkaan, vaan muistuttaa enemmänkin apinaa. Ja sinunkaltaisten vajaaälyisten lapsista tulee vajakkeja ja vähämielisiä.

• Anonyymi

Osta vikailmoitus?

• Anonyymi

Mösjöökin oli kauheen pitkä, mutta ei sillä seksiäkään ollu matamin kanssa yhtään. Että moni ihmettelikin että miten niiden calle on pantu alkuun. Ja tosi vanhana se calle synty.

• Anonyymi

Höpöhöpö, tunnen monta lyhyttä miestä, joilla on aina ollut parisuhde ja nykyään myös perheet, jotta kyllä se muista asioista on kiinni. Jos keskittyy lyhyyteen ja ajattelee sen tekevän itsestään jotenkin huonomman, niin toki tämä epävarmuus saattaa heijastua ikävästi parisuhteen löytymiseen.

• Anonyymi

Juu, niin se heijastuukin. Minä (165 senttinen nainen) olen aika hitokseen kyllästynyt lyhyiden miesten pituusangstiin. Mä pidän lyhyistä miehistä ja haluaisin sellaisen itseni kanssa suht samanpituisen miehen. Vaan kun nuo miehet sitten tuppaavat angstaamaan sitä omaa pituuttansa suhteessa minuun. En saisi mm. käyttää korkoja lainkaan tai niiden korkeutta on yritetty rajoittaa. Naurettavimmillaan miehen on pitänyt aina kulkea hieman korkeammalla kuin minä esim. ylärinteen puolella. Ei tuollaista sekoilua kauaa jaksa katsella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, niin se heijastuukin. Minä (165 senttinen nainen) olen aika hitokseen kyllästynyt lyhyiden miesten pituusangstiin. Mä pidän lyhyistä miehistä ja haluaisin sellaisen itseni kanssa suht samanpituisen miehen. Vaan kun nuo miehet sitten tuppaavat angstaamaan sitä omaa pituuttansa suhteessa minuun. En saisi mm. käyttää korkoja lainkaan tai niiden korkeutta on yritetty rajoittaa. Naurettavimmillaan miehen on pitänyt aina kulkea hieman korkeammalla kuin minä esim. ylärinteen puolella. Ei tuollaista sekoilua kauaa jaksa katsella.

Juuripa tuo. Itse melko pitkänä naisena (173cm) en edes yritä lähestyä lyhyempiä miehiä, koska tunnun aina olevan liian pitkä heille. Olen tosin liian pitkä monelle hieman pidemmällekin miehelle. Liian pitkä kai naiseksi 😄 Mutta eipä se minua itseäni haittaa, onneksi on niitäkin miehiä, jotka näkevät minussa muutakin kuin sen, että korot jalassa olen yli 180cm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuripa tuo. Itse melko pitkänä naisena (173cm) en edes yritä lähestyä lyhyempiä miehiä, koska tunnun aina olevan liian pitkä heille. Olen tosin liian pitkä monelle hieman pidemmällekin miehelle. Liian pitkä kai naiseksi 😄 Mutta eipä se minua itseäni haittaa, onneksi on niitäkin miehiä, jotka näkevät minussa muutakin kuin sen, että korot jalassa olen yli 180cm.

Ja vaikka sitä tietää, että kyseessä on miehen angsti omasta pituudestaan, niin pidemmän päälle alkaa tuntua, että mies häpeääkin minua. Se alkaa ottaa oman mielialan päälle, kun toinen jetkuvasti puuttuu vaikka nyt kenkävalintaan ja puuttuu jopa siihen missä saan seisoa suhteessa häneen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja vaikka sitä tietää, että kyseessä on miehen angsti omasta pituudestaan, niin pidemmän päälle alkaa tuntua, että mies häpeääkin minua. Se alkaa ottaa oman mielialan päälle, kun toinen jetkuvasti puuttuu vaikka nyt kenkävalintaan ja puuttuu jopa siihen missä saan seisoa suhteessa häneen.

Joo sellaista en kyllä katselisi, että mies valittaisi koroistani tai saisi minut häpeämään pituuttani. Jollei miehen itsetunto kestä itseään pidempää naista tai ylipäätään pitkää naista, niin ei sellaisella suhteelle ole mitään mahdollisuuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sellaista en kyllä katselisi, että mies valittaisi koroistani tai saisi minut häpeämään pituuttani. Jollei miehen itsetunto kestä itseään pidempää naista tai ylipäätään pitkää naista, niin ei sellaisella suhteelle ole mitään mahdollisuuksia.

Eksäni, jonkan kanssa olin aika pitkään, on saman pituinen kuin minä (eli siis sen 165 senttiä). Hän tuntui kyllä olevan noin suurinpiirtein ok sen kanssa, että olemme samanpituisia. Kuitenkin aina, kun laitoin korkeammat korot jalkaani, hän vetäytyi julkisesti kulkiessamme kauemmaksi minusta. Hän jätti kävellessä ikäänkuin hajuraon välillemme, vaikka sitten esim. bussissa kyllä istui viereeni. En tiedä mikä se hänen ajatuksensa oli, kun en halunnut nostaa asiasta meteliä, mutta minusta se tuntui kuin hän olisi halunnut esittää, ettei hän ollut minun seurassani. Siitä todella tuli tunne, että hän häpesi minua.

Toinen sellainen paikka, jossa huomasin, ettei mies ollut aivan sinut oman pituutensa kanssa oli, kun yritin laittaa pääni hänen olkapäälleen. silloin hän alkoi aina pahoitella, että anteeksi kun hän on niin lyhyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eksäni, jonkan kanssa olin aika pitkään, on saman pituinen kuin minä (eli siis sen 165 senttiä). Hän tuntui kyllä olevan noin suurinpiirtein ok sen kanssa, että olemme samanpituisia. Kuitenkin aina, kun laitoin korkeammat korot jalkaani, hän vetäytyi julkisesti kulkiessamme kauemmaksi minusta. Hän jätti kävellessä ikäänkuin hajuraon välillemme, vaikka sitten esim. bussissa kyllä istui viereeni. En tiedä mikä se hänen ajatuksensa oli, kun en halunnut nostaa asiasta meteliä, mutta minusta se tuntui kuin hän olisi halunnut esittää, ettei hän ollut minun seurassani. Siitä todella tuli tunne, että hän häpesi minua.

Toinen sellainen paikka, jossa huomasin, ettei mies ollut aivan sinut oman pituutensa kanssa oli, kun yritin laittaa pääni hänen olkapäälleen. silloin hän alkoi aina pahoitella, että anteeksi kun hän on niin lyhyt.

Tuollaisesta tulee kyllä kurja olo, jos joutuu kokemaan olemaan vääränlainen. Ongelma oli miehen itsetunnossa, ei sinussa. Itsetunto-ongelmaa voi yhdessä yrittää työstää, mutta kyllä miehen itsensä on lopulta se työ tehtävä niin, että hän on sinut itsensä kanssa. Vasta tämän jälkeen hän pystyy hyväksymään kumppanin sellaisena kuin hän on.

Itselläni on aina ollut aika pitkiä miehiä, yli 180cm ja muutenkin ruumiinrakenteeltaan rotevamman sorttisia. En tiedä onko minulla jokin tietty mieltymys vai viehättyvätkö tietyn tyyliset miehet minusta, mutta ei minulla ajatuksena olisi mitään sitä vastaan, että mies olisi minua lyhyempi.

Kai tuo on asia, jolle on yhteiskunnassa niin vahvasti ehdollistuttu, että miehen on oltava se kookkaampi osapuoli. Minullakin on monta ystävää, joille miehen pituus on merkitsevän tärkeä ja he esim deittisovelluksissa rankkaavat kaikki lyhyet miehet heti kättelyssä pois. Aika älytöntä. Näin toimimalla saattaa rankata ulos sen kaikkein ihanimman tyypin.

• Anonyymi

Ei jää. Ihan jokainen tuntemani lyhyt mies, joka on halunnut parisuhteeseen, on pari suhteessa. Tunnen pari lyhyttä sinkkumiestä ja he ovat sinkkuja, koska eivät halua pariutua.

• Anonyymi

Olen aina saanut pakit lyhyiltä naisilta. Kerra nainen oikein huusi ettei 166 cm mies ole minkään arvoinen.

• Anonyymi

Älä yleistä. Itselläni lähi- ja kaveripiirissä kylläkin nämä avioituneet ovat nimenomaan lyhyitä miehiä, kyllä se luonne ja asenne ratkaisee kun nämä miehet ovat sellaisia hurmaavia huumori- ja herrasmiehiä eikä koostaan masentelevia isoegoisia ruikuttajia. Esim. Siskoni on aviomiestään n. 15cm pidempi. Kuka tahansa täysipäinen ymmärtää että jos tuo pituus on oikeasti ongelma jollekkin ja siitä pitää alkaa haukkumaan niin sellaiset kannattaa jättää ihan omaan vähäiseen arvoonsa eikä ottaa täysin itseensä.

• Anonyymi

Jos olet lyhyt mies, kokeile laittaa jalkaan korkokengät tai kengät joissa on paksut pohjat, niin sinusta voi tulla 7 cm korkeampi. Goottikengissä ja new rock -kengissä esimerkiksi usein on paksut pohjat.

• Anonyymi

No jos on oikein varakas niin
      Se auttaa

• Daniel Devito (s.1944) 147 cm
      Neil Sedaka (laulaja, säveltäjä, pianisti, syntynyt 1939) 165 cm
      Chaplin (1889-1977) 165 cm
      Buster Keaton (näyttelijä, 1895-1966) 165 cm
      Steve Marriott (bändien Small faces ja Humble pie laulaja, 1947-1991) 165 cm

Eikä naisia puuttunut noilta. Esim. Neil Sedaka ollut saman naisen kanssa yhdessä 1960-luvun alusta ja Daniel Devito kasarilta (tosin googlen mukaan muuttanut vaimonsa kanssa erilleen asumaan joskus 2000-luvulla). Chaplin oli naistenmies ja oli useamman kerran naimisissa ja jälkikasvuakin hänellä useita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      127
      6828
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      4234
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      52
      3406
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      3014
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      286
      2001
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1683
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      16
      1532
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1513
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      175
      1441
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1406
    Aihe