Nuorille tiedoks että jos onnistutte lukio-ikäisenä hyvän naisen löytämään niin..

Anonyymi

pitäkää siitä kiinni koska vanhempana tarjolla on vain ongelmajätettä.

22

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo, lukiolaistytöistä jäivät hyvät muistot. Käyttäytyivät fiksusti ja olivat selkeästi vaimoainesta.
      Amiksessa tytöt polttivat tupakkaa ja kiroilivat.

      • Anonyymi

        Lukiossa olikin sama teennäinen meininki kun kulissiavioliitoissa, ihan ekasta päivästä lähtien.

        En viihtynyt ja kyllä poltin silloin ja kiroilen vieläkin eikä ole mitään aikomusta lopettaa IKINÄ.


    • Anonyymi

      Niinpä onnittelenkin nyt ex-miestä. Jäi vain tupakoivat, kiroavat ja viinoittelevat naiset käteen :)

    • Onpa kiva tapa ajatella ikääntyvistä. :(

      • Anonyymi

        Me ollaan jo boomereita...sugarmommy ja daddy ikää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan jo boomereita...sugarmommy ja daddy ikää

        Silti yhä ihmisiä ja rakastettavia. Just tuossa aamulla totesin kumppanilleni, että tässä maassa ikääntyviä pidetäänän taakkana ja vanha ihminen on kuin roskaa. Asenteet on toisenlaiset täällä, kun vaikka eteläisemmässä euroopassa.

        Siellä vanhusta arvostetaan ja hänestä pidetään huolta.


    • Anonyymi

      Nuorella naisella on plastiset aivot ja hän mukautuu helposti parisuhteen vaatimuksiin. Keski-iässä pariutuminen on huomattavan paljon vaikeampaa.

    • Anonyymi

      Ap puhuu itsestään. Tiedoksi kaikille tämä😊

    • Anonyymi

      Näin olisi pitänyt tehdä, mutta kun ei vain osannut. Vaikka lukiosta en mitään tiedä. Olisko se ollut joku oppikoulu?
      Lestaattivanhemmat opettivat jo alle 3-vuotiaana pelkäämään muita ihmisiä. Tyttöjä varsinkin kun niilä oli se "rako". Vanhempana kyllä tiesi, mutta traumasta ei irti päässyt vuosikymmeniin. Ja sitten ei vain osannut. Niinpä kaikki menikin sitten pieleen ja Murphyn lain mukaan siten, mistä tuli eniten vahinkoa.
      Muutenkin kaikki elämässä tarvittava oppi jäi aikanaan saamatta. Ei sitä opetettu kouluissa eikä kotona. Kaikki piti oppia kantapään kautta. No joille kotona asioita opetettiin, ne ovat pärjänneet elämässään paljon paremmin. Vaikka ei minullakaan nyt hätää ole, tosin diabetes just löytyi, sydän temppuilee ja muisti pätkii. Se muistin pätkiminen muuten alkoi, kun olin viikon-pari alkavan Alzhemerpotilaan kanssa. Uskoakseni siinäkin on taustalla joku virus, bakteeri tai muu otus, vaikka sitä ei einakaan julkisesti myönnetä. Jossakin tiedelehdessä kyllä kerrottiin syynä olevan aivoihin päässeen klamydian. Tiedäpä häntä sitten...
      Tämä on jo ainakin kolmas muistamani elämä, joka meni pieleen. Neljäskin se saattaa olla, mutta siitä muistan vain sen ihan lopun ja senkin tosi huonosti.

      • Anonyymi

        Lukio tai oppikoulu. tiedä sitten kumpi pahempi. Tosi teoreettisia paikkoja. Poliitikot on olleet tietoisia asiasta vuosikymmeniä, mutta ovat olleet hampaattomia tälläisen vanhan vallan linnakkeen edessä.


    • Anonyymi

      Nuori nainen on helppo aivopestä ja manipuloida.

    • Anonyymi

      Vaikka naiset vanhenevat nopeammin kuin miehet, heillä pysyy alapää vetreänä. Kun kääntyy lähetyssaarnaaja-asennosta kuusysiin, niin nainen tuntuu nuoremmalta.

    • Anonyymi

      Näin on, liian hapokasta kolaolleille

    • Anonyymi

      Lukiossa naiset oli uskomattoman tylyjä. Piti tehdä paritöitä joku juttu niin naiset ei halunneet olla mun pari. Sit myöhemmin pyysivät minun apua opiskelussa, minä sanoin että opettele itse. Sit monet halus kyytiä koska minulla oli auto. Sanoin että kävelkää. Aloin olee tyly myös kaikille.

      • Anonyymi

        Mulle taas miehet olivat lukiossa "uskomattoman tylyjä". Kun mut laitettiin luokassa erään nörtin/"kiltin" (hän harrasti koiran kanssa agilityä, mikä ei taatusti ole rentun tai "jännäpojan" harrastus) pariksi, yksi toinen poika kysyi tältä nörtiltä "Mikset oo mennyt parisi viereen". No nörtti täräytti täysin välittämättä siitä että olin vieressä kuuloetäisyydellä: "No onpa "kaunis" pari!"

        Kirjautumaton palstalutka


    • Anonyymi

      Lukion ongelmana on, kun siellä ei opeteta käsitöitä, vaan pelkkää teoriaa. Mitä se semmonen seksi on, jota harrastetaan pelkästään teoriassa.

      • Anonyymi

        Se on sapioseksiä
        Tällä palstalla jopa yliopistotason ihmiset teorisoivat seksistä posket punaisina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sapioseksiä
        Tällä palstalla jopa yliopistotason ihmiset teorisoivat seksistä posket punaisina.

        Luuletko, että se seksi on jäänyt vain teorian tasolle, jos en halua ketä vaan tai millä aidoilla vaan? Tai tietoisesti valittu selibaatti eron jälkeen kadottaa aiemman kokemuksen?


      • Emberizi kirjoitti:

        Luuletko, että se seksi on jäänyt vain teorian tasolle, jos en halua ketä vaan tai millä aidoilla vaan? Tai tietoisesti valittu selibaatti eron jälkeen kadottaa aiemman kokemuksen?

        Aidoilla=ehdoilla

        Ilmeisesti pitkien parisuhteiden useiden tuhansien kokemus on hävinnyt kuin p Saharaan, ja olen uudestaan neitsyt aloittelija. 😁

        Tämän täytyy olla jonkun sapion johtopäätös… eihän se muuten voisi noin mennä. 🙃


    • Anonyymi

      Niissä jätteissä on lukion käyneitäkin viisaita...

    • Anonyymi

      Aloittaja ei näköjään tiedä, että ne lukiotytötkin vanhenevat.

    • Ku ei se parisuhde nyt vaan onnistu ja kestä ihan vaan sillä että "pidetään kiinni", kato ku sillä toisellakin on oma tahto ja omaki mieli voi muuttua, et vaikka alkaiskin lukioikäisenä seurustelemaan saattaa silti olla keski-ikäisenä sinkku

      Todellakin todellakin todellakin.. (jotenki tuli Ymmi-fiilis tosta alusta🤔)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      161
      2327
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      126
      1791
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1687
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      99
      1505
    5. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      227
      1349
    6. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1342
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      58
      1303
    8. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      212
      1257
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1151
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      252
      996
    Aihe