Sähkönjakelu saa keskeytyksiä
Verkoston huoltotöiden vuoksi
Ma 15.8.2022 klo 23:00 - Ti 16.8.2022 klo 05:00
Keskeytys aika vaihtelee 1-5 tuntia käyttöpaikoittain
Valitsimme keskeytyksestä aiheutuvaa haittaa.
Tornion Energia Oy
Tornion Energia
3
389
Vastaukset 3
- Anonyymi
Tornion Energia kusettaa!!!!
Olen kertonut mitä olen tehnyt kulutuksen vähentämiseksi ja milloin sekä kk kulutukset näkyy kaaviossa mutta eivät hyväksy vaan pitäisi epäillä mittareita ja maksella maksuja kun toteavat että toimivat oikein tämähän on mahdotonta todentaa kuukausien jälkeen mittailemalla ja tarpeetonta koska kaavio näyttää jo vastauksen mutta sitä ei myönnetä.
Liikaa peritty maksuja ....eikä ole hyvitystä tiedossa...kkv.fi myötäilee jne. - Anonyymi00003
Onko mulla mennyt joku uutisointi ohi, vai miten Tornion energian sähkönsiirron perusmaksu pomppasi vajaaseen 28€/kk normaalisulakkeiseen omakotitaloon? Tuohan on järjetön perusmaksun korotus verrattuna vuoteen 2025. Ihan jokasuunnalta lypsetään normaali bensa-auton ja sähköliittymän omistava omakotiasukas kuiviin nyt.
- Anonyymi00004
tornion ryöstöenergian siirtomaksut on suurempia kuin sähkömaksut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3911453- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37726Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri29674- 50642
- 44635
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht381607- 63543
- 88527
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474