Dopingia saattoi käyttää vapaasti eikä mitään ongelmia ollut. Itä-Saksa kahmi kolmanneksi eniten mitaleja ja Suomikin sai 3 kultaa ja yhteensä 8 mitalia. Ranska mm jäi taakse.
Nykyäänkin dopingia käytetään mutta aineet voi olla sellaisia etteivät näy testissä.
Rikkaat maat kuten Norja varmaan käyttää.
Mynchenin olympiakisat 1972
Anonyymi
2
262
Vastaukset
- Anonyymi
omalla vastuulla pitäisi antaa käyttää määrättyjä dopingaineita.
- Anonyymi
Vitamiineja ja määrättyjä lääkkeitä, muttei sitten muita, vääriä vitamiineja ja lääkkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr3443909- 1092354
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si241554- 961543
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451339Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!751278- 521165
- 471154
Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t461071IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika431022