Miten sitten tuli valittua?

Anonyymi

Tämä on varatuille! Jos sinulla oli jotain toiveita kumppanin suhteen, niin miten valintasi erosi toiveistasi? Mikä yllätti?

47

83

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No luulin valinneeni liikkuvaisen ja puheliaan liikunnallisen tyypin, joka touhuu kotonakin kaikenlaista. Mutta sohvapottu tuli valittua, eikä puhuminen ja touhuuminenkaan kotona enimmäkseen kiinnosta. :D

      Eipä muuta niin yllättävää.

      • Nämä puutteet kyllä välillä rehellisesti minua potuttaa. Mutta voisihan asiat olla huonomminkin. 🤷🏼‍♂️


      • Markkinoiko hän itseään tutustumisvaiheessa hieman yläkanttiin? 😄


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nämä puutteet kyllä välillä rehellisesti minua potuttaa. Mutta voisihan asiat olla huonomminkin. 🤷🏼‍♂️

        Sohvapottu mies potuttaa - rimmaa kuitenkin kivasti 👌


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Markkinoiko hän itseään tutustumisvaiheessa hieman yläkanttiin? 😄

        Varmasti kyllä. Oli niin innostunut asioista, joita kohtaan mielenkiinto lopahti kuiteskin kun suhde oli ilmeisesti varmalla pohjalla. :D

        Tiesi etten häivy herkästi. Vauvakin oli tulossa. Taitekohta tuli siinä muutoksin selväksi.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Sohvapottu mies potuttaa - rimmaa kuitenkin kivasti 👌

        Heh, joo. Hän on aina sohvalla. Kaiket päivät. Välillä sanon, että liiku edes sen verran, ettei tule tulppia. :)

        Joskus käsken lapsetkin pyytämään isiltä apua tahallaan, että saa isikin tehdä muutakin kun pelata pleikkaa ja istua 24/7 sohvalla.

        Joskus harvoin hän innostuu kyllä tekemään kotitöitäkin ja laittamaan jotain asiaa kuntoon. Mutta se tapahtuu tyyliin yllättäin. :D

        Niin harvinaista.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, joo. Hän on aina sohvalla. Kaiket päivät. Välillä sanon, että liiku edes sen verran, ettei tule tulppia. :)

        Joskus käsken lapsetkin pyytämään isiltä apua tahallaan, että saa isikin tehdä muutakin kun pelata pleikkaa ja istua 24/7 sohvalla.

        Joskus harvoin hän innostuu kyllä tekemään kotitöitäkin ja laittamaan jotain asiaa kuntoon. Mutta se tapahtuu tyyliin yllättäin. :D

        Niin harvinaista.

        No mutta mä teenkin sitten jatkuvasti, kun en palstaile. Sen muun ajan.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Heh, joo. Hän on aina sohvalla. Kaiket päivät. Välillä sanon, että liiku edes sen verran, ettei tule tulppia. :)

        Joskus käsken lapsetkin pyytämään isiltä apua tahallaan, että saa isikin tehdä muutakin kun pelata pleikkaa ja istua 24/7 sohvalla.

        Joskus harvoin hän innostuu kyllä tekemään kotitöitäkin ja laittamaan jotain asiaa kuntoon. Mutta se tapahtuu tyyliin yllättäin. :D

        Niin harvinaista.

        Piilota Pleikka ja kun mies savu korvista nousten kysyy missä se on, vastaat vastuullisena puolisona että piilossa omaksi parhaaksesi 😀 Tulisi ainakin hetkeksi eloa mieheen..


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Piilota Pleikka ja kun mies savu korvista nousten kysyy missä se on, vastaat vastuullisena puolisona että piilossa omaksi parhaaksesi 😀 Tulisi ainakin hetkeksi eloa mieheen..

        Hitsiläinen, sehän raivostuisi. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hitsiläinen, sehän raivostuisi. :D

        Pitäisköhän lisätä tuonne MUST listaan tuo, EI PELAA pleikkarilla! :D

        Lähinnä se jurppii, että joutuu itse venymään vähän kaikkeen silloin, kun toinen ei veny oikein mihinkään. Rasittavaa ja tylsääkin suoraan sanottuna.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pitäisköhän lisätä tuonne MUST listaan tuo, EI PELAA pleikkarilla! :D

        Lähinnä se jurppii, että joutuu itse venymään vähän kaikkeen silloin, kun toinen ei veny oikein mihinkään. Rasittavaa ja tylsääkin suoraan sanottuna.

        Oletko anopille kantelemista kokeillut? 😅


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Oletko anopille kantelemista kokeillut? 😅

        Joo, hänkin totee, sellanen se on aina ollut. 🤷🏼‍♀️

        Huijasi mut suhteeseen kanssaan puhumalla. 🙆🏼‍♂️


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, hänkin totee, sellanen se on aina ollut. 🤷🏼‍♀️

        Huijasi mut suhteeseen kanssaan puhumalla. 🙆🏼‍♂️

        Nähdään miten hyvillä puhelahjoilla voi päästä pitkälle 😄


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Nähdään miten hyvillä puhelahjoilla voi päästä pitkälle 😄

        Todellakin, hän on taitava puhumaan. Paitsi, että minua ei enää osaa puhua ympäri, kun tunnen jo että hän pyrkii aina puhumaan asiat omaksi edukseen, aina.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Todellakin, hän on taitava puhumaan. Paitsi, että minua ei enää osaa puhua ympäri, kun tunnen jo että hän pyrkii aina puhumaan asiat omaksi edukseen, aina.

        Vaikka tekisi minkä emämokan, niin koskaan se ei ollut moka vaan vahinko. Tai johtui jostain muusta, kuin hänestä itsestään.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vaikka tekisi minkä emämokan, niin koskaan se ei ollut moka vaan vahinko. Tai johtui jostain muusta, kuin hänestä itsestään.

        Eli olet suhteessa Speden selitystoimisto Kekki - Förklaringsbyrå Kekken kanssa. No kaipa hänessä hyvääkin on kun et ole alpakkalusikoita laittanut jakoon.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vaikka tekisi minkä emämokan, niin koskaan se ei ollut moka vaan vahinko. Tai johtui jostain muusta, kuin hänestä itsestään.

        Eikö sille pleikalle voi myös käydä ”vahinko?” 🤓


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Eli olet suhteessa Speden selitystoimisto Kekki - Förklaringsbyrå Kekken kanssa. No kaipa hänessä hyvääkin on kun et ole alpakkalusikoita laittanut jakoon.

        Kyllä juuri sellainen. :)

        Joo, plussaa on tasainen arki, kantaa vastuunsa kuitenkin edes taloudellisesti ja on huolehtinut meille kodin missä kaikilla on tilaa elää. Ja huolehtii lapsistaan hyvin, minustakin ottaa koppia, jos terveys pettää eikä hylkää yksinään. Tuota piirrettä arvostan suuresti, kun olen tavannut vain hylkääjiä ja selkänsä kääntäjiä ihmissuhteissani.

        Kuka vierelles jää kun on vaikeaa? Siitä tunnet sä aidon ystävän.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Eikö sille pleikalle voi myös käydä ”vahinko?” 🤓

        On niin sikakallis, että tulee 600 euron lasku mulle. :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        On niin sikakallis, että tulee 600 euron lasku mulle. :D

        Kävin tuossa pesemässä talon toisen sivun ikkunat ulkoa. Odottelen ilta-aurinkoa, joka siirtyy toiselle puolelle, niin pääsen pesemään varjopuolenkin ikkunat ja talonpäädyistä.

        Moppasin vielä lattiat ja nyt on hiki! Kylpytynnyri ja viileä vesi siinä tekis nyt nannaa. Harmi kun ei ole. :(

        No mutta kana on uunissa, kohta keitän riisit ja teen salaatin. Sitten voikin mennä ruokalevolle ulos riippumattoon kylmän juoman kanssa ja torkahtaa hetkeksi.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kävin tuossa pesemässä talon toisen sivun ikkunat ulkoa. Odottelen ilta-aurinkoa, joka siirtyy toiselle puolelle, niin pääsen pesemään varjopuolenkin ikkunat ja talonpäädyistä.

        Moppasin vielä lattiat ja nyt on hiki! Kylpytynnyri ja viileä vesi siinä tekis nyt nannaa. Harmi kun ei ole. :(

        No mutta kana on uunissa, kohta keitän riisit ja teen salaatin. Sitten voikin mennä ruokalevolle ulos riippumattoon kylmän juoman kanssa ja torkahtaa hetkeksi.

        Kaikkea ehtii kun ei ole pleikka-addikti..


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kaikkea ehtii kun ei ole pleikka-addikti..

        Niinpä ja kun tekee silloin, kun ei ole palsta addiktina palstalla. :D

        Yöllä sentään maltan nukkua. Silloin en tee muuta kun nukun. Paitsi jos lapset sairastaa tai itse. Nytkin on flunssa, mutta kurkkukipua ja vilutusta jos ei mieti, niin ihan jees olo.


    • Anonyymi

      Niin, no jokaisesta valinnasta on tullut opittua millä on oikeasti mulle väliä. En mä tiedä onko kertaakaan tullut mitään todella suuresti yllättävä. Eniten on ehkä yllättänyt se miten paljon tietyillä asioilla on mulle itselleni pitkässä juoksussa väliä.

    • Odotin humanistityttöä ja sain höpsön kauppaopistolaisen, shoppailulinjalta
      Nykyään hän on enemmän kultturelli kuin minä ja minä olen oppinut lukemaan hintalappuja oikein.
      Juuri saatiin uudet lamput, toinen maksoi vain 50%, toinen oli vähän kalliimpi, 30%.

    • Anonyymi

      Tein yllättävän konservatiivisen valinnan. En olisi ikinä uskonut, että viimeiseksi (ainakin toivon mukaan) valikoitui näin järkevän ja tasaisen luonteen omaava mies, ja kuinka paljon tulen juuri näitä piirteitä arvostamaan. Itse olen yllätyksiä täynnä. Ehkä täydennämme toisiamme. Sain kyllä myös aika sohvaperunan..

    • Anonyymi

      Seksin määrä vuosien saatossa on hiipunut enemmän kuin mitä toiveissa oli.
      Muistan yhä kuin eilisen päivän sen kerran kun muori tyrmäsi ehdotelmani ensimmäisen kerran - mikä järkytys!

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Niin olen huomannut että se ihminen jonka kanssa menin yhteen on hävinnyt. Tilalla on joku ihan vieraalta tuntuva henkilö. Välillä tulee häivähdys siitä ihmisestä johon tutustuin mutta aika harvoin.

      • Ihmiset muuttuu. Ja mikä monesti vielä, niin vuodessa parissa ihminen joka on esittänyt mukavempaa kun onkaan väsyy esittämiseen ja todellinen minä tulee esiin. Joka voi olla hyvinkin erilainen, kun mihin tykästyit.

        Jotkut on ihan feikkejä alussa. Lopussa peestä itsenään.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ihmiset muuttuu. Ja mikä monesti vielä, niin vuodessa parissa ihminen joka on esittänyt mukavempaa kun onkaan väsyy esittämiseen ja todellinen minä tulee esiin. Joka voi olla hyvinkin erilainen, kun mihin tykästyit.

        Jotkut on ihan feikkejä alussa. Lopussa peestä itsenään.

        Parempi olla vaan aidon epämukava ittensä alusta asti, niin ei tartte yllättyä. :)


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Parempi olla vaan aidon epämukava ittensä alusta asti, niin ei tartte yllättyä. :)

        Näen samoin, ja toivoin kumppaniehdokkaalta samaa. Kun kumpikin voi olla aito oma itsensä, yhteen sopivuuden ja sen reunaehdot näkee paremmin.

        Oma exex meni aikanaan jälkeeni venäläisen kanssa naimisiin (jo eronnut siitäkin). Hieman nauroin sisäänpäin kun kertoi missä kaikkissa kulttuuririennoissa olivat olleetja puheista päätellen oli myös selvitellyt taiteen taustoja etukäteen miellyttääkseen (9.5v perusteella tiesin ettei taide kunnosta yhtään, kieltäytyi johdonmukaisesti kulttuurista). Tai lähetti kuvia firmansa liisatusta mersusta ja uudesta okt (jossa ainoa oma raha oli minun puoliskossa, hänellä omaisuus oli lainaa takaustani vasten). Valinta oli hänen, eikä mielenkiintoni riittänyt aikuisen kasvattamiseen.

        Yhdelle ystävälleni ex mies kertoi alussa perhelähtöisistä arvoista, miten miehen pitää auttaa kotona ja miten haluaa olla epäitsekäs ja antaa muille. Totuus oli aiemmassa elämässä täysin vastakohta! Ja myös tuossa suhteessa alun jälkeen. Uskon kyllä, että tuossa suhteessa mies ei tietoisesti valehdellut, mutta halusi vaan olla ihan jotain muuta kuin mitä oli ollut ekan ~ 50v, eikä ihminen muutu noin vain.

        Itse en kyllä näe miksi alussa pitää esittää jotain? Ei se johda kuin pettymykseen 1-3v kohdalla, kun teatteria ei enää jaksa pitää. Jos on pakko saada vain joku, kuka tahansa hetkeksi, tuon ymmärtää, mutta toimivan ja kestävän suhteen lähtökohdista teatteri ei toimi.


      • Emberizi kirjoitti:

        Näen samoin, ja toivoin kumppaniehdokkaalta samaa. Kun kumpikin voi olla aito oma itsensä, yhteen sopivuuden ja sen reunaehdot näkee paremmin.

        Oma exex meni aikanaan jälkeeni venäläisen kanssa naimisiin (jo eronnut siitäkin). Hieman nauroin sisäänpäin kun kertoi missä kaikkissa kulttuuririennoissa olivat olleetja puheista päätellen oli myös selvitellyt taiteen taustoja etukäteen miellyttääkseen (9.5v perusteella tiesin ettei taide kunnosta yhtään, kieltäytyi johdonmukaisesti kulttuurista). Tai lähetti kuvia firmansa liisatusta mersusta ja uudesta okt (jossa ainoa oma raha oli minun puoliskossa, hänellä omaisuus oli lainaa takaustani vasten). Valinta oli hänen, eikä mielenkiintoni riittänyt aikuisen kasvattamiseen.

        Yhdelle ystävälleni ex mies kertoi alussa perhelähtöisistä arvoista, miten miehen pitää auttaa kotona ja miten haluaa olla epäitsekäs ja antaa muille. Totuus oli aiemmassa elämässä täysin vastakohta! Ja myös tuossa suhteessa alun jälkeen. Uskon kyllä, että tuossa suhteessa mies ei tietoisesti valehdellut, mutta halusi vaan olla ihan jotain muuta kuin mitä oli ollut ekan ~ 50v, eikä ihminen muutu noin vain.

        Itse en kyllä näe miksi alussa pitää esittää jotain? Ei se johda kuin pettymykseen 1-3v kohdalla, kun teatteria ei enää jaksa pitää. Jos on pakko saada vain joku, kuka tahansa hetkeksi, tuon ymmärtää, mutta toimivan ja kestävän suhteen lähtökohdista teatteri ei toimi.

        Jopas on miehet kuvion kehittäneet itselleen. Sitä muille näyttämistä ja elämistähän tuo on.

        Ei aitoa itseä, mikä on hirveätä itseväkivaltaakin jossain määrin, kun vuosiakin esittää ihan muuta mitä oikeasti on.

        Siinä ei ole järjen häivää, että teeskentelee. Ymmärrän alussa kaikkien olevan hieman hienotunteisia ja kohteliaita, pikkusen punnitsee sanojaan kun ei toista tunne vielä. Mutta sittenkin hyvin pian kannattaa minusta pyrkiä linjalle ollaan aidot itsemme toisiamme kohtaan. Se on reiluinta ja kuten sanoit, reunaehdot tulee pian selviksi. 👍

        Itse esimerkiksi sanon rehellisesti mielipiteeni, vaikka seurassani olisi 50 erimielistä kanssani. En viitsi esittää edes toisen mieliksi, sitökin olen kyllä ehtinyt tehdä viosikausia kunnes uskalsin olla minä.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Näen samoin, ja toivoin kumppaniehdokkaalta samaa. Kun kumpikin voi olla aito oma itsensä, yhteen sopivuuden ja sen reunaehdot näkee paremmin.

        Oma exex meni aikanaan jälkeeni venäläisen kanssa naimisiin (jo eronnut siitäkin). Hieman nauroin sisäänpäin kun kertoi missä kaikkissa kulttuuririennoissa olivat olleetja puheista päätellen oli myös selvitellyt taiteen taustoja etukäteen miellyttääkseen (9.5v perusteella tiesin ettei taide kunnosta yhtään, kieltäytyi johdonmukaisesti kulttuurista). Tai lähetti kuvia firmansa liisatusta mersusta ja uudesta okt (jossa ainoa oma raha oli minun puoliskossa, hänellä omaisuus oli lainaa takaustani vasten). Valinta oli hänen, eikä mielenkiintoni riittänyt aikuisen kasvattamiseen.

        Yhdelle ystävälleni ex mies kertoi alussa perhelähtöisistä arvoista, miten miehen pitää auttaa kotona ja miten haluaa olla epäitsekäs ja antaa muille. Totuus oli aiemmassa elämässä täysin vastakohta! Ja myös tuossa suhteessa alun jälkeen. Uskon kyllä, että tuossa suhteessa mies ei tietoisesti valehdellut, mutta halusi vaan olla ihan jotain muuta kuin mitä oli ollut ekan ~ 50v, eikä ihminen muutu noin vain.

        Itse en kyllä näe miksi alussa pitää esittää jotain? Ei se johda kuin pettymykseen 1-3v kohdalla, kun teatteria ei enää jaksa pitää. Jos on pakko saada vain joku, kuka tahansa hetkeksi, tuon ymmärtää, mutta toimivan ja kestävän suhteen lähtökohdista teatteri ei toimi.

        "Et ymmärtänyt alustusta." :)

        Tämä on varatuille!

        Hus hus.. Itsekin hätistelet ihmisiä aina pois ketjuistasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Et ymmärtänyt alustusta." :)

        Tämä on varatuille!

        Hus hus.. Itsekin hätistelet ihmisiä aina pois ketjuistasi.

        Nyt en ymmärrä yhtään. En kyllä häädä ihmisiä, sen sijaan joskus olen sanonut ’en halua tai ei kiinnosta’-vastaajille, ettei tarvitse osallistua, JOS ei kerran halua. Turha tyhjänpäiväinen. valittaminen, kun on kerran valinnan vapaus osallistua, on tyhmää käytöstä.

        Ketju on kyllä kaikille kirjoittajalle siviilisäädystä huolimatta, joita aihe puhuttaa! Siitä olen varma, koska olen ap.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ihmiset muuttuu. Ja mikä monesti vielä, niin vuodessa parissa ihminen joka on esittänyt mukavempaa kun onkaan väsyy esittämiseen ja todellinen minä tulee esiin. Joka voi olla hyvinkin erilainen, kun mihin tykästyit.

        Jotkut on ihan feikkejä alussa. Lopussa peestä itsenään.

        Tai sitten tässä on käynyt niin että minä olen herännyt siihen käytökseen. Ollut sokea. Ennen vain hyväksynyt sen. Ajatellut että tää on normaalia. Lopulta ymmärtänyt ettei munkaa tarvitse kaikkea kestää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten tässä on käynyt niin että minä olen herännyt siihen käytökseen. Ollut sokea. Ennen vain hyväksynyt sen. Ajatellut että tää on normaalia. Lopulta ymmärtänyt ettei munkaa tarvitse kaikkea kestää.

        Sekin on mahdollista kyllä.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Nyt en ymmärrä yhtään. En kyllä häädä ihmisiä, sen sijaan joskus olen sanonut ’en halua tai ei kiinnosta’-vastaajille, ettei tarvitse osallistua, JOS ei kerran halua. Turha tyhjänpäiväinen. valittaminen, kun on kerran valinnan vapaus osallistua, on tyhmää käytöstä.

        Ketju on kyllä kaikille kirjoittajalle siviilisäädystä huolimatta, joita aihe puhuttaa! Siitä olen varma, koska olen ap.

        No voi vittu!

        Uskomaton vale!

        Minä pistin tämän ketjun, koska hätistelit minut pois muualta juuri tämän asian tiimoilta.

        Ei ikinä pystyisi kysymään mitään yhdellä lauseella.

        Mitä sitten itse tulet itse tänne höpisemään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi vittu!

        Uskomaton vale!

        Minä pistin tämän ketjun, koska hätistelit minut pois muualta juuri tämän asian tiimoilta.

        Ei ikinä pystyisi kysymään mitään yhdellä lauseella.

        Mitä sitten itse tulet itse tänne höpisemään?

        Anteeksi, aihe oli niin sama ja kun vastaat minulle (minkä takia sekoilin). Nyt ymmärrän vastauksesi.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Anteeksi, aihe oli niin sama ja kun vastaat minulle (minkä takia sekoilin). Nyt ymmärrän vastauksesi.

        No höh.. Anteeksi sinullekin. Olin turhaan epäystävällinen.


    • Anonyymi

      Toiveissa oli mies, joka olisi jo kasvanut ulos rimpsalla juoksemisesta, ja olisi tasapainossa itsensä kanssa. Mukava ulkonäkö ja musta huumorintaju laskettiin plussaksi.

      Se meni enemmän niin että mies valitsi minut, sillä ajattelin että en olisi riittävän hyvä kumppaniehdokas hänelle. Erittäin kivannäköinen, älykäs ja herttainen mies.

      Eniten yllätti se miten luontevaa yhteiselo on. Juuri mistään ei tarvitse torailla. Pelaamme hyvin yhteen lähes kaikilla parisuhteen osa-alueilla.

      • Anonyymi

        Ihanaa kuulla että tuollaistakin on!


      • 👍👍👍


    • Anonyymi

      Valitsin ihan luonteen perusteella miehen. Tapailin eri miehiä mutta jotkut oli ilkeitä, ei ottanut huomioon edes pienissä asioissa. Humalassa miehen luonteet oli ikävän sävyisiä. Sitten tapasin kerran yhden miehen jonka tunsin koulusta. Mies oli sellainen hiljainen ja kiltti. Juttelin miehen kanssa baarissaa monta tuntia eikä miehen luonne ollut muuttunut miksikään 15 vuodessa. Ajattelin että tuossa on minun mies. Ja niin monien tapaamisten jälkeen siitä tuli minun mies. Mieheni ei ole kaikkein puheliain aina mutta on vapaa persoona luonteeltaan eikä minun tarvii pelätä että se suuttuu kuten eks mieheni.

    • Anonyymi

      kurkkaa cerhojen takaa jooh, kun jotrin ukeaqinalaisia niin its3w joku klN-IHMINWN.... KUEKK CWEJOJWN JOTAIN KAUNOTARTA UKRAINASTA...

    • Anonyymi

      fEMINISTI O9N AINA rASISTI... JUSTIIN JOO... joku kkk-ihminen ei ole rasisvan on deraatti, itse4... hmhs en halua kertoa juttuja.

      Fministi?Rwsisti _D

    • Anonyymi

      Toiveet on niille jotka etsii täydellistä mutta eivät koskaan löydä sellaista. Kaikissa on vikoja ja pitää hyväksyä kumppanin viat. Mukava kiltti luonne oli minulle tärkein luonne. Ei suutu eikä ole väkivaltainen eikä narsisti. Oppirahojen jälkeen löysinkin hyvän miehen. Kyllä minä lähden äkkiä suhteesta jos mies kohtelee huonosti. Humalassa miehen luonne paljastuu helpoiten mutta onnistuin löytämään miehen joka on turvallinen.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. 44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe