Jotka tuleekin palstalle näihin aikoihin palstailemaan yöksi. Palstan päivävuorolaiset menee kohta nukkumaan.
Keitä on palstan yövuorolaiset
33
66
Vastaukset
- Anonyymi
Aamu- ja päivävuorolla on vielä 2-3 tuntia tehokasta palstailuaikaa jäljellä
- Anonyymi
Nukun päivätyön jälkeen päikkärit, jotta voisin olla linjoilla prime time aikaan.
21:30-23:30. - Anonyymi
Yöllä MT-ongelmaiset nousevat haudoistaan. Parempi laittaa kone kiinni viimeistään keskiyöllä.
- Anonyymi
😝👻
Et tiedä mitään yöstä..
- Anonyymi
Vuoro alkaa klo 23. Paikalla ollaan jo.
- Anonyymi
Joo tulin kans just!
- Anonyymi
Me ollaan sankareita kaikki kun tarkkaan näppistä katsotaan.
En tiedä käyn harvemmin nykyään.😁
- Anonyymi
Sun piti olla jo nukkumassa
- Anonyymi
Minäkään en lähes ollenkaan. Nytkään en ole täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkään en lähes ollenkaan. Nytkään en ole täällä
En minäkään ole. Olen talvisodan lottia naurattamassa.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Jaa-a ei tässä pitkään jaksa olla hereillä.
Pää tyynyyn nyt ennen kuin nuuskamuilkunen tulee!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään ole. Olen talvisodan lottia naurattamassa.
Hampaat lasiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muilkunen 😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Hömm. Äläs nyt innostu siellä.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Hömm. Äläs nyt innostu siellä.
Pian kuulet huuliharpun vitinää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muilkunen 😂😂
Ääsdäm!
Se kirotusvirheitä tekevä hyyppijä =D Anonyymi kirjoitti:
Pian kuulet huuliharpun vitinää
Kaikkea sitä kuulee. Ei ole ajatellut tuolta kannalta.
- Anonyymi
Jos todella haluat tietää niin kuinka itsesi todella käy?
- Anonyymi
Kuinka niin käy?
-sivusta
- Anonyymi
Sönkkö ja disse, samat kuin päivävuorossa.
- Anonyymi
Kuutamolla liikkuu sudet ja maahiset.
Suden morsian katsoo ikkunasta ulos, mutta pihatie on tyhjä. - Anonyymi
Riippuu, kenen palstalla palstalainen on.
- Anonyymi
Modeilla on ns omat sivut jokaisella ympäri suomen. Tottakai kaikki jumppaavat sivuilla minkä aika sallii. Huomannut kuinka ajallisesti sekavaa ketjut ja sivut ovat. Eilisen ketjut häviää osaksi tai kokonaan tarkoituksella. Hiekkalaatikolla tämä jos mikä onnistuu.
- Anonyymi
No niinpä mutta jos asiakas on aina oikessa, nii miten pitäisi olla?
- Anonyymi
Joko te sammuitte? Minä odotin, kun klo. 00:01 piti 5G tulla toimintaan. Se tuli vasta 00:31, noin suurinpiirtein.
Nyt testaan surffailua ja nopeutta aivan täpinöissäni. Toki minulla on miniminopeus 300M. Mutta 5G on kuitenkin tätä päivää ja mittaus näytti 317M.
Hassuna puolena totean, että keittiössä toimii hyvin, mutta penthouseni toisessa päädyssä on välillä 4G.
>simiti< - Anonyymi
herään aina aamuisin monsitkin aikaisin ekemään omia asiakirjajuttuja, mutta nyt ei ole tehtävissä niin noh, voi katsoa vaikka FOX-kanavalta MäköVeri jaksonkin.
- Anonyymi
menikö överiksi eli mac-överiksi, macgvyveriksi?
Ei mennyt sentään 😂
Kahvit juuri keitetty, puuhella pistetty tulille pihlajoilla ja paperia puiden ALLE tunkien, ja vuoro vasta alkamassa. Enemmän päivävuorolainen mä olen, mutta ei puoli ysistä neljään rytmiä pidemmän päälle viitsi pitää, kun tulee kellojen siirto ajankohtaiseksi, eikä toi osittainen depregabalinisaatio ikuisesti omaa sisästä kelloa sekoita, ja kesäisen stressin aiheuttamaa se aamuyöheräily oli varmaan alkujaan 🙄 Ja mulla muuten loppui hiljattain melatoniini, enkä muistanut ostaa niitä, ja olen mielestäni nukkunut jopa paremmin pelkillä Atarax allergialääkkeillä ja rivoilla. Turhaa rahastusta, tai sitten mun pää on niin kovaksikeitetty ettei noista ole mitään hyötyä enää itselleni 😅
- Anonyymi
jurjoita tuolle Italian uudelle pääministeri-naiselle kirje, kyllä yleensä vastaavatkin sitten jos on asiallinen hyvä kirje.
- Anonyymi
tuollainwen vähän hazsuakin, jos menee ziten nukkumaan, ja käszi alla hassusti, tulee kylkiluut vähän kipeäksi jos nukku sellaisessa asennossa, käsi alla
- Anonyymi
jättäää viestin että: kokeilen soittaa uudestaan kun olet herännyt
mutta mikä hassua jos nuykkkuu kädfern päålllä niin puuyuu kädi js jooh, hsddus vähän.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973