En voi edes kuvitella miten paljon teitä voi vituttaa asua siellä takapajulassa…
Vituttaakos?
25
2521
Vastaukset
- Anonyymi
Yritä nyt kuitenkin kovasti käyttää mielikuvitustasi.
- Anonyymi
Toisinpäin taitaa olla et saanu täällä sossusta rahaa.
- Anonyymi
Muuta pois
- Anonyymi
Monet lähtevät,koska eivät ole saaneet hevosen kuivalihavelliä!!!
- Anonyymi
Voi kuule täällä on niin eteläläisittäin puhuviakin,mä ,sä tyyppejä että ihan naurattaa. Tyypit jotka ei ole päivääkään asuneet Pelekosenniemiä kauempana ,käyttää puhe ja kirjoituskielessä mä ja sä .
Muutenkin surkia paikka,niin ei se mieltä lämmitä kun paikalliset mäsättelee.- Anonyymi
Pelleniemessä vituttaa aina lähes poikkeuksetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelleniemessä vituttaa aina lähes poikkeuksetta.
Mieli on korkealla kunhan vain saisimme hevosen kuivalihavelliä!
- Anonyymi
Jos käy ulkona niin voi saada vaikka kalan tai jopa pillua. Vaikka ei saisikaan niin toivossa on hyvä elää.
- Anonyymi
Eikä nyt niin mukavaa pakkasessa ole.Mieluummin sisällä talvisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nakin kun työntää lämpimän sämpylän väliin ja sisälle vielä ruikkaa majoneesit niin voi kuinka tekee höpöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se pakkasessa juurikin täytyy hevosen kuivaliha kuivata.Ei se sisällä onnistu! Se mätänee!
- Anonyymi
Kohta syytään mettoa,poroa ja hirveä. Ei täällä nyt niinkään kurjaa ole.Jotku on syöneet maalintuja jo pitemmän aikaa .Aamusta päivä on pisin ja autoillahan saa.
- Anonyymi
Siis salametsästäjiä kysymyksessä..Mutta saako hevosen kuivalihaa mistään? Ei mielellään salaa kaadettua kuitenkaan vaan ihan joku semmoinen
tavallinen kopukka käy.
- Anonyymi
Minä kyllä viihdyn oikein mainiosti. Mitään ei puutu.
- Anonyymi
Samoin muuten, paitsi hevosen kuivalihavelliä kaipaan .
- Anonyymi
Kyllä tämä alkaa jo huolestuttamaan kun ei meinaa mistään löytää hevosen kuivalihaa.
- Anonyymi
vituttaa vietävästi talvela kylmä ja pimeä syksylä pimeä kesälä itikat keväälä väsymys
- Anonyymi
Otappa kuule ja kysäise saako hevosen kuivalihavelliä mistään! Se auttaa vaivaan ku vaivaan!
- Anonyymi
Kyllä vituttaa ja paljon. Aivan sairasta porukkaa tuolla valtuustossa... Herran jumala.
- Anonyymi
Ei ollenkaan! Aurinko paistaa ja odottelen hevosen kuivalihaa!
- Anonyymi
Nyt ei suksi oikeen luista pyhällä mutta onneksi voi kilpi aavalle suksia v tyylillä.
- Anonyymi
Sehän on sitä hiilineutraalia matkailua, ei yhtään hiiltä, vain tuhkat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on sitä hiilineutraalia matkailua, ei yhtään hiiltä, vain tuhkat.
Hiillokseen ku puhaltaa voi saada liekin syttymään uudestaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiillokseen ku puhaltaa voi saada liekin syttymään uudestaan.
Sitten voi tulilla tikun nokassa paistaa hevosen kuivalihaa!
- Anonyymi
Niinpä.Olen jo useasti pettynyt tähän kyläpahaseen,kun täältä ei saa hevosen kuivalihavelliä mistään.Se ei ole oikein.Se on täydellisen väärin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241590
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161071- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838