Hymy muuttui ystävälliseksi hymähdykseksi. Lyö vähän maahan joka kerta.
Kun se aurinkoinen
15
966
Vastaukset
- Anonyymi
Avaatko vähän lisää?
- Anonyymi
Se innostus minkä aistii toisesta kun näkee hänet pitkästä aikaa tai tässä tapauksessa sen puuttuminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se innostus minkä aistii toisesta kun näkee hänet pitkästä aikaa tai tässä tapauksessa sen puuttuminen
Koska viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi?
Kuulin sen jälkeen hänen puheensa etäältä, vihje jonka vain hän ymmärtää
- Anonyymi
Puuttuuko tässä innostus näkemisestä. Minä haluan nähdä sut ja odotan innolla sitä. Olen yhtä innostunut kun viimeksi 100 vuoden takuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin sen jälkeen hänen puheensa etäältä, vihje jonka vain hän ymmärtää
Mä peittelen ihastumistani muiden läsnäollessa ja siksi sä et voi tehdä johtopäätöksiä mun käytöksestäni, kun ei olla kahdestaan.
Etkä myös muiden puheiden perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä peittelen ihastumistani muiden läsnäollessa ja siksi sä et voi tehdä johtopäätöksiä mun käytöksestäni, kun ei olla kahdestaan.
Etkä myös muiden puheiden perusteella.Teen samaa vaikka joskus olen turhan ilmeinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen samaa vaikka joskus olen turhan ilmeinen..
Minä olin viimetapaamisella täysin ilmeinen. Oli ollut viimenäkemästä niin pitkä tauko ettei kiinnostanut yhtään ketä siinä oli. Siltikään en saanut aikaan kun tuijotusta. Töissä minut on varmasti nähty yksin hullunhymy naamalla kun mietin sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin viimetapaamisella täysin ilmeinen. Oli ollut viimenäkemästä niin pitkä tauko ettei kiinnostanut yhtään ketä siinä oli. Siltikään en saanut aikaan kun tuijotusta. Töissä minut on varmasti nähty yksin hullunhymy naamalla kun mietin sua.
Hän kyllä puhuu.. ehkä itse rohkaistut joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Odotin koko kesän sun näkemistä ja sitten kun kohdataan käyttäydyn typerästi. En ole varma tunteistasi. Miten saan niistä varmuuden? En uskalla ottaa puheeksi. Voitko jotenkin vihjata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Odotin koko kesän sun näkemistä ja sitten kun kohdataan käyttäydyn typerästi. En ole varma tunteistasi. Miten saan niistä varmuuden? En uskalla ottaa puheeksi. Voitko jotenkin vihjata?
Laita viestiä, sulla on mun numero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon näit hänet viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon näit hänet viimeksi?
Tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään
Näkikö hän sinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö hän sinut?
Näki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3423664Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4763171- 712170
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401630Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1961515Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1771280- 1051233
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751222Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121137K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81085