Hymy muuttui ystävälliseksi hymähdykseksi. Lyö vähän maahan joka kerta.
Kun se aurinkoinen
15
1060
Vastaukset
- Anonyymi
Avaatko vähän lisää?
- Anonyymi
Se innostus minkä aistii toisesta kun näkee hänet pitkästä aikaa tai tässä tapauksessa sen puuttuminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se innostus minkä aistii toisesta kun näkee hänet pitkästä aikaa tai tässä tapauksessa sen puuttuminen
Koska viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska viimeksi?
Kuulin sen jälkeen hänen puheensa etäältä, vihje jonka vain hän ymmärtää
- Anonyymi
Puuttuuko tässä innostus näkemisestä. Minä haluan nähdä sut ja odotan innolla sitä. Olen yhtä innostunut kun viimeksi 100 vuoden takuulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin sen jälkeen hänen puheensa etäältä, vihje jonka vain hän ymmärtää
Mä peittelen ihastumistani muiden läsnäollessa ja siksi sä et voi tehdä johtopäätöksiä mun käytöksestäni, kun ei olla kahdestaan.
Etkä myös muiden puheiden perusteella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä peittelen ihastumistani muiden läsnäollessa ja siksi sä et voi tehdä johtopäätöksiä mun käytöksestäni, kun ei olla kahdestaan.
Etkä myös muiden puheiden perusteella.Teen samaa vaikka joskus olen turhan ilmeinen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen samaa vaikka joskus olen turhan ilmeinen..
Minä olin viimetapaamisella täysin ilmeinen. Oli ollut viimenäkemästä niin pitkä tauko ettei kiinnostanut yhtään ketä siinä oli. Siltikään en saanut aikaan kun tuijotusta. Töissä minut on varmasti nähty yksin hullunhymy naamalla kun mietin sua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin viimetapaamisella täysin ilmeinen. Oli ollut viimenäkemästä niin pitkä tauko ettei kiinnostanut yhtään ketä siinä oli. Siltikään en saanut aikaan kun tuijotusta. Töissä minut on varmasti nähty yksin hullunhymy naamalla kun mietin sua.
Hän kyllä puhuu.. ehkä itse rohkaistut joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin viimetapaamisella täysin ilmeinen. Oli ollut viimenäkemästä niin pitkä tauko ettei kiinnostanut yhtään ketä siinä oli. Siltikään en saanut aikaan kun tuijotusta. Töissä minut on varmasti nähty yksin hullunhymy naamalla kun mietin sua.
Anteeksi. Odotin koko kesän sun näkemistä ja sitten kun kohdataan käyttäydyn typerästi. En ole varma tunteistasi. Miten saan niistä varmuuden? En uskalla ottaa puheeksi. Voitko jotenkin vihjata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Odotin koko kesän sun näkemistä ja sitten kun kohdataan käyttäydyn typerästi. En ole varma tunteistasi. Miten saan niistä varmuuden? En uskalla ottaa puheeksi. Voitko jotenkin vihjata?
Laita viestiä, sulla on mun numero.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi. Odotin koko kesän sun näkemistä ja sitten kun kohdataan käyttäydyn typerästi. En ole varma tunteistasi. Miten saan niistä varmuuden? En uskalla ottaa puheeksi. Voitko jotenkin vihjata?
Millon näit hänet viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millon näit hänet viimeksi?
Tänään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään
Näkikö hän sinut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkikö hän sinut?
Näki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466