Eilen jo pääsin lomille, mut tänään oikeesti keksin, että nythän ole kiire, vaikka puuhaa löytyy lomallekin. 😁
Purin ruohonleikkurista ajopään edestä irti ja putsasin siitä ruohot, no sehän oli ihan umpiruosteessa. Motonetistä fosforihappoja ja nyt oon sitä pensselöinyt ja välillä pessyt sitä ja samalla mutsin auton.
Mutta kivahan tässä pihalla on ottaa muutama virvoitusjuoma ja häärätä. 😁👌
https://youtu.be/0NLDUnSrzqU
Tälläsii ikuviisuja taustalle ja aina pikkuisen jotain touhuu...😁
Ja kuten joillekin sanoin, pidän lomat sit keleillä. 😁👌
Remppailta.
139
713
Vastaukset
- Anonyymi
Lähteekö ajopää helposti irti?
Löytö...
https://youtu.be/ZwYL0Bf4cx4
Aika kiva. 😁- Anonyymi
Mites menee open treffailu?
Hyvin kai? Eilen retkeiltiin...
Virallisesti ollaan ystäviä vaan. Ei mitään enempää, mutta jutut on tod. syvällisiä..
Ja pysytään kumpikin jossain omassa poterossa...ei ole tarvis lähtee leuhottamaan, mutta yhteys toimii...
Jännä juttu...
Erilaista kuin ikinä...
(Odotit, että oon hönössä)- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Virallisesti ollaan ystäviä vaan. Ei mitään enempää, mutta jutut on tod. syvällisiä..
Ja pysytään kumpikin jossain omassa poterossa...ei ole tarvis lähtee leuhottamaan, mutta yhteys toimii...
Jännä juttu...
Erilaista kuin ikinä...
(Odotit, että oon hönössä)Oo, mitähän lörpötteletkään sitten kun oot kunnolla hönössä... 🤭 Kivalta kuulostaa joka tapauksessa.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jännä juttu...
Erilaista kuin ikinä...
(Odotit, että oon hönössä)Oot sä muka paljastanut julkisesti palstalla, että tapailet opettajaa vai hölöttikö tuossa joku nyt luvattomasti ohi suunsa??
Miten on? Anonyymi kirjoitti:
Oot sä muka paljastanut julkisesti palstalla, että tapailet opettajaa vai hölöttikö tuossa joku nyt luvattomasti ohi suunsa??
Miten on?Saatto olla että sivulauseessa oon sanonut. Täällähän jaksetaan kytätä kaikki. 🤣
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Saatto olla että sivulauseessa oon sanonut. Täällähän jaksetaan kytätä kaikki. 🤣
Mun mielestä sä et ole sanonut. Onhan täällä susta hölöttäneet enemmänkin sun juttuja, joten katos läpi ne joille oot asioita viime aikoina kertonut niin alat tietää kuka niitä palstalle vuotaa silloin esim kun et itte tajua ja oot ottanu vähän. Nää hölöttää täällä kaiken.
Anonyymi kirjoitti:
Oo, mitähän lörpötteletkään sitten kun oot kunnolla hönössä... 🤭 Kivalta kuulostaa joka tapauksessa.
No mielihän tekis kertoa kaikki, mutta en ole siitä historian perusteella saanut mitään hyvää. En edes joillekin toivetta, että ihan tavallinen "turakainen" voi löytää jotsin jostain sattumalta.
Sä ehkä oot sellainen, joka haluaa nauttia pienestä, mutta jotkut nauttii repiä ja raastaa, sekä vetää tämäntapaisen johonkin katkeruuden ja likaisen pahantahdon syövereihin....
Mähän siedän ne...mutta lukee näitä muutkin.- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No mielihän tekis kertoa kaikki, mutta en ole siitä historian perusteella saanut mitään hyvää. En edes joillekin toivetta, että ihan tavallinen "turakainen" voi löytää jotsin jostain sattumalta.
Sä ehkä oot sellainen, joka haluaa nauttia pienestä, mutta jotkut nauttii repiä ja raastaa, sekä vetää tämäntapaisen johonkin katkeruuden ja likaisen pahantahdon syövereihin....
Mähän siedän ne...mutta lukee näitä muutkin.Mun neuvo: älä kerro kenellekään mitään mitä siellä teet.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Saatto olla että sivulauseessa oon sanonut. Täällähän jaksetaan kytätä kaikki. 🤣
Juu. Toi oli selvä lipsautus joltakin. Mä en ainakaan tiennyt.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mähän siedän ne...mutta lukee näitä muutkin.Juu, en todellakaan pahalla kysele, ehkä vähän kiusottelen 😎 Enkä tunne sua irl, niin kuin joku tuossa epäilee. Olen anomuumien kasvotonta joukkoa. Sinulle toivon todella kaikkea hyvää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, en todellakaan pahalla kysele, ehkä vähän kiusottelen 😎 Enkä tunne sua irl, niin kuin joku tuossa epäilee. Olen anomuumien kasvotonta joukkoa. Sinulle toivon todella kaikkea hyvää...
Juu etpä tosiaankaan disseä tunne, muuten vain pidät yhteyttä. Kyllä D pian hoksaa ja nyt vielä lipsauttelet asioita, joita se on sulle yksityisesti kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu etpä tosiaankaan disseä tunne, muuten vain pidät yhteyttä. Kyllä D pian hoksaa ja nyt vielä lipsauttelet asioita, joita se on sulle yksityisesti kertonut.
Höpöhöpö. Olet nyt hiukkasen vainoharhainen.
Anonyymi kirjoitti:
Mä saatan hönössä höristä ja jotkut huomaa sen... mutta en mä tänne enä liian yksityiskohtaista pistä. 😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Mä saatan hönössä höristä ja jotkut huomaa sen... mutta en mä tänne enä liian yksityiskohtaista pistä. 😁
Äläkä muihinkaan viestimiin sillä sillon kun sä olet kekkulissa etkä niin tarkkana huomaa, niin joku joka tietää sun treffi ym asioista kertoo niitä täällä. Pianhan sä näet siitä kenelle oot kertonu ja missä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö. Olet nyt hiukkasen vainoharhainen.
Putosit jo paljastuskuoppaasi. Täällä ei ole tuosta puhuttu. Disse ei ole. Jostain yksityisen kautta taas Dissen treffitietoja palstalle.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sä et ole tuosta mainitusta asiasta edes hönössä tänne laittanut. Voin kertoa sen faktan sulle.
Käys läpi kelle oot viime aikoina maininnut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä muihinkaan viestimiin sillä sillon kun sä olet kekkulissa etkä niin tarkkana huomaa, niin joku joka tietää sun treffi ym asioista kertoo niitä täällä. Pianhan sä näet siitä kenelle oot kertonu ja missä.
Disse, usko, että tämä kirjoittelija on hakoteillä epäilyineen. Ihan puhtaasti palstalta olen menoistasi lukenut. Älä epäile ystäviä ja kavereitasi mistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, en todellakaan pahalla kysele, ehkä vähän kiusottelen 😎 Enkä tunne sua irl, niin kuin joku tuossa epäilee. Olen anomuumien kasvotonta joukkoa. Sinulle toivon todella kaikkea hyvää...
Kiireesti nopeaa vakuuttelua kehiin, ”en tunne sua”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse, usko, että tämä kirjoittelija on hakoteillä epäilyineen. Ihan puhtaasti palstalta olen menoistasi lukenut. Älä epäile ystäviä ja kavereitasi mistään.
Nopeaa vakuuttelua. Huomasitko muuten, että jäit JO kiinni?
Muussa tapauksessa etsipäs meille se linkki, missä tämä maininta asiasta olisi tapahtunut. Sellaista keskustelua kun ei ole ollut olemassakaan vaikka Disse joskus hönössä täällä on ollutkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä asian lipsauttaja taidat itse olla nyt niin kännissä, että kerrot Dissen privaseukkaamisjuttuja tänne? Et pitänyt huolta, että kännissä puhut ohi suusi mitä olet muualla viestitellyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muussa tapauksessa etsipäs meille se linkki, missä tämä maininta asiasta olisi tapahtunut. Sellaista keskustelua kun ei ole ollut olemassakaan vaikka Disse joskus hönössä täällä on ollutkin.Mikähän sinunki motiivi tässä on. Mutta Disse on fiksu, lasken sen varaan.
Anonyymi kirjoitti:
Muussa tapauksessa etsipäs meille se linkki, missä tämä maininta asiasta olisi tapahtunut. Sellaista keskustelua kun ei ole ollut olemassakaan vaikka Disse joskus hönössä täällä on ollutkin.Oiskohan ollu tää keskustelu?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17511480/pikamokkireissu#comment-115611195PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Oiskohan ollu tää keskustelu?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17511480/pikamokkireissu#comment-115611195Itsekin tuon satuin lukemaan silloin. Ei liene tarvi olla anonyyminkään juoruakka, kun lukee palstaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän sinunki motiivi tässä on. Mutta Disse on fiksu, lasken sen varaan.
Niin minäkin lasken. Kyllä se tajuaa mitä kellekin on sanonut.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17511480/pikamokkireissu#comment-115611195Ja otapas sieltä se kohta lainattuna tänne.
Anonyymi kirjoitti:
Ja otapas sieltä se kohta lainattuna tänne.
Se hyppää suoraan siihen kohtaan, kun maltat sekunnin odottaa.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17511480/pikamokkireissu#comment-115611195Joo. Selkeesti. Jotkut osaa pienestäkin yhdistää ja jotkut lukee juttuja tarkemmin, yhdistellen. 😁👌
Mutta ei tuossa vielä ole mitään. Opettajataria on Suomikin pullollaan. 😁- Anonyymi
Se hyppää suoraan siihen kohtaan, kun maltat sekunnin odottaa.
Siinä lukee ”kappaleen opettajia”
Disseisback kirjoitti:
Joo. Selkeesti. Jotkut osaa pienestäkin yhdistää ja jotkut lukee juttuja tarkemmin, yhdistellen. 😁👌
Mutta ei tuossa vielä ole mitään. Opettajataria on Suomikin pullollaan. 😁Näinpä. Tuli tuo mieleen, että ehkä on päätellyt tuosta. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin lasken. Kyllä se tajuaa mitä kellekin on sanonut.
Kuule, sinä et tätä tietenkään tajua, mutta sinun kirjoittelujen takia Disse saattaisi (jos siis ylipäätään välittäisi himpun vertaa anonyymien kirjoitteluista) alkaa epäillä jotain oikeaa kaveriaan. Sinun kirjoittelusi voi olla vahingollista Dissen ihmissuhteille, ei minun kirjoitteluni.
Tämä tästä. - Anonyymi
Näinpä. Tuli tuo mieleen, että ehkä on päätellyt tuosta. :)
Hirveän äkkiä sinä olit siinä sepustamassa eli päättelit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, sinä et tätä tietenkään tajua, mutta sinun kirjoittelujen takia Disse saattaisi (jos siis ylipäätään välittäisi himpun vertaa anonyymien kirjoitteluista) alkaa epäillä jotain oikeaa kaveriaan. Sinun kirjoittelusi voi olla vahingollista Dissen ihmissuhteille, ei minun kirjoitteluni.
Tämä tästä.Miksi kysellä ja nostaa ihmisten siviilielämän asioita tapetille? Etenkin kun viittasitte hänen pikkusen hönössä olemiseen. Miksi yrität kirjoitella ja kärkkyä sellaisia asioita joita toinen on promilleissa ehkä ajattelemattaan laittanut? Kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkkaan muistaa.
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysellä ja nostaa ihmisten siviilielämän asioita tapetille? Etenkin kun viittasitte hänen pikkusen hönössä olemiseen. Miksi yrität kirjoitella ja kärkkyä sellaisia asioita joita toinen on promilleissa ehkä ajattelemattaan laittanut? Kerro.
Iloinen uteliaisuus?
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tästä.Snteeksi, mut mä pärjään kyllä. 🙂👌
Näinpä. Tuli tuo mieleen, että ehkä on päätellyt tuosta. :)
Joo. Kaikki ei lue samoin mun höpinöitä. 😁
Ei noihin tuolleen positiivisesti häijyt tartu. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Iloinen uteliaisuus?
Tiedä siitä, mutta musta ei sivusta kiva katsoa kun sun hönöilylle naureskellaan ja jälkeenpäin muistutetaan ja kysellään siitä mistä selvästikään sä itse et niin muista. Reilukaverikerho.
Mutta joo. Hyvä jos sä itse et vaivaannu noista pilkanteoista. Anonyymi kirjoitti:
Siinä lukee ”kappaleen opettajia”
Joku osaa lukea läpi.. ja ainahan voi kokeila. 😁👌
Anonyymi kirjoitti:
Tiedä siitä, mutta musta ei sivusta kiva katsoa kun sun hönöilylle naureskellaan ja jälkeenpäin muistutetaan ja kysellään siitä mistä selvästikään sä itse et niin muista. Reilukaverikerho.
Mutta joo. Hyvä jos sä itse et vaivaannu noista pilkanteoista.No saatan hönöillä, mutta en mä tätä palstan systeemiä ja mahdollisuuksia kyylätä unohda. Oon jo oppinut. Kantapään kautta. 😁
Mietippä....lopujen lopuksi mä oon palstan liki salaperäisin kirjoittaja. 🤣- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kysellä ja nostaa ihmisten siviilielämän asioita tapetille? Etenkin kun viittasitte hänen pikkusen hönössä olemiseen. Miksi yrität kirjoitella ja kärkkyä sellaisia asioita joita toinen on promilleissa ehkä ajattelemattaan laittanut? Kerro.
Jos hoksasit, niin Disse ensin viittasi hönössä olemiseen. Ehkä hän tunnisti minut samaksi, jonka kanssa palstalla keskusteli ja siinä kohtaa oli tosiaan puhetta hönössä olemisesta ja myössiitä, että siinä tilassa voi joskus kirjoittaa avoimemmin. Ja minä lupasin kysellä enemmän sitten kun taas on hönössä. Hänen suluissa oleva loppukaneettinsa sai minut nauramaan. Semmoinen Dissen ja tuntemattoman anomuumin välinen keskinäinen vitsi.
Disse on palstan perusteella hyvä tyyppi. Minun mieltäni todella lämmitti hänen kertomansa suhdepäivitykset. Olisi hän voinut olla vastaamattakin. Anonyymi kirjoitti:
Jos hoksasit, niin Disse ensin viittasi hönössä olemiseen. Ehkä hän tunnisti minut samaksi, jonka kanssa palstalla keskusteli ja siinä kohtaa oli tosiaan puhetta hönössä olemisesta ja myössiitä, että siinä tilassa voi joskus kirjoittaa avoimemmin. Ja minä lupasin kysellä enemmän sitten kun taas on hönössä. Hänen suluissa oleva loppukaneettinsa sai minut nauramaan. Semmoinen Dissen ja tuntemattoman anomuumin välinen keskinäinen vitsi.
Disse on palstan perusteella hyvä tyyppi. Minun mieltäni todella lämmitti hänen kertomansa suhdepäivitykset. Olisi hän voinut olla vastaamattakin.No ymmärsit oikein.
Ehkä mä haluun....ei.kun mä haluunkin vähän mylläkkää tänne, jos jotain sutinaa on. Mutta en mäkaikkea tänne jaa silti. 😁
Ja jos mulla olis toimiva ja vakava suhde, niin oisko se täällä "mitään"? Tylsäähän se ois. 🤣Anonyymi kirjoitti:
Päättelin jo silloin. Me emme ole irl jutelleet aiheesta, joten älä ehdota sitä suotta seuraavaksi. :)
Disseisback kirjoitti:
Joo. Kaikki ei lue samoin mun höpinöitä. 😁
Ei noihin tuolleen positiivisesti häijyt tartu. 😁Selkeesti ne lukee, jotka sinusta pitää. Kuten anonyymikin näyttäisi pitävän. Hyvää toivotteli. :)
- Anonyymi
Päättelin jo silloin. Me emme ole irl jutelleet aiheesta, joten älä ehdota sitä suotta seuraavaksi. :)
Itse ehdotit
Anonyymi kirjoitti:
Itse ehdotit
No Disse tietää mitä on juteltu ja mitä ei. Et pysty horjuttamaan epäilyilläsi.
Selkeesti ne lukee, jotka sinusta pitää. Kuten anonyymikin näyttäisi pitävän. Hyvää toivotteli. :)
No s ehkä Facekamuna voit jotain ekstraa tietää. Vaikka sekin on aika köyhää. Tiedät nyt ehkä enempi kuin facekamuista muut. 😁
Näinpä. Mä oon itseni herra tälläkin. Olinpa kuin tuubassa tahaansa. 🤣
Disseisback kirjoitti:
No s ehkä Facekamuna voit jotain ekstraa tietää. Vaikka sekin on aika köyhää. Tiedät nyt ehkä enempi kuin facekamuista muut. 😁
Okei. No mutta ne on sun ja mun välisiä asioita ne mitä siellä toisistamme opitaan tietämään. :)
Disseisback kirjoitti:
Näinpä. Mä oon itseni herra tälläkin. Olinpa kuin tuubassa tahaansa. 🤣
Nimenomaan näin. 👍
- Anonyymi
Selkeesti ne lukee, jotka sinusta pitää. Kuten anonyymikin näyttäisi pitävän. Hyvää toivotteli. :)
Myös uteliaat urkkijat. Voihan sitä siitä huolimatta hyvää voivotella.
Anonyymi kirjoitti:
Myös uteliaat urkkijat. Voihan sitä siitä huolimatta hyvää voivotella.
Puhutko itsestäsi?
- Anonyymi
Nimenomaan HYVÄ että tietää. Sen varaan pitääkin laskea.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Toi on hyvä, että tuot ilmi kuka on siellä 👍
- Anonyymi
Ei mun tartte mitään ”horjuttaa”.
Yleensä tulen ja totean. Varmasti vihjaan hänelle jos tietoja näkyy. - Anonyymi
Okei. No mutta ne on sun ja mun välisiä asioita ne mitä siellä toisistamme opitaan tietämään. :)
Ei sitä aina tiedä jos se kyseinen ”hönöys” hetkellisesti purkautuu :)
- Anonyymi
Puhutko itsestäsi?
Toivottelijoista ja näistä nostattajista.
Anonyymi kirjoitti:
Toi on hyvä, että tuot ilmi kuka on siellä 👍
Niin. Mutta ei hän kuitenkaan täällä ole minusta mitään sellaista mitä olen feceen laittanut maininnut. 😊
Eli salaliittoteoreetikoille jää hiton vähän matskuu....- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Niin. Mutta ei hän kuitenkaan täällä ole minusta mitään sellaista mitä olen feceen laittanut maininnut. 😊
Eli salaliittoteoreetikoille jää hiton vähän matskuu....Hyvä, että pidät silmällä. Itsehän sä huomaat.
Anonyymi kirjoitti:
Toivottelijoista ja näistä nostattajista.
Jos mä olen "kohde", on minun henkkoht ongelma mitä puhun muille. Se kuuluu tähän altiskseen. Ei siitä voi ketään muuta syyttää. Täältä nää löytyy... ja oon laskenut sen kaikki. 😊
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan HYVÄ että tietää. Sen varaan pitääkin laskea.
Tietää tietää. Minä en saa mitään iloa toisten asioitten juoruilusta enkä vatvomisesta, kyllä ne päivittelijät ja möhlääjät on aina ihan muut kun minä.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että pidät silmällä. Itsehän sä huomaat.
Juu. Voin hönössä joskus olla hivenen hölmö, mutta en mä kuitenkaan rksy siitä mitä oikeati olen....en ainskaan kauas. Vai epäiletkö?
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä aina tiedä jos se kyseinen ”hönöys” hetkellisesti purkautuu :)
Sekään ei ole muiden vastuulla.... MINÄ vastaan omista hönöilystäni. Puhu minulle jos olen ollut sinusta pösilö....minähän sen olrn tehnyt..
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jos mä olen "kohde", on minun henkkoht ongelma mitä puhun muille. Se kuuluu tähän altiskseen. Ei siitä voi ketään muuta syyttää. Täältä nää löytyy... ja oon laskenut sen kaikki. 😊
Totta. Täältä kaikki löytyy.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Juu. Voin hönössä joskus olla hivenen hölmö, mutta en mä kuitenkaan rksy siitä mitä oikeati olen....en ainskaan kauas. Vai epäiletkö?
En epäile, etkä oo hölmö vaan sillon oot hassu! :)
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sekään ei ole muiden vastuulla.... MINÄ vastaan omista hönöilystäni. Puhu minulle jos olen ollut sinusta pösilö....minähän sen olrn tehnyt..
Mitä olet mennyt tekemään??
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Onko nyt vain vettä?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet mennyt tekemään??
No kysehän sinun tunteestasi... mikä saa sinut tuntemaan noin?
Ei minulla ole hätää, ksikki on hyvin.
Mut miksi sä koet muuta?- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
No kysehän sinun tunteestasi... mikä saa sinut tuntemaan noin?
Ei minulla ole hätää, ksikki on hyvin.
Mut miksi sä koet muuta?Mistä tunteesta?
Anonyymi kirjoitti:
En epäile, etkä oo hölmö vaan sillon oot hassu! :)
Kun mä mirlestäni pon hassu, vitsailen.
Ei täällä äkkinäinen ymmärrä milloin oon tosissani.
Läppä lentää vakavankuuloisestikin...
Mä alan olla sinista huolissaan...🙄- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Siitä, että oon uhri...
Uhrit eivät aina tunnista itseään. Hyväsydämiset etenkään.
Sitten jos ottaa vähän vielä lasisesta laulukirjasta niin voi tulla melkoinen sotku.
Kässäätkö? - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Kun mä mirlestäni pon hassu, vitsailen.
Ei täällä äkkinäinen ymmärrä milloin oon tosissani.
Läppä lentää vakavankuuloisestikin...
Mä alan olla sinista huolissaan...🙄Siitä kannattaa pitää huolta ettei ala ottamaan liikaa.
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Täältä kaikki löytyy.
Jep. Minusta ains se on ollut selkeää...
Joskus oon sitä ja joskus tätä...eli ihminen. 😊
https://youtu.be/clfRh9BHr70
Onni minullakin on käynyt. Olen upeita ihmisiä tavannut täällä, livfnä ja etänä...mutta usko ihmisten hyvyyteen on siihrn siivittänyt. Ja siihen uskon enrmmän kuin itseeni. 😊❤️
Elkää ikinä dynkistykö, edes näinä hetkinä. Ihmiset on uskomattomsn ihania. ❤️Anonyymi kirjoitti:
Siitä kannattaa pitää huolta ettei ala ottamaan liikaa.
Hyvä pointti...
Mutta mä oon senkin kokenut jo...
Mun täytyy kaikki elää läpi, en oikrin usko vaan puheeseen.. 😁Anonyymi kirjoitti:
Uhrit eivät aina tunnista itseään. Hyväsydämiset etenkään.
Sitten jos ottaa vähän vielä lasisesta laulukirjasta niin voi tulla melkoinen sotku.
Kässäätkö?Käsiyän js ymmärrän. En mä sua dissaa..
Mut mun on mrntävä tie itse, että opin. 😊
https://youtu.be/QQPlQbgps90
Siks mä tykkään tästä biisistä...ihdn kuin jatkuva rebrli. 😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Hyvä pointti...
Mutta mä oon senkin kokenut jo...
Mun täytyy kaikki elää läpi, en oikrin usko vaan puheeseen.. 😁Mä en ala saarnata.
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Käsiyän js ymmärrän. En mä sua dissaa..
Mut mun on mrntävä tie itse, että opin. 😊
https://youtu.be/QQPlQbgps90
Siks mä tykkään tästä biisistä...ihdn kuin jatkuva rebrli. 😁Joo. No niin. Hyvää yötä. 🙂
Ja hyvää oleilua elokuulle. Anonyymi kirjoitti:
Mä en ala saarnata.
Saisitkin saarnata rauhassa. 🤣
Mutta tässä sullekin biisi...
https://youtu.be/PtczEiDsVJE
En tiedä kuka oot jamillä asialla,mutta tää on kierolla tavalla minua.. .heihou! 😁✌️Anonyymi kirjoitti:
Joo. No niin. Hyvää yötä. 🙂
Ja hyvää oleilua elokuulle.Kiitos ja ole huoleti...
https://youtu.be/FnA6NlRRxNw
En mä baariin lähde, ja huomenna hoidan asioitani oikeesti. Mutta fiiliksellä vaikka elän tässä. 🤣✌️
Öitä. 😴Disseisback kirjoitti:
Saisitkin saarnata rauhassa. 🤣
Mutta tässä sullekin biisi...
https://youtu.be/PtczEiDsVJE
En tiedä kuka oot jamillä asialla,mutta tää on kierolla tavalla minua.. .heihou! 😁✌️Ootas... tää ehkä sopii sulle paremmin..
https://youtu.be/zHsbeoAOC0Y
Mä luulen et hiffaat paremmin homman. 😁Disseisback kirjoitti:
Ootas... tää ehkä sopii sulle paremmin..
https://youtu.be/zHsbeoAOC0Y
Mä luulen et hiffaat paremmin homman. 😁Mä oon luotu liikkumaan...
Ei minä rauhoitu ikinä...
😁
https://youtu.be/N72Gbbq3Esg
Uuh. Niin kaunista...😑
Veditkö mutsin autonkin fosforihapolla? :D
Disseisback kirjoitti:
Helmat ois ehkä hyvä vetääkin. 🤣
Hehhee, ei koko autoa? :D
Leikki leikkinä. Mukavaa lomaa, muista hei huiliakkin jooko?PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Hehhee, ei koko autoa? :D
Leikki leikkinä. Mukavaa lomaa, muista hei huiliakkin jooko?No koitan ottaa lunkisti... mutta en mä nauti makoilusta. 😁
Disseisback kirjoitti:
No koitan ottaa lunkisti... mutta en mä nauti makoilusta. 😁
Ymmärrän, mullekin on ollut haaste makoilla. Mutta vähän oon oppinut hillitsee itseeni ja tekovimmaa. Se on ollut kyllä ihan opeteltava ja vasiten päättänyt opetella vaan olemaankin.
Doctors orders.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Ymmärrän, mullekin on ollut haaste makoilla. Mutta vähän oon oppinut hillitsee itseeni ja tekovimmaa. Se on ollut kyllä ihan opeteltava ja vasiten päättänyt opetella vaan olemaankin.
Doctors orders.No ainahan voi makoilla, mutta että kokee senkin olevan "jotain", onkin jo hankalampaa. 😁
Disseisback kirjoitti:
No ainahan voi makoilla, mutta että kokee senkin olevan "jotain", onkin jo hankalampaa. 😁
Totta. Kattele pilviä, kuuntele lintuja. :)
No näinpä...
https://youtu.be/n5VX86TluYI
Muistaakseni Topia...- Anonyymi
Kyllä katselen ja nautin kesästä :)
Huomenna pitäs puimuria rempata, teränkäyttöä
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Onko oma puimuri?
Hänellä ei ole mitään puimuria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes maatilaa. Sitäkin useampi nikki palstalla kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasitteko, että se Norjan mursu oli ihan pujiksen näköinen?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVJaahas, trolli tuli taas hämmentämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVSiis joo AV, huomasin. Meinasin sanoa samaa!
- Anonyymi
Remppailta. Niin täälläkin, ollaan tapiseerattu systerille tulevaa pikku soppea.
Liukuovet saa syrjään, jolloin huone on liitettynä suoraan tupakeittiön.
Ovet kun vetää seinämäksi, saa jonkinlaisen yksityisyyden, halutessaan.
Vanhempieni huoneen remppaavat broidit keskenään, ens viikonloppuna vasta oletettavasti.
Minä puolestani aion mennä mökille, nostamaan valkosipuleita, sitä talvilaatua joita varmaan vielä puolvilleinä kasvaa... toivon mukaan. Niitä ei ole pahemmin hoidettu, keväällä hieman lannoitin kompostilla.
Katiskan nakkaan mereen, jos vaikka kuhaa tulisi saaliiksi.
Mimmin vien Martan luo näytille, on kysynyt niin monasti likasta puhelimessa jutellessamme. Martta ei ole saanut tavata omia lapsenlapsiaan, vuosiin.
Harmittaa hänen puolestaan, eihän hänellä ole mitään osuutta, poikansa eroihin kihlatuistaan, eikä siitä avioerostakaan. Sijaiskärsijän rooli on toisinaan syyttömällä.
Pitäisi puhdistaa mustikoita litran verran, Mikko oli pistäytynyt tuonne varvikkoon ja poiminut hiukan marjoja itselleen. Tuonne terassille ne olivat näköjään häneltä jääneet, lähti jo kotiaan... huomenna hänellä on pitkä työpäivä, kuulemma; Faijan tietojen mukaan.
Mimmi on nukkumassa, Paapa oli pannut hänet sänkyyn heti, kun Juntuska oli likan ensin kylvettänyt. Mikko puolestaan vei Juntuskan mukanaan kaupunkiin, joten mulle kait jäi mustikoiden puhdistus ja sen jälkeen käyn suihkussa ja nukkumaan menen minäkin.
Hyvää yötä, sekoilkaa keskenänne kaikella ystävyydellä!
Öitä! trollikkaNo mäpä omistan sulle hyvän kappaleen... jotenkin niin sopii sulle. Ja sun Klaanille. 😁
Toivekkuutta, rauhaa ja rientoa.. kaikkea ja kuitenkin eletään...
https://youtu.be/AGVs4xh8L9c
Käy hän tää niinkuin nenä päähän sinne. 😁👌
Muut räyhäilee, mä en... mulla on loma nyt. 😁
No Ieva....
https://youtu.be/8rpgDntj9xY
Sopivasti ennen saunaa... tässä hienossa savun haikun tuoksussa tää soi ihanasti 😊👌Kohta saunaan...
https://youtu.be/clfRh9BHr70
Ja ksikki kesähössötys ohi...kaunis ilta, rautalankamusaa ja ihanan lämmin sauna. Hitto, että mä osaan tietää milloin ladata akkujsni...😁👌- Anonyymi
Tulee hirmuhelteet, hiostava 28-29. Miten pärjäät?
Anonyymi kirjoitti:
Tulee hirmuhelteet, hiostava 28-29. Miten pärjäät?
En mä ikinä krlrihin ole pysähtynyt...😁
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
En mä ikinä krlrihin ole pysähtynyt...😁
Meinaatko uida?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Täällä järvi on naaprin taksna... en taida 😁
No hyvä. Älä mene. Siellä voi olla haukia.
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä. Älä mene. Siellä voi olla haukia.
Eiköhän nekin mieti, ettätuohon ei kannata leukojaan menettää. 🤣
Ehkä ymmärrän mitä olen...
https://youtu.be/CZxe7UxTwKc
En ole mikään pysähtyvä mies... turhaansitä koetan kaivaa...iskä jo yritti...kovasti.Noh,mitä tähän laittais saatteks...??? Syysillan biisi? 😁
https://youtu.be/S_ysxYBt82A
Ehkä vähän yhy, yy, mutta aika himmee...Topi osaa tulkita...
https://youtu.be/DQNMjacgeu8
Mitä se tarkoittakin..Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä tätä :)
Tuure Kilpeläinen Ja Kaihon Karavaani - Lumous
https://youtu.be/ILU-EVIaz7UHyvä. Nätti...
Mt hiffaarmtko tään...
https://youtu.be/bsw_GCpZi9w
Ei pidä ottaa kirjaimelliaesti....
Heh... kiva että huolestuitte...
https://youtu.be/CD5XfFx9cEw
Tulikohsn oikee biidi? Rakksus on d
sininen?- Anonyymi
Meepäs nyt jo levolle. Mukavampi nousta aamulla…
- Anonyymi
Tuli hyvinkin, oli oikea :) mutta hei babe, en voi jättää käyttämättä yhtä aavemaista. Mitä nyt sekoittamaan yksin tämän päätä. Huomenna pitäisi herätä ajoissa. Hyvää yötä :)
Cannons - Talk Talk
https://youtu.be/SXF-Eu8XwC8 Anonyymi kirjoitti:
Tuli hyvinkin, oli oikea :) mutta hei babe, en voi jättää käyttämättä yhtä aavemaista. Mitä nyt sekoittamaan yksin tämän päätä. Huomenna pitäisi herätä ajoissa. Hyvää yötä :)
Cannons - Talk Talk
https://youtu.be/SXF-Eu8XwC8Hih...nätin laitoit...
https://youtu.be/v9lZ2MEx8oU
Teki työtä löytää spotifysta. 😁
Yuppi löyty
https://youtu.be/S1iWbGTRkCY
Huisaa...
Herääköhän pihis? 😁Disseisback kirjoitti:
Hiijo hoi kaikki.
https://youtu.be/MyQ74DcwBEE
Ymmärtäkää!!Ja Jarkki tietää...
https://youtu.be/x2E7kVYrD2s
Niin totta..- Anonyymi
🤭 siinä niputtui CMX:n Kultanaamiot ja kaikki, mutta muista ketä ei kannata herätellä 😂
Tuomari Nurmio - Lasten mehuhetki
https://youtu.be/zSQotdIP2P0 Anonyymi kirjoitti:
🤭 siinä niputtui CMX:n Kultanaamiot ja kaikki, mutta muista ketä ei kannata herätellä 😂
Tuomari Nurmio - Lasten mehuhetki
https://youtu.be/zSQotdIP2P0Vittu et oot hönö....
Itepähän nouset..🤣✌️
https://youtu.be/yq6iIWqVW6c
Tässä sulle.Disseisback kirjoitti:
Vittu et oot hönö....
Itepähän nouset..🤣✌️
Tässä sulle.Sori... toi oli liikaa, siis sanominen... oli vissiin mun mielestä tuolloin hauskaa...🙄
Mut toisaalta... mä tuumin noin mun kamuillekin joskus ja ne tietää ilmeestä jo, etten sitä kirjaimellisesti tarkoita, mutta nyt niitä ilmeitä ei näy täällä..toi Hymiö ei ole sama juttu...- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Sori... toi oli liikaa, siis sanominen... oli vissiin mun mielestä tuolloin hauskaa...🙄
Mut toisaalta... mä tuumin noin mun kamuillekin joskus ja ne tietää ilmeestä jo, etten sitä kirjaimellisesti tarkoita, mutta nyt niitä ilmeitä ei näy täällä..toi Hymiö ei ole sama juttu...No höps, luuletko että mistään niin vähistä? :) Mutta se nyt pakottaa linkittämään sinulle taksisin erästä kohtalokasta blondi-laulajatarta ;)
Anonyymi kirjoitti:
No höps, luuletko että mistään niin vähistä? :) Mutta se nyt pakottaa linkittämään sinulle taksisin erästä kohtalokasta blondi-laulajatarta ;)
Säkös se halusit tietää opettajasta?
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Vittu et oot hönö....
Itepähän nouset..🤣✌️
Tässä sulle.Itelläs on hönö tötterö, mutta tuo satiinipaitis niin Italian stail! 😉
https://youtu.be/pvUFWAAcw0I - Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Säkös se halusit tietää opettajasta?
Huomenta :) Huomasin kyllä tuon kysymyksen, mutta minä se en ole, eikä minulla oikeastaan koskaan tapana kysellä mitään tuollaista. Laitoin kuitenkin tuon lasten mehuhetken aamuherätyksen virittelyn päätteeksi ja sain hyvät naurut aamuksi. Minkä jälkeen lisää vähän siitäkin, miten kaatuvan oloinen olit 🤭. Mutta juu, iltaan mennessä alkoi oma omatunto vaivaamaan, että jätin sinut tuohon tilaan😅 No niin, nyt asia selvitetty 😀eikun uutta päivää kohti. Hyvää kesälomaa sinulle!
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta :) Huomasin kyllä tuon kysymyksen, mutta minä se en ole, eikä minulla oikeastaan koskaan tapana kysellä mitään tuollaista. Laitoin kuitenkin tuon lasten mehuhetken aamuherätyksen virittelyn päätteeksi ja sain hyvät naurut aamuksi. Minkä jälkeen lisää vähän siitäkin, miten kaatuvan oloinen olit 🤭. Mutta juu, iltaan mennessä alkoi oma omatunto vaivaamaan, että jätin sinut tuohon tilaan😅 No niin, nyt asia selvitetty 😀eikun uutta päivää kohti. Hyvää kesälomaa sinulle!
Joo, siis hönöks voi sanoa, mutta v-sana oli turhaa. Se harmitti. 🙄
Innostuin näemmä...
Mutta eilen laitoin faceen sellaisen veneilykuvan, niin eräs nainen laitteli viestiä, että tule käymään. Soittikin..
Rupateltiin henkeviä ja aika suoraan. Hän on kyllä huikea nainen.
Mietin tässä, että mistä näitä naisia nyt alkaa pukkaamaan? Kivahan se on, kun minuun otetaan yhteyttä, eikä toisinpäin, mutta ihmetyttää tälläinen...🤔
Mutta kiitos, on hiton huikee keli täällä. Oon mökillä ja taidan käydä aamu-uinnilla ihan just. 😊😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Joo, siis hönöks voi sanoa, mutta v-sana oli turhaa. Se harmitti. 🙄
Innostuin näemmä...
Mutta eilen laitoin faceen sellaisen veneilykuvan, niin eräs nainen laitteli viestiä, että tule käymään. Soittikin..
Rupateltiin henkeviä ja aika suoraan. Hän on kyllä huikea nainen.
Mietin tässä, että mistä näitä naisia nyt alkaa pukkaamaan? Kivahan se on, kun minuun otetaan yhteyttä, eikä toisinpäin, mutta ihmetyttää tälläinen...🤔
Mutta kiitos, on hiton huikee keli täällä. Oon mökillä ja taidan käydä aamu-uinnilla ihan just. 😊😁HeiheiHEI! Vähän nyt rajoittasit naisjuttuja, kun mä en pysy perässä kaikista, niin en voi sitten heitellä viiltäviä kysymyksiä, jotka saavat somemyrskyjä aikaan. Ajattelisit nyt vähän palstaperskärpäsen hyvinvointiakin. 🤪 Ei tää ole niin helppoa hommaa kuin äkkiseltään vois luulla.
Anonyymi kirjoitti:
HeiheiHEI! Vähän nyt rajoittasit naisjuttuja, kun mä en pysy perässä kaikista, niin en voi sitten heitellä viiltäviä kysymyksiä, jotka saavat somemyrskyjä aikaan. Ajattelisit nyt vähän palstaperskärpäsen hyvinvointiakin. 🤪 Ei tää ole niin helppoa hommaa kuin äkkiseltään vois luulla.
No ei voi mitään....🤷♂️
Väkisillään tulee ihmeteltyä..😁
- Anonyymi
Näin se kesäloma toimii!
https://www.youtube.com/watch?v=_6EmMA0U8NA&list=RD_6EmMA0U8NA&start_radio=1&rv=_6EmMA0U8NA
Tuli vaan mieleen, tällainenkin rallatus... Turun omilta pojilta.
Ei kai noita miehiä enää voi pojiksi oikein kutsua... mutt kuitenkin!
Hyvää kesälomaa sinnekin... mä savustan silakkaa nyt ja illaksi kotiin nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik195970- 173496
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1193006Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6412227Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1642195Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja721495Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421445Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31248Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061166Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641127