Hitto vie ja kuitenkin... mä hiffasin, että oon oikeesti lomalla. 🤣
Tässä pakkailen, kun meen viikoks maalle. Sitten loppuviikosta kaveri tulee mökille, niin meinattiin kokeilla vesihiihtoa mm, joten märkäpuku piti ottaa mukaan. No mähän otin räpylätkin ja maskin, sekä painovyön... käyn mökillä tänään kokeilee...
Ja mähän voin tehdä muutenkin mitä huvittaa, kun oon lomalla. 🤣
Jotenkin ihan kreisiä, kun mua on vedetty sinne tänne kohta vuosi...ja nyt oon hoitanut tähän lomaa ja vasta nyt tajuan, että hitsi ihan vaan minulle. 😁 Hitto, miten kiva Disse. Et sä ihan turha jätkä oo. Loman keksit tähän ja hiton hyvä keli, eikä ole mitään muuta kuin sitä, mitä tykkäät tehdä. 😃
Yks pikku neuvottelu klo 13 ja sit pääset irti.
https://youtu.be/Ila8sW6Fpco
Pakkailun lomassa...lomalla...
31
166
Vastaukset
No oikeesti keksin vasta, että hitto, eihän tässä tartte sinkoilla enää. 🤣
Yhdeltä on yks pikku verkkotapaaminen ja sit ei ole kuin omia suhaamisia...
Mökille lähden ensiks...sit huomenna meinaan vähän tehdäkin jotain...mutta suunnittelempa sitä myöhemmin. 😎Disseisback kirjoitti:
No oikeesti keksin vasta, että hitto, eihän tässä tartte sinkoilla enää. 🤣
Yhdeltä on yks pikku verkkotapaaminen ja sit ei ole kuin omia suhaamisia...
Mökille lähden ensiks...sit huomenna meinaan vähän tehdäkin jotain...mutta suunnittelempa sitä myöhemmin. 😎Otahan lungisti. :)
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Otahan lungisti. :)
Otan. Just tulin mökille...
Mietin, että taidan lähtee kyllä veneilee 😎
- Anonyymi
Palstalaisia tulee sinne sun mökille kylään!
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Tervetuloa... omat ruuat ja juomat. Sauna kyllä lämpeää. 😁
Ai kun tietäis koordinaatit, niin tulisin!
- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Tervetuloa... omat ruuat ja juomat. Sauna kyllä lämpeää. 😁
Randonby tulee ja istuu sun naaman päälle, se tuolla toisessa ketjussa hekumoi :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Randonby tulee ja istuu sun naaman päälle, se tuolla toisessa ketjussa hekumoi :D
-harmiseikirj-Omia toiveitasi kerrot. Nämä jutut sua kiinnostaa tosi paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Ai kun tietäis koordinaatit, niin tulisin!
No idäntä ois puuttunut pitkään. Tulin parisen tuntia sitten vasta. 😁
- Anonyymi
Varo sitä haukea!
- Anonyymi
Hyvää lomaa 🌻!
- Sheena - Anonyymi
Minäkin olen lomaillut suunnilleen aamusta asti. Pakkasi autoon Juntuskan, Emon ja Mimmin, Poju takaosaan ihan omaan tilaansa, suojaverkon taakse ja turvavaljassa silti. Faija jäi kotiin, me naiset koiran kanssa lähdettiin mökille.
Katiskat kävin pudottamassa mereen ja silallaverkon laskin omanrannan tuntumaan, sinne mihin broiditkin sen joskus aina virittää. Saas nähdä, saanko mä huomenna silakoita ja minkä verran. Rahalla saan kyllä naapurin kalastajalta ostaa niitäkin ja fileroituina.
Mä kaipaisin kokonaisia silakoita, savustettavaksi pari-kolme kiloa ainakin.
Lämpiminä kun ne suolaa puulaatikkoon... päivän parin päästä ovat herkkua, uusien perunoiden kanssa, voita tai munakermakastikkeen kera. Juteltiin mummojen kanssa ja lupasin toimittaa heille savustettuja tuoreita silakoita lounaspöytään lähiaikoina. Jos en onnistu saamaan silakoita huomen aamulla, pakko soittaa KauppaHallin kalamyymälään ja tilata taatusti tuoreita savustettuja silakoita yks laatikollinen. Ollaan etelä-Suomessa ja täälläpäin vanhempi väestö on tottunut syömään silakkaa, kaikessa muodossa... ja varsinkin kesällä.
Järvi-Suomessa ja Pohjanmaalla kaiketi muikku vastaa suosiossaan meidän silakkapuumia.Kauppa-Hallin myymälästä mä olen joskus ennenkin tilannut ison satsin savustettua silakkaa.
Sauna minullakin on lämpenemässä, ja pari vihtaakin ehdin tekaista, rannasta mökille tullessani. Juntuskalla varmaan riisipuuro tulossa illalliseksi ja raparperisoppaa höystettynä viimoisilla mansikoilla, jotka tuolta vanhalta mansikkamaalta löysin. Sekin on täysin villiintynyt, rönsyilee sinne tänne... sekin pitäisi kunnostaa... mutt aika on vähän kortilla, eikä muita näytä pätkääkään kiinnostavan pellolla kyykkiminen.
Niri nari, mistä mä vielä valittaisin? Oikeesti on ollut mukava päivä ja moneen paikkaan olen ennättänyt... ilta meneekin sitten Mimmin kanssa puuhasteluun, pesuihin ja nukkumaan menoon... EI ole retkisänkyä hänelle, nukkuu mun vieressäni ja toivottavasti pysyy siinä aamuun asti. Se retkisänky oli niin kevyttekoinen ja siksi kiikkerä; ettei sitä ole käytetty enää... Mimmi olisi kaatanut sen, reunaan nojatessaan ja rynkyttäessään.
https://www.youtube.com/watch?v=7Xl487XMBv4&list=RD7Xl487XMBv4&start_radio=1&rv=7Xl487XMBv4
trollikka - Anonyymi
tätä en kyllä kunnollisersdti muisdta, hääåjuttu ja felix leiter mikä kohta alkaa.
Mutta itse pidän paljon noista koska, ei ole vihaisia naisia iloisia yleensä... - Anonyymi
Hyvää Lomaa ja rentoutumista kivojen asioiden äärellä. t. Emberizi
- Anonyymi
Kuulostaa nastalta, stiflat kohti leedii.
Olet stydi, relaa kunnolla. Poistobotti ärhäkkänä...🙄
- Anonyymi
Juu, aika hämmentävää. Ehkä ehdit huomata, riittää minulle :) Veeran miljoona ruusua on ilmeisesti hyvinkin vaarallista 😅
Anonyymi kirjoitti:
Juu, aika hämmentävää. Ehkä ehdit huomata, riittää minulle :) Veeran miljoona ruusua on ilmeisesti hyvinkin vaarallista 😅
Naiset on... Soittavat vaikka kännissää yllätäin... Nyt mun pitää tutkailla jo kahta...😄
Tyttö otti kuvan jonkun "kosteen" kanssa.... no faija on ains ainakin nihkee, tai kun tekee jotain, suorastaan "läpeensä märkä"
https://youtu.be/yQkdMh4GW4M
Mutta mikä tää costee on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi303569Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593017Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs502957100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks332138Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522109Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601952- 451829
- 491637