Tällä kysymyksellä en tarkoita, että miehen tulisi olla aloitteen tekijänä. Vaan minua kiinnostaa ne syyt, mitkä asiat ovat esteenä lähestymiselle, mitä pelkäät?
Mies, miksi et lähesty kaipaamaasi naista?
41
711
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan parempaa.
- Anonyymi
Noin ajateltuna odotus voi olla aika pitkä ja jäätkin yksin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin ajateltuna odotus voi olla aika pitkä ja jäätkin yksin..
Mielelläni jäänkin jos ei parempaa löydy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielelläni jäänkin jos ei parempaa löydy!
No nyt on kyllä pakko kysästä, että miksi sitten kaipailet häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt on kyllä pakko kysästä, että miksi sitten kaipailet häntä?
Koska sitä parempaa ei ole vielä löytynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sitä parempaa ei ole vielä löytynyt.
Outo syy. Kaipaatko montaa muutakin huonona pitämääsi asiaa/henkilöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo syy. Kaipaatko montaa muutakin huonona pitämääsi asiaa/henkilöä?
En. Aina ollut vain yksi mutta sekin vaihtuu kun parempi tulee tielle. Tämä on kerran jo koettu.
- Anonyymi
Se ei jäänyt epäselväksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En. Aina ollut vain yksi mutta sekin vaihtuu kun parempi tulee tielle. Tämä on kerran jo koettu.
Et osaa ottaa kerralla sitä hyvää vaan aloitat pohjalta ja parannat pikkuhiljaa?
- Anonyymi
Saat odottaa tuomiopäivään asti. 📣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa ottaa kerralla sitä hyvää vaan aloitat pohjalta ja parannat pikkuhiljaa?
Tavallaan. Uskon että se oikea on pian edessäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat odottaa tuomiopäivään asti. 📣
No siihen ei ole onneksi pitkä aika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siihen ei ole onneksi pitkä aika.
Jos olet päälle 30, siihen on vain 50 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet päälle 30, siihen on vain 50 vuotta.
Vähintään 3,5v tästä päivästä.
- Anonyymi
Hän on varattu.
- Anonyymi
Olen pahoillani, tilanne varmasti vaikea sulle.
- Anonyymi
hää on vappu enkä osaa tanssia
- Anonyymi
Hän ei ole kiinnostunut minusta.
- Anonyymi
Miksi luulet näin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi luulet näin?
Hän on niin kertonut. Vaikka aikaa toki tästä on, niin pidän tilannetta pysyvästi samana, ellei hän muuta sano.
- Anonyymi
Voi teemu-inkeri syökööbn hellettä :D
- Anonyymi
Lähinnä pelkään sinua/naisia. Ikinä ei tiedä minkälaisen karjun sitä saa.
- Anonyymi
Ok, noihin pelkotiloihin voisit saada apua esim. terapiasta?👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, noihin pelkotiloihin voisit saada apua esim. terapiasta?👍
Kyllä. Odotankin innolla tulevaa diagnoosia.
- Anonyymi
Heh, olipas ajankohtainen kysymys. :)
Itse olen kiinnostunut yhdestä aivan suloisesta naisesta. Miksen ole vielä lähestynyt häntä, johtuu ensinnäkin siitä, etten tiedä, milloin näemme uudestaan. Tämä on ihan käytännön ongelma! [Joudun järjestelemään omia menoja kohdateksamme, eikä se ihan onnistu tuosta vain.]
Toinen syy on luonnollinen; en ole ollenkaan varma, onko hän lainkaan kiinnostunut kaltaisestani miehestä. Jutellessamme viimeksi käsitin, että joitakin merkkejä hänen kiinnostuksesta voisi olla. Tilanne meni kuitenkin niin nopeasti ohitse, etten ehtinyt sitä mitenkään varmistamaan (esim. flirttailemalla). Pakkeja ei ole kiva saada!
Kolmas on tietenkin sitten omat fiilikset siihen, mitä tulee hänen "suloisuuteen". Ei ne omat tunteenikaan ole mitään kiveen hakattuja. Jospa en sitten olekaan kiinnostunut, kun ehkä tutustumme enemmän? Tällainen pohdinta vie aina oman energiansa, kun uusi ihmissuhde voisi olla näköpiirissäni.
Noista kolmestakin syystä voi nähdä, ettei asiat nyt ihan helppoja ole koskaan. Siksi sitä toivoisi hieman selvempää viestintää naisenkin suunnalta. - Anonyymi
En tiedä onko kiinnostunut vai ei. En halua, että välit rikkoontuu jos tunne ei ole molemminpuolinen.
- Anonyymi
Olen yrittänyt lähettää signaalia, mutta en ole saanut takaisin rohkaisevaa viestiä. Olen tulkinnut sen niin, että hän haluaa pitää välit tuttavallisina, tai kohteliaasti jopa vähentää sitäkin. Olen ollut ehkä vähän liian innokas pitämään esillä aiheita, joista olisi voinut turvallisesti viestittää tykkäämisestä ja nyt vähän nolottaa, jos olen tuntunut ahdistavalta. Mä olisin mieluummin ollut ystävä, kuin ei sitäkään. Toki vielä mieluummin rakastaja. Tai kaikista mieluiten mennyt naimisiin. Mutta missään tapauksessa en halunnut kokonaan ulkopuoliseksi.
- Anonyymi
Ulkopuoliseksi joutumisen fiilis on yleisintä. Naisella usein jo aikuiset lapset jne. Mennäkkö siihen kuvioon jos he ovat "liian usein" kuvioissa mukana. En itse mene.
- Anonyymi
Vaikea lähestyä, jos toinen ei vastaa viesteihin tai puheluun.
- Anonyymi
Hän on varattu, ja niin olen minäkin.
- Anonyymi
pelkäätkö vaimoasi, vahtii ko hän sinua!
- Anonyymi
En tiedä, tykkääkö hän nainen minusta miehestä.
- Anonyymi
Miten tuota voisi selvittää, oletko miettinyt?
- Anonyymi
Ihan suht edustavana ja rentona tyyppinä olen tehnyt tässä muutaman vuoden aikana aivan tarpeeksi lähestymisiä. Välillä menestyksekkäästi välillä vähemmän.
Kaikkia näitä kuitenkin yhdistää jonkinlainen naisten "flekmaattisuus" ja passiivisuus.
Muutamia tosi yli-innokkaita on tullut vastaan mutta kokonaisuus on jäänyt siihen että en ala olemaan se joka jatkuvasti on aloitteentekijänä. Erikoisinta on että samat naiset ovat jälkeenpäin ottaneet yhteyttä. Jälkilämmittelyt eivät johda ainakaan minun kohdallani enää mihinkään.
Ja nyt näiden naiskokemusten jälkeen joita on kertynyt muutaman vuoden aikana aika iso määrä on alkanut tulla fiilis että jutut on aina samat, naisten käyttäytyminen on aina samanlaista siis tietyllä tavalla toistuvaa eli homma on alkanut tuntumaan turhalta - siis ihan sielussa asti. Mielenkiinto on oikeasti lopahtanut. On vaan helppo jotenkin poistua koko kuviosta.
En pelkää mitään. Muutoksen huomaan itsessäni että poistun kuviosta heti kun siltä tuntuu. Itsesuojeluvaistoa? Kenties. Ei ole hyväksyttävää lähestyä.
- Anonyymi
Ei naiselta eikä mieheltä, ajan hukkaa.
- Anonyymi
Hän on niin pelottava. Kauheen tumma. Hirveän tuhma. Ja kaikkee.
- Anonyymi
Pitkän ajan kuluessa kynnys nousee. Olisi helpompaa kuin kaikki olisi tapahtunut silloin alussa kun kaikki oli uutta ja ihmeellistä!
- Anonyymi
Hyvät asiat vaatii oman aikansa toteutuakseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975938Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442807- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761352
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831203