Jos ei jaksa tehdä ruokaa

Anonyymi

Niin haetko pizzaa tai grilliltä hampurilaisia?

26

206

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hampurilaisen. Todennäköisesti pekonihampurilaisen

    • Teen kuitenkin, kun lasten tarvii syödä. Tai pyydän isännän tekemään.

      • Joskus on ollut kova migreenikohtaus päällä ja tehnyt ruokaa, hajut käy silloin kuvottamaan. Sitten juossut välillä oksentamaan, laittanut levyn siksi aikaa nolliin ja palannut taas tekemään ruokaa. Kohta taas juosdut oksentamaan.

        Himmeässä huoneessa liesituulettimen valossa, kun ei kärsi kirkkaita valoja.

        Kun on ruoka lopulta valmis, olen kutsunut lapset syömään ja itse juossut pimeään huoneeseen hiestä märkänä oksentamaan ja nukkumaan päästä kiinni pitäen. Tuntuen et aivot halkee justiinsa.

        Lasten on silti syötövä, ei jouda itseään säälimään silloin, vaikka tuntus et henki lähtee.


    • Anonyymi

      Kpds yoåsjyss bsolls diijimlom doö,'ösdoy

      Hassua joo tuollainen, muyys muidyskss illslls jsmrd-rlokubs, kodks mirlrdyäni siks hsudk sytytöillekin voi olla tuo

      • Anonyymi

        minäkin hain grilliltä humehia


    • Anonyymi

      En.

    • Aina jotain pientä jaksaa tehdä ja laittaa. Pizza tai hampparit ehkä kerran kk...

    • Anonyymi

      en tiedä mille tuntuu, voi tuntua hassullekin, jos kuin seiväs hyppyä ja sitten tipahdat pehmusteelle korrkealta ja pomppaat

    • Anonyymi

      Yleensä tilloon, kun ei ennee mahdu ovesta ulos!🐷🐷

    • Anonyymi

      Ei grillistä hampurilaista kannata ostaa. Joskus oon erehtyny ja tosi pahoja. Hesessä ja burger Kingissä parhaat. Macissa ei kovin hyvä.

      • Anonyymi

        Juu, ovat lisäksi järkyttävän kalliita, samalla hinnalla saa 400g naudan jauhelihaa, josta tekee paremmat hampurilaiset, kuin Macissa.
        Parhaat hampurilaiset on pienissä grilleissä, jotka eivät ole monikalsallisia suur yhtiöitä.


    • Jos niin laiskottaa, niin pitää tilata kotiin kuljetus, koska samalla vaivalla sen ruoan tekee itse kuin pikaruokapaikasta hakeekin.

      Enpä ole koskaan kotiin tilannut safkaa. Joskus olen käynyt ulkona syömässä tai hakenut pitsan, mutta ihan muuten vaan, en laiskuuttani.

    • Anonyymi

      Haen lidlistä paistopisteestä ruokaa.

    • Anonyymi

      Haen kebabbia kioskilta.

    • Anonyymi

      En hae koskaan grilliltä.Kaupasta kanaburgei, rusinaton maksalaatikko.

    • Anonyymi

      Jos en viitsi tehdä ruokaa, kaapista löytyy aina leipää, leivänpäällisrasvaa ja tuorekurkkua. Juomaksi lasillinen kevytmaitoa. Siinä se.

    • Anonyymi

      Kipupelliri jooh hyvä sanonta.

    • Anonyymi

      Joskus voisin ehkä hakea pitsan, mutta en tuosta syystä, vaan kun tekee mieli. Jos en jaksa kokata, niin aina löytyy eineksiä.

    • Anonyymi

      EN!

    • Anonyymi

      HAEN!

    • Anonyymi

      Jos ei jaksa tehdä ruokaa niin silloin voi syödä pelkästään kraanavettä.

    • Anonyymi

      Taidat olla ihan teini? Aikuiset hakee grilliltä makkaraperunat.

    • Anonyymi

      En todellakaan, grillille on matkaa ja nopeammin paistan munakkaan, enshätään.
      Munakas ihan sellaisenaan tyydyttää näläntunteen ja ainahan siihen voi lisätä, kaikenlaista mitä nyt jääkaapista sattuu löytymään.
      Parhaammassa tapauksessa munakkaasta onkin syntynyt pienimuotoinen pyttipannu, useammallekin syöjälle. Aina ei loppitulosta tiedä varmaksi, kun hellan vieteen astelee, suunnitelmat vaihtelee tilanteiden ja tarpeiden mukaan.
      Nyt mikroon joutui riisipiirakka! ½ lasillista kylmää maitoa ja takaisin nukkumaan, ennenkuin muksukin herää, sitt ei kyllä enää nukuta.

    • Anonyymi

      Aamias kilpailu että kuka ehtii ensin suuhun.

    • Anonyymi

      kun itse katson naisten urheilukilpaoluja uintia ja KII9PEILYÄA näyi haskalle ja sitten alkaa nukutta

    • Anonyymi

      -olisi oikein kauhuelokuva sellainen missä kraanavede34stä tuli vain vertaq.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      138
      1628
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1200
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      85
      1083
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      892
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      819
    7. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      82
      802
    8. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      788
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      714
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      137
      682
    Aihe