Niin haetko pizzaa tai grilliltä hampurilaisia?
Jos ei jaksa tehdä ruokaa
26
327
Vastaukset
- Anonyymi
Hampurilaisen. Todennäköisesti pekonihampurilaisen
Teen kuitenkin, kun lasten tarvii syödä. Tai pyydän isännän tekemään.
Joskus on ollut kova migreenikohtaus päällä ja tehnyt ruokaa, hajut käy silloin kuvottamaan. Sitten juossut välillä oksentamaan, laittanut levyn siksi aikaa nolliin ja palannut taas tekemään ruokaa. Kohta taas juosdut oksentamaan.
Himmeässä huoneessa liesituulettimen valossa, kun ei kärsi kirkkaita valoja.
Kun on ruoka lopulta valmis, olen kutsunut lapset syömään ja itse juossut pimeään huoneeseen hiestä märkänä oksentamaan ja nukkumaan päästä kiinni pitäen. Tuntuen et aivot halkee justiinsa.
Lasten on silti syötövä, ei jouda itseään säälimään silloin, vaikka tuntus et henki lähtee.
- Anonyymi
Kpds yoåsjyss bsolls diijimlom doö,'ösdoy
Hassua joo tuollainen, muyys muidyskss illslls jsmrd-rlokubs, kodks mirlrdyäni siks hsudk sytytöillekin voi olla tuo- Anonyymi
minäkin hain grilliltä humehia
- Anonyymi
En.
Aina jotain pientä jaksaa tehdä ja laittaa. Pizza tai hampparit ehkä kerran kk...
- Anonyymi
en tiedä mille tuntuu, voi tuntua hassullekin, jos kuin seiväs hyppyä ja sitten tipahdat pehmusteelle korrkealta ja pomppaat
- Anonyymi
Yleensä tilloon, kun ei ennee mahdu ovesta ulos!🐷🐷
- Anonyymi
Ei grillistä hampurilaista kannata ostaa. Joskus oon erehtyny ja tosi pahoja. Hesessä ja burger Kingissä parhaat. Macissa ei kovin hyvä.
- Anonyymi
Juu, ovat lisäksi järkyttävän kalliita, samalla hinnalla saa 400g naudan jauhelihaa, josta tekee paremmat hampurilaiset, kuin Macissa.
Parhaat hampurilaiset on pienissä grilleissä, jotka eivät ole monikalsallisia suur yhtiöitä.
Jos niin laiskottaa, niin pitää tilata kotiin kuljetus, koska samalla vaivalla sen ruoan tekee itse kuin pikaruokapaikasta hakeekin.
Enpä ole koskaan kotiin tilannut safkaa. Joskus olen käynyt ulkona syömässä tai hakenut pitsan, mutta ihan muuten vaan, en laiskuuttani.- Anonyymi
Haen lidlistä paistopisteestä ruokaa.
- Anonyymi
Haen kebabbia kioskilta.
- Anonyymi
En hae koskaan grilliltä.Kaupasta kanaburgei, rusinaton maksalaatikko.
- Anonyymi
Jos en viitsi tehdä ruokaa, kaapista löytyy aina leipää, leivänpäällisrasvaa ja tuorekurkkua. Juomaksi lasillinen kevytmaitoa. Siinä se.
- Anonyymi
Kipupelliri jooh hyvä sanonta.
- Anonyymi
Joskus voisin ehkä hakea pitsan, mutta en tuosta syystä, vaan kun tekee mieli. Jos en jaksa kokata, niin aina löytyy eineksiä.
- Anonyymi
EN!
- Anonyymi
HAEN!
- Anonyymi
Jos ei jaksa tehdä ruokaa niin silloin voi syödä pelkästään kraanavettä.
- Anonyymi
Taidat olla ihan teini? Aikuiset hakee grilliltä makkaraperunat.
- Anonyymi
En todellakaan, grillille on matkaa ja nopeammin paistan munakkaan, enshätään.
Munakas ihan sellaisenaan tyydyttää näläntunteen ja ainahan siihen voi lisätä, kaikenlaista mitä nyt jääkaapista sattuu löytymään.
Parhaammassa tapauksessa munakkaasta onkin syntynyt pienimuotoinen pyttipannu, useammallekin syöjälle. Aina ei loppitulosta tiedä varmaksi, kun hellan vieteen astelee, suunnitelmat vaihtelee tilanteiden ja tarpeiden mukaan.
Nyt mikroon joutui riisipiirakka! ½ lasillista kylmää maitoa ja takaisin nukkumaan, ennenkuin muksukin herää, sitt ei kyllä enää nukuta. - Anonyymi
Aamias kilpailu että kuka ehtii ensin suuhun.
- Anonyymi
kun itse katson naisten urheilukilpaoluja uintia ja KII9PEILYÄA näyi haskalle ja sitten alkaa nukutta
- Anonyymi
-olisi oikein kauhuelokuva sellainen missä kraanavede34stä tuli vain vertaq.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975948Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442817- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291385- 761352
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831303Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217