Ylpeilevät asialla. Leveilevät ja esittävät kuvia somessa miten ottivat rokotteen.
Kaikki jotka ottavat koronarokotteita.
6
138
Vastaukset
- Anonyymi
Osoittavat suurta tyhmyyttä ja naiviutta. No se nähdään vielä tulevaisuudessa miten paskaan jamaan tuo porukka vielä joutuu...harmi että joukossa on paljon ystäviä...
Voi olla että arkut loppuu suomesta- Anonyymi
Paitsi että rokoteita ei ota juuri kukaan
Vain muutama prosentti ihmisistä haki tehosteen syksyllä 2023
Suurin osa kieltäytyi
- Anonyymi
Hupaisinta näis uskontodistuksissa on, että ulkomailla ne käyttävät vakuuttelussaan täysin samaa fraasia. " Minut testattiin positiiviseksi koronaan. Onneksi olen rokotettu, enkä kokenut kuin vähäisiä oireita ja olen nyt karanteenissa..... Ottakaa siis rokotus, jos ette ole sitä vielä tehnyt). Miksi ottaa, kun ei tuo piikki ei ole näyttänyt suojaavan ollenkaan tartunnoilta.
Itse voi vain todeta, että en ole ottanut rokotetta. Siksi en ole saanut mitään tauteja tai oireita, enkä ole ollut karanteenissa. Jatkan saamaan malliin ja pidän huolen C- ja D-vitaamiinen riittävän korkeasta tasosta, sinkkiä unohtamatta.- Anonyymi
Niin rokotteet on mutta jotkut ovat sairastuneet jopa kahdesti.
- Anonyymi
Suottaapi osalle positiivisen tuloksen ilmoittaneista pääsyynä olla tämä:
https://t.me/DUMBSandCloning/476849
Tuo Pfizerin pomohan oli se, joka ei päässyt matkustamaan Israeliin, koska oli rokottomaton. Nyt on tehnyt kaupat omaisuudestaan perikunnan hyväksi ja "maine" säilyy, vaikka onkin saanut hirttotuomion rikoksista ihmiskuntaa vastaan.
Kulisseissa tapahtuu tällä hetkellä todella paljon asioita, jotka osin julkaistaan ennen Joulua. Hyviä asioita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202978- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611