Miehen kaksoiselämä

Anonyymi

Olen ollut viisi vuotta naimisissa. Äskettäin mieheni salasuhde paljastui ja tämän myötä kaikki muutkin panot, valloitukset ja kuviot. Olen itse ollut niin naiivi, etten kuvitellut jokaisen vähänkin viehättävämmän naisen olevan potentiaalinen hurmauksen kohde ja yhden illan juttu. En edes tahdo tietää, paljonko naisia on ollut. Samanaikaisesti mies on ollut minusta todella mustasukkainen ja omistushaluinen.

Yritin etsiä netistä vastaavia kohtaloita enkä juuri löytänyt. Tapahtuuko tällaista muualla?

Voin sanoa, että olen todella järkyttynyt. En oikein tiedä, miten tästä eteenpäin.

12

869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa, vanha hyvä keino toimii aina… run Forest run, huoh!

    • Anonyymi

      Pahasti tehnyt sinulle, hyvin pahasti. Mies on rikkinäinen, elä jää suhteeseen.

    • Noin aktiiviset tahot on loppujen lopuksi aika harvassa, oli sukupuoli mikä tahansa. Voi olla että kohtalotoverin löytäminen on hankalaa, vaikkakin muita petettyjä löytänet helposti keskusteemaan kanssasi.

    • Anonyymi

      Etsi "Runaway man" haulla sivustoja. Ehkä vastaavia löytyy Facebookista. Parempi jos löytäisit asiaan erikoistuneen ammattilaisen. Ei ne kuitenkaan niin yleisiä tapauksia ole. Et saa "peruspaketoitsijalta" tarvitsemasi tukea. Saisit huomata sen pian.

    • Anonyymi

      Vastaavaa naisen kanssa. Siitä ei niin kirjoiteta ja aisurijutuistakaan. Miehen pettämisistä taidetaan kirjoittaa enemmän.

    • Anonyymi

      Viisi vuotta on usein aika keskimääräinen aika kun nähdään jatkuuko juttu jos/kun kovin huuma usein tuolloin hiipuu. Poikkeuksiakin tosin on. Saattaa esim. olla vanhojakin ikänsä yhdessä olleita pareja, jotka voivat olla vielä kuin lähes vastarakastuneita, mutta heitä on harvassa. Riippuu niin juttujen alusta kuin ihmisluonteistakin yms. Usein suhteita pitäisi koettaa vaalia hoitamalla, varsinkin kun pidemmistä ajoista on kyse. Vaikuttaa että sinä edelleenkin rakastat. Mutta olisiko mies palautettavissa vielä sinun tykösi niin tarvitsisi hieman taustoja selville.

      Eli.

      Kuinka juttunne alkoi? Onko miehelläsi ollut kuinka paljon naisia ennen sinua? Entä sinulla, tietääkö miehesi? Minkä ikäisiä olette? Onko teillä ollut tahoillanne vakavempia ja pidempiä suhteita ennen teidän juttuanne? Oletko huomannut petipuuhienne muuttuneen missään vaiheessa?

      • Anonyymi

        Sivusta.
        Sen verran sain selville, että jatkuva uskottomuus oli alkanut jo ennen avioitumista. Kertoi sen olleen joskus jopa hauskaa. Muistutti, ettei ole koskaan moittinut minua. Olimme yhdessä pitkään, en halua tässä kertoa. Sain ns. kaasuvaloa. Voimia! Muun osuuden olen koonnut suvun ja entisten tuttujeni kauhisteluista. Emme ole keskustelleet. Voimia.


    • Anonyymi

      Puolisosi on rikkonut kalliin lupauksensa mitä törkeimmällä tavalla.
      Sinulla on kaikki oikeudet lopettaa liitto sen kanssa.
      Tuon tason ihminen on katuojan saastaakin pahempi. Voi hyvin jättää sen rypemään omaan tekemäänsä lokaan.
      Sinun ei tarvitse alistua noin alas jatkamaan elämääsi tuon iljetyksen kanssa.
      Piste.

    • Anonyymi

      Olen samassa tilanteessa. En oikein halua tietää kuinka paljon on ollut pettämistä. Olen mies ja pitkä avioliitto takana.

    • Anonyymi

      Pistä Vahinko vaan kiertämään ja ala elää omaa rlämääsi. Noiden perään ei kannata itkeä.

    • Anonyymi

      Itse olen kokenut vastaavan, otin eron koska mies ei muuttanut tapaansa. Eikä koskaan pystynyt käsittelemään asiaan tai kertomaan syitä. Olen tällä hetkellä parisuhteessa miehen kanssa, joka on pettänyt pitkässä aikaisemmassa liitossaan vaimoaan jatkuvasti. Hän oli jo eronnut, kun tapasimme ja käynyt jonkinlaisen prosessin itsensä kanssa. Keskustelemme hänen ja minun aikasiemmista pilalle menneistä suhteista hyvin syvällisesti. Hän on kertonut, että aikoinaan ajautui suhteeseen naisen kanssa, teki lapset koska molemmilla alkoi biologinen kello tikittämään. Sanoi, että hyvääkin oli, mutta pääsääntöisesti koki tehneensä väärän valinnan ja päätti alistua tilanteeseen lasten vuoksi. Vaimolla oli tapana käydä asioita läpi humalassa riitelemällä. Mies haki läheisyyttä muualta ja koki häpeää pettämisistään ja syyllisyyttä. Vannoi itselleen ,että olo viimeinen kerta, kunnes taas. Loppujen lopuksi vaimo kärähti sivusuhteesta ja mies tunnusti myös. Jatkoivat täysin kylmää liittoa. Kertoi edelleen ettei halunnut pilata lasten elämää. Kertoi kuinka kaksi täysin vierasta ihmistä nukkuvat samassa sängyssä ja odottaa milloin toinen on mennyt nukkumaan että voi itsekin mennä nukkumaan. Ei halunnut terapiaan tms. Jossain vaiheessa kuvioon tuli sitten se kuuluisa kakkonen, jonka turvin mies pääsi irtautumaan liitostaan, naisen painostuksen alla ja tämä miehen kertomaa. Kakkossuhde ei sitten koskaan kantanut. Mies Kertoi, että olihan se raskasta niille kaikille naisille joiden kanssa sääti samaan aikaan yrittää sepittää tarinaa miten saa kaikkien kanssa homman toimimaan. Jossain vaiheessa miehellä oli vapaatakin irtosuhdevaihe. Sain sen olevan niin kuluttavaa ja vihasi itseään , ettei vaan enää jaksa sellaista elämään, josta seurasi pitkä kuiva kausi, lopetti irtosuhteet ja alkoi käydä asioita läpi omassa päässään.
      Itse olen kokenut hyvin samanlaisen elämän. Pilalle mennyt liitto ja sitä seuraava jatkuva jonkin etsiminen ja irosuhde ym härdelli.
      Minua itseäni miehen tarina on jollain tapaa lohduttanut ja se miten hän avoimesti Kertoi omasta häpeästä, itsevihasta ja miten pää meinasi levitä kaikissa siinä tunteiden helvetissä, auttoi olemaan armollisempi itselleni ja omalle ex miehelleni.
      Sinä itse päätät jäätkö suhteeseen, miten mies kykenee asiaa käymään läpi jne. Toista et voi muuttaa.

    • Anonyymi

      Kohtalon toveri olen, vasta paljastui puolison petollisuus minullekin, liki kymmenen vuoden jälkeen. Luottanut olen minäkin, on keskusteltu aiheesta jne., sanat vaan eivät kanna tekoihin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe