Tiedätkö miksi olet sinkku?

Anonyymi

Monet sinkut ei tiedä miksi ovat sinkkuja, tiedätkö sinä?

28

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi olen sinkku ... koska erosin, enkä ole varsinaisesti edes yrittänyt etsiä uutta suhdetta. Onko tuo kelpaava syy?

    • Anonyymi

      Jaa, kyllä….olen omasta tahdosta, huoh!

    • Anonyymi

      En juo viinaa enkä käy baareissa. Siinä se syy on. Raitis mies ei kelpaa naisille.

    • Anonyymi

      Tiedän ja olen peilin kauttakin tutkaillut omaa tekemistä. En lämpene asioille, jos toinen vähänkin epäilyttää itseä. Ehkä joskus vielä kohtaan sen mikä tuntuu siltä oikealta itselle. Pärjäisinkö kuinka suhteessa vai olisiko se oikeasti pakkopullaa?

      Periaatteita hyvä olla, itselle enemmän sovitteleva luonne, en tykkää riidellä. Enkä olen kovin aktiivinen tekemään asioita sen eteen, et status muuttuisi muuksi. Ehkä enemmän omasta tahdosta olen sinkku, vaikka mielessä monesti myös muuta.

    • Anonyymi

      Palstailen liikaa enkä ole sosiaalinen. En käy baareissa jossa vois tavata naisia. Toiseks haluan asua yksin, viihdyn liikaa yksin enkä halua mitää naista joka vaatii koko ajan jotain. Tykkää olla hiljaa ja rauhasta jossa kukaan ei metelöi eikä vaadi mitään.

      • Anonyymi

        Se on se alku kynnys vaan paha. Oman vapauden menettäminen. mutta sitten kun talossa on jo useampi pikku vipeltäjä. Niin sitten tuntuu oikeelta.


    • Anonyymi

      Kyllä tiedän.

    • Anonyymi

      En ole vielä päättänyt ketä naista voisin lähestyä. Vaihtoehtoja on niin monta ja uusia tulee koko ajan.

    • Anonyymi

      Siks ku on luttamuna.

    • Anonyymi

      Olen sinkku koska en usko että hyviä miehiä on vapaana. Olen saanut ikäviä kokemuksia varatuista valehtelijoita, juopoista ja naisvihaajista. Suoraan sanoen en uskalla enää edes treffeille.

      • Anonyymi

        Hienoa, ollaanko edes kavereita?


      • Anonyymi

        Olisit kokeillut joitakin muita kuin noita kokeilluitasi. Vaan kun se pitää olla jännää, niin ei se vain passaa...


    • Tiedän, todella tarkasti vieläpä.
      Ensin exäni halusi eron, joten siitä se alkoi. Sen jälkeen tiesin, etten kykene emotionaalisesti ihastumaan toiseen ihmiseen pitkiin aikoihin. Nyt ehkä siihen olisi hiljalleen kykyä, mutta ei kiinnosta, on mukava olla itekseen.

      • Anonyymi

        Paljon suurempi valta päättää kaikista itseään koskevista jutuista, ei ole pakko ottaa huomioon sitä parisuhteen toista osapuolta. Mulle riittää kun hoidan tyttäreni ja vanhempieni asioita, ottaen huomioon heidän etunsa. Tilanne helpottuu vielä syksyyn mennessä, kun vanhempani pääsevät muuttamaan omaan asuntoonsa, samalle yhteiselle pihamaalle rakennettuun kotiinsa.

        Kaksi eri taloutta vaikkakin vierivieressä, kummallakin oma elämänsä, jollei just apua toisiltaan tarvitse. Se avun saantikin on vain muutamien metrien päässä. Ainakin nyt tuntuu luontevalta ratkaisulta.

        Ei olisi helppo tuoda tähän kuvioon vielä ulkopuolista miestä... kun pahus vie hänelläkin olisi omat odotuksensa sekä tietenkin oletetut oikeudet.

        Mä en ehdointahdoin tätä kuviota tule rikkomaan, ainakaan muutamaan vuoteen, tiedä sitten jatkosta... kun tytärkin käy jo ehkä koulua, kuuden vuoden kuluttua; ja siihen on pieni ikuisuus. Mä olen silloin vasta vähän yli 4-kymppinen, kenties... jos oikea kohdalle sattuu.
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon suurempi valta päättää kaikista itseään koskevista jutuista, ei ole pakko ottaa huomioon sitä parisuhteen toista osapuolta. Mulle riittää kun hoidan tyttäreni ja vanhempieni asioita, ottaen huomioon heidän etunsa. Tilanne helpottuu vielä syksyyn mennessä, kun vanhempani pääsevät muuttamaan omaan asuntoonsa, samalle yhteiselle pihamaalle rakennettuun kotiinsa.

        Kaksi eri taloutta vaikkakin vierivieressä, kummallakin oma elämänsä, jollei just apua toisiltaan tarvitse. Se avun saantikin on vain muutamien metrien päässä. Ainakin nyt tuntuu luontevalta ratkaisulta.

        Ei olisi helppo tuoda tähän kuvioon vielä ulkopuolista miestä... kun pahus vie hänelläkin olisi omat odotuksensa sekä tietenkin oletetut oikeudet.

        Mä en ehdointahdoin tätä kuviota tule rikkomaan, ainakaan muutamaan vuoteen, tiedä sitten jatkosta... kun tytärkin käy jo ehkä koulua, kuuden vuoden kuluttua; ja siihen on pieni ikuisuus. Mä olen silloin vasta vähän yli 4-kymppinen, kenties... jos oikea kohdalle sattuu.
        trollikka

        Ei tietenkään olisi helppoa tuoda uutta ihmistä tuohon kuvioon, mutta ei sen helppoa pidä ollakaan, koska se tilanteen vaativuus nimenomaan toimii suojana ja samalla tiukkana vaatimuksena sen mahdollisen ihmisen ominaisuuksille ihmisenä.

        Jos oikeanlainen ihminen löytyisi, hänelle voisit hyvin kertoa, että hän ihana, mutta hänen sijoituksensa sinun tärkeysjärjestyksissäsi on ehkä parhaimmillaan sija 10 nyt. Ja hän ymmärtäisi sen ja hyväksyisi sijansa sekä olosuhteet sellaisenaan, ei odottaisi saati edellyttäisikään enempää, olisi vain onnellinen siitä minkä saa.

        Kuusi vuotta on yksi hujaus, ei pieni ikuisuus ja tulet sen huomaamaan kyllä :)


    • Anonyymi

      Tällä hetkellä varmaan siksi että olen ylipainoinen. Ennen ylipainoa oli hyvinkin hoikkia kausia, ja silloin oli syynä se että olin kuitenkin pärstäruma.

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Tiedän. On ollut liian paljon rankkoja vuosia ja siksi ei ole ollut jaksamista tutustua keneenkään. Minulla oli omat suunnitelmat työtä varten ja ne eivät toteutuneet ja samoin asuntoon liittyen, mutta tapahtui paljon sellaista mikä rikkoi ja aiheutti stressiä, ahdistusta ja pahaa oloa.

    • Minä näkisin asian niin, että olen parisuhdekelpaamaton. En ole parisuhdemateriaalia, täytyisi olla sellainen lottovoitto, että minä parisuhteeseen lähtisin. Jos sittenkään. En halua ensinnäkään sitoutua. Toisekseen elämäni laatu kärsisi parisuhteesta ihan konkreettisesti. Kolmannekseen .. kuka hullu minut huolisi? En minä ainakaan jos olisin mies. Jokin tolkku se parinvalinnassa pitää olla.

      Tosin sinkkuuteni oli oma valintani. Exä olisi halunnut naimisiin kanssani, minä torjuin ajatuksen ja se, etten kyennyt menemään naimisiin hänen kanssaan, vaikka yhteiseloa oli takana se 25 vuotta .. oli yksi syy päätökseeni erota.

      Joten joo.. tiedän aika hyvin syyn olla sinkku. Oma valintani.

    • Anonyymi

      Kuka hullu minut huolisi? Lentävä sanonta vai pitääkö sisällään jotain. - cu-

      • Anonyymi

        Siis peepeelle tämä. - cu-


    • Anonyymi

      Perimmäisenä syynä jo ennen tänne syntymääni minulle kerrottiin mm, etten tule akkaa saamaan. Kun sen syy minulle näytettiin, niin itse sen totesin: "oikein ja kohtuullista". Sitten sen syyn muistaminen otettiin minulta pois.
      Ja näin siinä sitten kävi. Asian toteutumistapa sitten onkin jo pitempi juttu, jota en ala tässä analysoimaan.

    • Kyllä tiedän. Erosin vähän aikaa sitten ja mulla on jonkin tason identiteettikriisi.

    • Anonyymi

      Älkääpäs nyt hyvät sinkut tällaisia miettikö. Mm. oikeinkirjoitus on tärkeämpää ettei g:n tilalle tule k:ta, ettei p-kirjainta imperfektissä tuplata ja toisiinsa kuuluvat sanat pannaan yhteen.

    • Olen sinkku, koska pitkä parisuhde päättyi eroon omasta aloitteestani. Olen sinkku, koska en ole vielä halunnut ”etsiä” tai siis en ole halunnut vielä altistaa itseäni tilanteille, jossa kelpaamistani koetellaan.

      Sinkkuus on ihan normaali elämäntilanne eikä mikään tauti. Aikansa kutakin.

    • Anonyymi

      Tiedän. Rakastuin runsas viisi vuotta sitten ihmiseen, eikä kukaan ole mitään hänen rinnallaan. Hänen kanssaan ei mistään tullut mitään. Olen toivonut, että voisin kiinnostua jostakusta toisesta. En pysty. Kaikkien ihmisten jotka ovat saaneet hyvän kumppanin elämäänsä, tulisi olla äärettömän kiitollisia. Minä olen jäänyt yksin ja tämä on kamalaa.

    • Anonyymi

      Liian kiltti, näemmä. Kai miehet haluaa, että niille äksyillään ja petetään ja muuta, sellasia naisia ne jää ikävöimään.

      • Anonyymi

        Minä olen myös liian kiltti. Näin mulle yksi exä sanoi. Sanoi että olen paras mitä hänellä on ollut, mutta liian kiltti. En minä ainakaan jaksa ketään alkaa kasvattamaan ja komentelemaan.


    • Anonyymi

      liian komia mies olen niin naisten itseluottamus ei riitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe