Olisin töissä jos olisi auto

Anonyymi

Minulla oli auto mutta työkkärin takia jouduin myymään auton pois vuosi sitten. Työkkäri viivästytti tahallaa lausuntoja etten saanut tukia kelasta. Sitten ne antoi karenssi koska en mennyt kuntouttavaan työhön vaikka minä en tarvii edes mitään kuntouttavaa.

Minun olisi pitänyt mennä kuntouttavaan samaan paikkaan jossa oin palkkatöissä mutta siihen en todellakaan suostunut. Oon täysin terve ja työkykyinen mies jolla energiaa riittää. No laskut olis mennyt perintään joten myin auton että sain vuokran ja laskut maksettua. Sen jälkeen minulle tarjotti useita rakennus alan työmahdollisuuksia matkan päästä jonne autoa tarvii. Ei ole autoa joten täällä minä kotona vaan makoilleen ja nostan tukia kelasta

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      mikä oli syy että jouduit työttömäksi. Tuliko työttömyys yllätyksenä?

    • Anonyymi

      Aatteleppa ite miten langan varassa olet omana itsenäsi!
      Jopa keksit päässäsi juttuja....

    • Anonyymi

      Se tarvitsetko kuntouttavaa ei ole sinun mielipiteestä kiinni vaan kelatantan mielivaltaisesta päätöksestä kiinni. Mitäs et mennyt, ansaittu karenssi.

    • Anonyymi

      jos olis töitä niin ostaisin auton.

      • Anonyymi

        Autot on halpoja niitä saa jopa m 5oo e

        Tosin ei kelpaa talonpojqlle niin halpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autot on halpoja niitä saa jopa m 5oo e

        Tosin ei kelpaa talonpojqlle niin halpo

        Ajokortti ei olekaan niin halpa..


    • Anonyymi

      Työsopimukset loppuu aikanaan. Voi olla 2 viikon tain 10 kuukauden työsopimus. Itsellä ollut aina jotain 2 viikkoa- 8 kuukauden välillä. Työkkärit käyttää asemaa väärin ja niistä pitää valittaa ja haastaa tarvittaessa oikeuteen. Ei työkykyisen tarvii mennä kuntouttavaan. Jos ne yrittää pakottaa niin sitten sosiaaliasiamieheen yhteyttä ja se auttaa valituksen teossa. Jos ei tehoa eikä auta niin sitten oikeusaputoimistoon yhteyttä ja ne auttaa haastamaan työkkärin tantat oikeuteen virka aseman väärinkäytöksestä.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi hankkia ajokortti ja auto muutaman työvuoron tähden ja 10 euron tuntipalkan takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi hankkia ajokortti ja auto muutaman työvuoron tähden ja 10 euron tuntipalkan takia?

        entäs jos se oma auto ja ajokortti mahdollistavat saamaan paremman työn itselle. Duunin jossa palkka on vaikka 16- 20 euroa tunnissa ja vakityön ja 37-40 tunnin työviikolla. Itseänsä voi auttaa. Kukaan ei tee sitä puolestasi. Todennäköisyys että saa sellaisen duunin on luokkaa 100 %.


    • Anonyymi

      Autoja on myynnissä joten tarpeetonta huutelua!

    • Anonyymi

      Minä olin töissä ja kun bensaa kallistui niin pyysin pomolta palkkaa 150 euroaa enemmän. Se ei maksanut joten jouduin lopettaa työt. Muutenkin meni 250 euroa bensaan kk. Palkkani oli 1200 euroa nettona. Palkasta meni 450 vuokraan, bensaan 250 euroa, nettii ja sähköön noin 70 euroa kk.. Ruokaan loput ja autoakin piti huoltaa välillä ei se ilmaista ole. Nyt olen sitten työtön ollut koska työnantaja ei joustanut ja maksanut enempää palkka. Otti kai jonkun ulkomaalaisen halvemmalla.

      • Anonyymi

        on sulla järkyn pitkä työmatka ollut. Päivässä melkein 100 km yhteensä. Yhteen suuntaan sellaiset 50 km kieppeillä. Missä noin huono palkka oli. Jos siis teit 5 päivää viikossa duunia. Jotain alipalkattua hanttityötä. Alta 10 euroa /tunti. Suurin osa suomalaisista tienaa kyllä reippaasti enemmän. Olisiko mahdollisuus etsiä joku toinen homma. Toki riippuu siitä mitä itse osaa ja oma koulutausta. Otaksun että ammattikoulu on ainakin käytynä.


    • Anonyymi

      Mäkin olisin töissä, jos olis ajokortti!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe