Eli hyvin on aikaa jättää palstailu.
Oon vasta 32
15
92
Vastaukset
Joo, vielä 18 vuotta aikaa väittää noin, kunnes tajuat ettet enää pääse tästä digitaalisesta heroiinikoukusta irti. Ikinä.
- Anonyymi
Karua 😧
- Anonyymi
Ja profiloitumisesi on? 🤨
- Anonyymi
Tää koukuttaa ihan perhanasti. Työpaikallakin saa pelätä, että duuni loppuu, kun jää tästä kiinni. Mutta pakko on tänne kirjoittaa vaikka talo lähtis alta.
Kirjoitteletko pelkästään tällä alueella, vai ylipäätänsä suoli24:ssa? Ihmettelen vaan että kun sinkut osio on niin kuollut, niin mikä täällä koukuttaa?
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Kirjoitteletko pelkästään tällä alueella, vai ylipäätänsä suoli24:ssa? Ihmettelen vaan että kun sinkut osio on niin kuollut, niin mikä täällä koukuttaa?
Kaikkialle s24:ään kirjoitan. Hiljaisuus palstalla on mulle ongelma. Kukaan ei kysy moneen tuntiin mitään ja sitten mä kirjoittelen vaan itselleni. Mutta tämä syö mun kaiken ajan, kun pitää jopa työaikana katsoa mitä uutta täällä on.
Ei tämä hyvältä näytä. Jää vaimo ja perhe hankkimatta. Tulevaisuuden suunnitelmissa ei ole muuta kuin nimimerkin perustaminen.
Mutta muuttuuko mun elämä sen jälkeen, en usko. Saisin vain floodaajan maineen. Anonyymi kirjoitti:
Kaikkialle s24:ään kirjoitan. Hiljaisuus palstalla on mulle ongelma. Kukaan ei kysy moneen tuntiin mitään ja sitten mä kirjoittelen vaan itselleni. Mutta tämä syö mun kaiken ajan, kun pitää jopa työaikana katsoa mitä uutta täällä on.
Ei tämä hyvältä näytä. Jää vaimo ja perhe hankkimatta. Tulevaisuuden suunnitelmissa ei ole muuta kuin nimimerkin perustaminen.
Mutta muuttuuko mun elämä sen jälkeen, en usko. Saisin vain floodaajan maineen.On minullakin ollut aika, kun vietin suhteettoman paljon aikaa palstalla. Ei siinä mitään häpeämistä ole. Joskus on vaan sellainen elämänvaihe.
- Anonyymi
jännitin aika paljon truota naiste3n uimajuttua kyllä ;:S
- Anonyymi
,omim ,oreöest'mo v'j'm jassia kun hyppääcär j POMPPICPICr pwhmuarwiar KURWN KOEKWUAHYPYIAAÄKÄN, Niawwr
- Anonyymi
ILLALLA TOL TULEE N3ELOSELTA JAME3S-JUTTU muttyas ytässä e4i muistaakseni ole sellaista huumoria kuin vaqnhoissa bonddeisssa.
Itseäni kyllä huvtti aika paljonkin joku naisten urheilukilpailu, kun hyppäystä ja sellaista sitten pehmusteisden päällä ppoikkelehtii ponmppiii :D Ahahahahahah!
Mää loin ensimmäisen nimimerkkini tänne noin vuonna 2007, tai saatto se olla -08, ei jaksa muistaa enää..
Tänä vuonna täytän 40, mut ainahan sitä on hyvin aikaa jättää palstailu🤔randombypasser kirjoitti:
Ja tota samaa tulet puntaroimaan palstalla noin kymmenen vuoden päästä 😂
Ei hele..😂
No, olin mää sentään välillä pois täältä, en tosin niin kauvaa et nimimerkki olis ehtinyt mennä vanhaks🤔
- Anonyymi
huvittavaaa vähän joku naisen huppäysjuttu urheiluissa, kokska pyhhäävat ja putoavat penmusteille ja pomppaavat niistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131334Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511279- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?115999- 52636
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä142599- 52552
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368538Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52495- 71473