Niin kauanko menee kun mies tekee aloitteen?
Vastaukset 7
- Anonyymi
10 sekunnissa viinamies tulee ja iskee naisen itselleen.
T: viinamies - Anonyymi
Viimeksi vuonna 2016 kun olin baarissa, ei minua lähestynyt kukaan ja jos lähestyi niin en varmasti ymmärtänyt sitä.
- Anonyymi
Silloin tällöin käväsen. Ei minuakaan kukaan tule iskemään. Tähän nyt tulee kohta ne arvattavat vastaukset..
- Anonyymi
Niin tulee. Tänään on ollut kamalaa.
- Anonyymi
Tuollainen vähän erikoistaiselle ettäjala tuntvat siis siis toinen jalka jotenkin hassustu viileälle, mutt6a mutta sillätavoin mukavasti tuntuu :D
- Anonyymi
Heti välittömästi sillä jo portsari ovensuussa johdattaa viinanaisen kohti eriötä missä sitten suoritetaan akti.
En ole koskaan kokenut, että naiset olisivat baarissa humalassa. Miehet sen sijaan huojuvat ja sopertavat siihen malliin, että tunnen myötähäpeää.
Itsekin joskus olen tuota tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402586
- 551072
- 66921
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53867Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227783T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin11710Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️61691- 49634
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81617- 65613