Olen suunnitellut että ottaisin säröäänen vahvistimesta ja puhtaan soundin ilman vahvistinta. Ne pitäisi saada äänitettyä suoraan äänikorttiin. Äänikortissa on vain yksi sisäänmeno. Tarvitsisin kyseiseen systeemiin ilmeisesti kaksi kanavanvaihtajaa/splitteriä. Vai olisiko yksinkertaisempia vaihtoehtoja? Syitä moiselle ratkaisulle: Vahvistimesta ei pysty vaihtamaan säröltä puhtaalle ja säröpedaalin särö ei miellytä. Olen saanut ideaa myös siitä, että jotkut kitaristithan soittavat kahdella vahvistimella. Että toisesta tulee säröt ja toisesta puhtaat. Usein särö tulee putkivahvistimista ja puhtaat jazz-vahvistimesta. Itselläni tietysti aivan eri luokan välineet, mutta periaate olisi sama. Ja jos tuo puhtaan kitarasoundin ottaminen kokonaan ilman vahvistinta ei toimi, niin totta kai voin jonkun halvan vahvistimenkin siihen väliin laittaa. Ja jos joku ehdottaa, miksen kokeile (kuten eräällä toisella palstalla), niin en voi kokeilla, kun ei ole splittereitä, enkä moisia viitsi hommata ennenkuin joku kertoo onko tällainen viritys täyttä utopiaa.
Eli toimisiko ja jos ei, niin voisitteko ehdotella parempia ratkaisuja. Kiitos.
(Kyselin tätä joskus aiemminkin, mutta nyt yritin muotoilla asian selkeämmin. )
t. Malli-Määgi
Vahvarit erikseen puhtaille ja säröille & äänikorttiin soitto/äänitys
Anonyymi
0
115
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 12710462
- 525060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422261Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052078- 281976
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131611Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411432Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta281093Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v311041Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987