Kärsin holtittomista käkkäröistä ja pitäisi löytää hoitoaine, joka siloittaa hiuksia ja lannistaa kiharat. Mikäpä olisi hyvä?
Paras hiusten silottaja?!
3
900
Vastaukset
- Jonnu
Mulla on ihan sama ongelma! Musta ainakin sunsilkin kiharille hiuksille (se valkonen) on ihan hyvä shampoo ja hoitoaine sarja, auttaa jonkinverraan. Ja sitten sellanne hiuksiin jätettävä samaa sarjaa oleva mut violetti pullo.
Toivottavasti oli apua! :) Kokeile ainakin. On halpaa kans, 2-3 euroo pullo. - dea
suosittelen lämpimästi OSIS suoristusvoidetta! eli vaan pesun ja pyyhekuivauksen jälkeen hiuksiin ja föönillä kuivaa hukset suoriksi. pitää hiukset todella sileinä ja suorina :) ilman tätä tuotetta en pärjäisi...
- Kisulina
Sebasitianin Smootnig Groomer. Kiiltoa ja sileyttä. Ja mikä on ihanaa se saa hiukset tuntumaan tuuheilta ja paksmmilta! Kallis mutta riittoisa. Fantastinen tuote, ei kuormita hiusta lainkaan. Eli on sellanen luonnollinen tunne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760